Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csizi12

    csendes tag

    Én is egy hete estem át a szolgáltatóváltáson. Nem ment könnyen, de hál Istennek túl vagyok rajta. Cég által fizetett Invitel ADSL-m volt, de a váltáshoz azt le kellett mondani, hogy a cégnek ne számlázzanak tovább. Szeptember 12-én megrendeltem egy DSL Solo Medium-ot és vártam. Sajnos nem ment gyorsan a váltás és közben egy hétre rá az Invitel meg is szüntette a szolgáltatást. 1412 felhív, válasz jön: A Solo csomaghoz kell szerelő. Mondtam jó, de addig nem lehetne alternatívaként DSL Classicot kapni, mivel kellene a net? Válasz: de lehet, intézkednek. Pár nap múlva ismét felhívtam őket, de azt mondták folyamatban. Egyeztettek velem usernevet. Néhány napig megint semmi, megint telefonáltam kissé kiborulva. Ekkor sikerült elérnem, hogy az ADSL-t ismét aktiválják a vonalamon, persze ez is 2 napot még igénybe vett. Ezután egy utolsó telefonnál megkaptam a usernevemet, meg az email címemet, ami természetesen nem volt azonos az általam korábban megadottakkal. Most azt várom, hogy a My T-Home végre elinduljon és tudjak normális email címet választani.

    A 1412-höz meg sok türelem kell első alkalommal 7 perc után kaptam operátort, aztán másodiknál 27 perc után, utána 59 perc után, majd a végén 17 perc után. Láthatólag nagyon el vannak havazva, de remélhetőleg lesz ez még jobb is.

    VDSL-re módosítanék, de szerintem itt nálunk Zalaszentgróton nem lesz kezdetekben, pedig a telóközpont elég modern, kb. 15 éves. Majd meglátjuk. Amúgy a telefonközponttól kábelhosszban 800 méterre vagyok.

    A természet kiegyenlíti a fogyatékosságokat: aki gyengébben lát, az jobban hall, aki gyengébben hall, az jobban lát, akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

Új hozzászólás Aktív témák