Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blg

    senior tag

    akinek az a problémája, hogy decemberben két számlát kell fizetni, az nem kapott ilyen levelet? bár így meg nyilván januárban kell két számlát fizetni :)

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az Ön Telekom otthoni szolgáltatásaira vonatkozó október havi számlája késve készült el, így sajnálatos módon a november havi számlájával két december havi beérkezési határidejű számlát kapott Társaságunktól.

    Felhívjuk figyelmét, hogy az utóbbi, vagyis a 2014. december 20-a és 23-a közötti beérkezési határidejű számláját meghosszabbított határidővel, vagyis 2015. január 11-ig rendezheti, bármiféle egyéb költség vagy kamat felszámítása nélkül.

    Az első – októberi - számla összegének beérkezési határideje 2014. december 10. és 13. közé esik, ezt kérjük az eredeti határidőig rendezze, határidő módosítás erre vonatkozólag nem történik.

    Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy keresse fel bármelyik Telekom üzletünket. Üzleteink nyitva tartását megtalálja a www.telekom.hu weboldalunkon.

    Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését és megértését kérjük!

    Üdvözlettel:
    Magyar Telekom Nyrt.

Új hozzászólás Aktív témák