Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cliath

    csendes tag

    Sziasztok
    Ha van az oldalon t-com-os helpdeskről valaki,légyszí segítsen!
    A helyzetem a következő:
    - Nordtelekomnál voltam,akik szerződést szegtek és ezért kénytelenek voltak elengedni minden hűségidőszakost, engem múlt hétfőn,azzal a meghagyással,hogy adott héten váltsak szolgáltatót
    - Rögtön rendeltem t-home-ot (iptv+net+ telefon),ahol azt mondták,hogy még a héten kijön valaki műszaki felmérésre,hogy megy-e az iptv (ha nem,sat tv lesz)
    - Azóta se jött senki, az adott hét is letelt
    Két kérdésem volna:
    1. Ilyenkor mi a helyzet,mit jelenthet ez az "adott hét" dolog?
    2. Szolgáltatóváltónak számítok és a 2 megás netem helyett nem lehet a 8-as?
    Előre is köszönöm, ha valaki válaszo!

Új hozzászólás Aktív témák