- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Gubek-Einste #64046 üzenetére
értem és nagyon köszönöm a válaszod, akkor ki is fogom - lehet a hétvégén - próbálni
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
titán
-
#04441088
törölt tag
válasz Gubek-Einste #64052 üzenetére
D-Link DSL-321B
Előtte meg egy DSL-360R volt.
De nem is ez a lényeg. A hiba már kint az oszlopnál van. Évek óta megy ez és nem csinálnak semmit. Hiába jönnek ki, méregetnek, állítgatnak, ígérgetnek, ugyan olyan marad az egész. Egy fokot nem javul. Egyetlen egyszer volt, hogy a csávó állított pár dolgot annál a doboznál és volt kb. 3 egymást követő nap, hogy nem szakadt meg a kapcsolat egyszer sem. Mindig a hülyeséggel jönnek, hogy áram alatt van e az eszköz, használok e routert. Nem vagyok ennyire hülye azért. -
btz
addikt
válasz #04441088 #64049 üzenetére
Nem kell aggódni a VDSL miatt.
Volt nekem is szakadozós ADSL-em ami 1 megabitet tudott csak kierőlködni magából.
Megcsinálták 2012-ben, levették a 90-es évekbeli őskábeleket, optikát hoztak a dslamba, közelh hozták alig 700 méternyire tőlünk.
Azóta globális hibán kívül (2012 óta pár alkalom) semmi gond nincs vele, pedig mivel 20 megabites csomagunk van adsl2+ módban vagyok nem is vdslben.[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
megema
őstag
Sziasztok!
Egy ideje nem tudom összerendelni a Távirányító alkalmazással egyik STB-t sem. Mi lehet a gond? Korábban össze volt rendelve mindkettővel, de frissült az alkalmazás, elfelejtette az összerendelést és más lett a boxok IP-je is. Se QR kóddal, se manuálisan nem megy. Itthoni hálózatból nem is tudom pingelni a boxok IP-jét. Ez lenne a gond?
-
Livius
őstag
válasz #04441088 #64053 üzenetére
Ha ilyen szopó a helyzet, akkor addig kéne verni az asztalt, amíg vagy meg nem oldják fullra a 8-10 Mbites letöltést stabilan, vagy akkor rakjanak le az XS csomagba, ami még olcsóbb mint a 10 Mbites csomag, és valami 1-2 Mbit/s lehet a letöltési sebessége. Ezt az XS csomagot ha jól tudom pont az ilyen esetekben ajánlják csak, önmagában nem rendelhető.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
#04441088
törölt tag
válasz Livius #64056 üzenetére
Hidd el én már próbálkoztam mindennel.
Szemét egy társaság.
Több mint 5 éve itt vagyunk telekomnál, sajnos nincs jobb a környéken.
Év elején volt, hogy 1 csekk nem lett befizetve, mert meg se kaptuk. Utána jött elvileg felszólítás is, abból sem láttunk semmit...meg a következő havi csekkhez mellékelt fehér lapon ott volt, hogy előző havi tartozás...nah azt a lapot nem nagyon szoktunk megnézni, jönnek a csekkek, fel vannak adva...nem hogy küldték volna az előző havit újra, dehogy. Aztán egyszer csak le lett nyomva a net. Telefonálgatás össze vissza, bementünk, azt mondta a T-s nő, hogy ha befizetjük akkor már 2-3 órán belül lesz net és NEM LESZ SEMMI EGYÉB KÖLTSÉG, SE VISSZAKAPCSOLÁSI DÍJ. Látta a rendszerben, hogy 65 számlából 64 normálisan be lett fizetve, szóval tényleg a postán lehetett valami baj. Rá pár hétre küldték a következő csekket, amin a megszokott 5ezervalahányszáz forint helyett 11500 Ft volt. Visszakapcsolási díjként volt feltüntetve a plusz. Hát menjenek már a büdös....
Ha valami baj van basznak megcsinálni...ha mondanak valamit, akkor meg miért nem tartják be?
Persze felhívtam őket, hogy mégis mi ez a visszakapcsolási díj, ha azt mondták, hogy nem lesz?
Nekik felvételük van arról hogy a kollégájuk tájékoztatott minket erről a díjról. Nah azóta is küldik ezt a felvételt emailben. -
Valaki volt olyan rendes és törölte a megrendelésünket, mintha mindent visszavontunk volna! Ugrott a sok sok éves vezetékes szamunk! Ha nem jön ide a szerelő semmi sem történik. Rendszerben mindent visszavontak. Hihetetlen mik mennek... kedden 1 hete h se net se telefon. Tv megoldódott.
