Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lewisfm

    aktív tag

    Sziasztok!

    Telekom, kábel TV alapú internet és TV előfizetésem van (1000 / 25).
    Péntek kb. 15:30-tól nem működik se a TV se az internet.
    A hibabejelentést megtettem (11-én, 15:40 körül, még pénteken), de azóta sincs látszólag fejlemény.

    Az előzmény, az, hogy az elmúlt hetekben elkezdett lassulni az internet, ritkán egy session meg-megszakadt (Skype, VPN, vagy Remote Desktop is), de most se kép, se hang.

    Azóta egy szomszédom kábel modemjével kipróbáltuk, azzal sem megy.

    Sorházban lakom, az összes szomszédomnak működik a szolgáltatás, bár az egyiküknél ma 1 órára kimaradt, de az csak átmeneti kimaradás volt,

    Mit lehet tenni?
    Home Office-ban dolgozom, a munkámhoz szükséges a net, ideiglenesen mobil nettel oldom meg, de annak megvannak a korlátai.

    Az ügyfélszolgálat semmit nem mond, csak azt, hogy folyamatban van.
    Szombaton délelőtt volt kint a szerelő, azt mondta, hogy a jel szintezéssével lehet a gond, meg a fejegység vacakol.
    De akkor a szomszédaimnál miért működik a szolgáltatás?

Új hozzászólás Aktív témák