Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • starchild

    tag

    Nem reklamációs jelleggel, csak másnál is így működik?
    Pár hete váltottam 2/1G-re. Eddig a mobil számla külön érkezett, mindig megkérdezték váltásnál, szeretném-e egy számlán látni az összes Magenta szolgáltatásom, nem kértem.
    Most érkezett meg az új számla és (kérés nélkül) összevonták a mobil előfizetést és az otthoni (vezetékes net, net, tv) szolgáltatásokat, illetve a részfizetéses eszköz számlákat (van amit a vezetékes netre, van amit a mobil efire igényeltem). A részletfizetéses számlákat külön összegben látom, tkom appban és a fizetési szolgáltatómnál is.
    Megjegyzés: a számla fornátuma is más, bár ugyanaz a felépítése....számológép kell a kielemzéséhez.

Új hozzászólás Aktív témák