Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz joey04 #33484 üzenetére

    Ha az online lednél akad el a folyamat, az a következőt jelenti:

    1. A modem le lett tiltva a hálózatról, vagy még nem lett regisztrálva.
    2. Nem létezik az előfizetéshez rendelt konfigurációs állomny a CMTS-ben.
    3. Valamiért nem tud menedzsment címet (sem) osztani a CMTS a kábelmodemnek.
    4. Áramszünet vagy CMTS restart után előfordulhat, hogy a sok újraregelő kábelmodem miatt átmeneti túlterhelés van, ilyenkor akár hosszú percekig is előfordulhat, hogy a modem képtelen visszaregelni.

    Áramtalanítás és pár perc várakozás után érdemes újra kipróbálni, de ha megint az ONline lednél akad el akkor érdemes telefonáli és kérni, hogy nézzék meg a modem reg státusát ha maguktól nem tennék meg.

    Mivel a modem regisztrálása nem sikerül a hálózaton, a modem időről időre újrakezdi a folyamatot. Ilyenkor a kábelhálózat rendebn van, mivel a DS és US kapcsolat is rendben "felépül".

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák