Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    Érdekesség:
    Nekem egy régi ADSL prémiumos előfizetésem van. Ez jelenleg 8000 forint körüli összegbe kerül havonta, amely elég tetemes összeg, tekintetbe véve, hogy a papíron 8Mb -es sávszél a valóságban a legjobb körülmények között is, csak 3Mb -re képes. Mindennek ellenére ez nem okozott számomra különösebb problémát, mivel gyakorlatilag a cég kifizette számomra ezt a pénzösszeget az un. vbkj keretében.
    Azonban ez most változott, ugyanis csak 5000Ft erejéig szállnak be az előfizetésbe. Megvizsgáltam a lehetőségeket, és arra a megállapításra jutottam, hogy a legegyszerűbb az lenne, ha kérném az 5000Ft körüli alapcsomagot, míg esetlegesen ide nem ér az optika, ami legkorábban ez év őszére várható talán.
    El is mentem a hozzám legközelebbi T Pontba, hogy megújítsam a szerződésem. És itt kezdődött a probléma. Bár az ügyintézők mindent megtettek, telefonáltak jobbra-balra, de valamilyen rejtélyes technikai hiba miatt képtelenek voltak megváltoztatni az előfizetést. Kb. fél órányi (legalábbis ennyire saccolok) szütymögés után végül papíron beadtam az adataimat, és búcsuztunk.
    Azóta eltelt kb másfél hét. Ma reggel hívtak, hogy a techikai hibát még mindig nem sikerült elhárítani, így továbbra is türelmet kértek. Én meg tulajdonképpen ráérek...

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák