- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Gabesz87 #47923 üzenetére
TVGO szolgáltatás esetleg nem oldja meg a javítás idejére a problémát?
A kötbér számítás menetét nem tudom pontosan hogy megy, de úgy rémlik az érintett szolgáltatás havidíjának 1 napra eső részének a 8szorosa a kötbér naponta.
Ha nem tudják kijavítani a hibát szerintem felmondhatod a szolgáltatást, az egyedi igénykezelési csoport elengedi ilyenkor a kötbért. Tehát szerintem az NFH-hoz csak akkor érdemes fordulni, ha ezt az opciót nem engedik, de az NFH is maximum azt éri el neked, hogy kötbérmentesen felmondhatod.
Ha nincs másik szolgáltató, akkor marad a folyamatos bejelentés, amíg meg nem oldják(nincs olyan hiba amit nem lehet megoldani, csak meg kell találni a megfelelő embert aki adott technológia hibájáért a felelős,
Ha nem oldják meg bejelentéskor megemlítheted a fogyasztóvédelmet, hátha akkor valami hozzáértő csapatnak adják ki akiknek nagyobb a rálátásuk, s én a kötbérigényt mostantól folyamatosan fenntartanám minden egyes bejelentéskor megemlíteném, hogy ez már x napja húzódó bejelentés és természetesen a folyamatos hiba miatt a kötbérigényed folyamatos.
A szolgáltató nem saját maga ellensége, ki fogja javítani gyorsan a hibát, hiszen abban nincsen neki üzlet, ha hetente 1 hónap díját kell, hogy neked visszaadja.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen okostelefont vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Android szakmai topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fujifilm X
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs