Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Obendi

    csendes tag

    válasz Roland-87 #134330 üzenetére

    Hát, lehet, hogy lehet kérni a vowifi lekapcsolást, de én nem jártam sikerrel ma délelőtt.
    Az első ügyfélszolgának fogalma sem volt, hogy mi az a vowifi, de azért lefuttatott egy mérést, hiába kértem, hogy inkább valaki hozzáértőbbhöz kapcsoljon.
    Ezután hajlandó volt tovább kapcsolni, ahol is a hölgy mindenáron a mobil előfizetésemre volt kíváncsi, hiába mondtam, hogy az otthoni routerről beszélek. Végül konkrétan letagadta, hogy nálam be van kapcsolva, és közölte, hogy ők ilyet nem csinálnak, hogy szó nélkül bekapcsolnak nálam egy wifi hálózatot.
    Wifi analyzer telefonon mutatja a Telekom-2NDSSID hálózatot, mely pontosan fedi a saját bekapcsolt wifit, jelerősség változásai mindkettőn szinkronban vannak, csatornaszám egyezik, saját wifi kikapcsoláskor sem szűnik meg, a router kikapcsolásakor pedig eltűnik.
    Lehet, hogy én vagyok a hülye? :F
    Ráment fél órám, eredmény nulla, csak a vérnyomásom ment fel. Holnap megint nekifutok, hátha lesz egy értelmesebb ember a vonalban.

    [ Szerkesztve ]

    Minél többet tanulsz, annál inkább rájössz, hogy nem tudsz semmit.

Új hozzászólás Aktív témák