Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sziszi-fuszi

    senior tag

    válasz kleinguru #134831 üzenetére

    Törvényi kötelezettség a support, vagy vevőtámogatás. Ez nem választás, vagy akarom, vagy nem akarom kérdése! Kötelezettség! Ahogy a gyártót sem lehet kötelezni semmire. Csak nézz körül, hogy hány olyan termék van, ahol a kötelező 6 éves alkatrészt ellátást úgy oldják meg, hogy elküldik postán, aztán csinálj vele amit akarsz, mert szerviz és/vagy hozzáértő embert nem találsz. S rengeteg olyan törvényi kötelezettsége van a szolgáltatóknak amire nem is gondolhatunk. S nem is feladatunk ezzel foglalkozni. Nekünk azt kell,hogy ha nem megy, akkor legyen telefonon elérhető valaki, legyen egy szaki aki kimegy, és többé, vagy kevésbé de ismeri a hardvert és a szoftvert is, így tud segíteni. Legyen szó akár kábelről, akár dobozba zárt szoftverről, amit a felhasználó rosszul állít be. Azért szüntették és szüntetik meg a szolgáltatók a helyi műsorrögzítés lehetőségét is, mert olcsóbb egy szerverparkban megfizetni néhány tíz szakembert és/vagy szolgáltatást, mint "ingyen" kiküldeni a szakikat a lakásokra, "mert nem megy a rögzítés ezen a sz@ron", aztán kiderül, hogy annyi a hiba, hogy a "kedves ügyfél" elfelejti bekötni, bekapcsolni, beállítani stb. S igaz, van olyan is, hogy a kütyü a rossz. Az első és legfontosabb a szolgálattó számára az ügyfélelégedettség és a minél hatékonyabb költséghatékonyság. E kettő között kell mérlegelni, hogy mit vállal be, mi éri meg, és mit nem. A marketing és az értékesítés az egy másik dolog. Meg az is, hogy vannak hiénák ott is. De előbb utóbb kiesnek. Nagy a fluktuáció. S még mindig tudnám folytatni jó sokáig. S mielőtt megkérdeznéd. Nem, nem vagyok Telekomos. De a T is csak egy nagyra nőtt cég, ami hasznot kell hajtson úgy, hogy érvényesítse az örök igazságot, a minden termékre igaz dolgot: amíg van majom, annak meg kell venni a banánt is!

    Mi alá kell írás?

Új hozzászólás Aktív témák