-
#04441088
törölt tag
válasz adika4444 #64059 üzenetére
Amikor még tegnap betudtam lépni online ügyfélszolgálaton ugyan ennyi havidíjért át tudtam volna tenni netet 10/0,5 Mbit/s ról 20/1-esre. Lehet megpróbálom ma, csak be sem tölt az oldal rendesen. 5 percenként biztos szakadozna, de legalább lenne megint ok arra, hogy felhívjam őket és végre csinálhatnának valamit..
-
#04441088
törölt tag
Nektek se tölti be az online belépési felületet?
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #78121280 #64065 üzenetére
Pont ilyenkor akarok én is megnézni ezt azt... Múltkor beléptem a felületre kiírta, hogy számlatartozásom van (az utolsó hónapos), a csekket meg még ki sem küldték, 28-án megjött 30-ai beérkezési határidővel, 29-én be lett fizetve, meg akartam nézni, hogy mi a helyzet vele... De ez a számlázási rendszer kezd olyan tragikus lenni, mint a rendszerátállás...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Livius
őstag
válasz #04441088 #64058 üzenetére
Egyébként Mobil internetet nem néztél valamelyik szolgáltatónál már? Esetleg valami jó nagy adatforgalmi korláttal vagy korlátlanul azt is? Gyakorlatilag már a legszarabb mobilinternet is stabilabb és gyorsabb, mint a mostani ADSL vonalad.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Rick4
félisten
És tessék, egy kis cirkusz, és itt van a cisco 3925-ös..
Reggel még ez ment a d-link 704-essel:
Most nézem egy ideje, 200-ból sokat mondok, ha egy nem érkezik vissza. A szerelő is elmondta, akik pl játszanak, azok panaszkodnak a d-linkekre... Ez van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Lacielvtárs
nagyúr
anno nekünk a szerelő az ilyen hibára azt mondta hogy ez simán belefér az otthoni szolgáltatásba, vegyek bérelt vonalat ha ilyet nem akarok látni, meg azt is mondta hogy egyszerre két szervert pingeljek, ne csak egyet
még véletlen sem a modem és/vagy hálózati hiba náluk"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Rick4
félisten
válasz Lacielvtárs #64070 üzenetére
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dchard
veterán
Ha eddig nem mondtam volna, akkor most megteszem: nálad már annyi modem csere volt, hogy teljesen valószínűtlen, hogy ez az adott típus miatt van. Semmi köze ennek a modem típusához, sokkal inkább hálózati hiba lesz ez.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#32577792
törölt tag
válasz the_one #62851 üzenetére
sziasztok
Az este behalt a HGW táp ma kijöttek és itt hagytak egy speedport w 724v valamit.
Ezen hol tudok ilyet nézni, ahol mutatja a vonali értékeket?
Én ezt látom.
Version numbers and DSL information
Date/time
07.11.2015 14:08:09
NTP Server
ntp.telekom.hu
DSL downstream
33021 kBit/s,
DSL upstream
6015 kBit/s,
Firmware version
09021601.00.040
Boot code version
1.07.0
Hardware version
001A másik, ennek van a wifi-re dual módja? Tehát a 2,4 és az 5ghz vegyes módban? Vannak eszközeim amik tudják az utóbbit is.
-
PitLee
őstag
Az a baj, hogy csak a hibát látjuk valami olyan megoldás kellene ami a hiba forrását mutatná, ha modemmel lenne gond akkor ha saját hálózaton belül pingelnél is lehet elő jönne? vagy ilyesmi
Hol laksz ? panel ahol sok ember, sok elektromos géppel, sok elosztó dobozzal, trafós dolgokkal kellemes ívkisülésekkel vagy külváros kertes ház madárcsiripelés és a szomszédban nyomják az ipart és hegesztenek reggeltől estig.
Valahogy elkel kezdened a hiba kizárását, már ha ennyire érdekel
Lakáson belül
(villamos hálózat ellenőrzése földelés,nulla, fázis, nincs e valami eszköz ami finoman kezd meghalni a földelést használva, vagy valami ívkisülést okozó eszköz, ami ciklikus)
A lakáson belüli hálózat kizárása
-modem csere, még mindig szakad, akkor pc csere még mindig szakad, oké akkor valószínűleg kint a hiba
-mikor pingelsz és kiírja az útvonalat akkor a legközelebbi IP írd fel és pingeld meg, ha már itt hibázik akkor fölösleges távolabbra pingelni.
és így tovább, gondolom én naivan[ Szerkesztve ]
-
3newborn
csendes tag
Hello!
Van ez a speedport 724 ci csodám, rátettem a görög firmware-t, tetszik is amit látok csak a helyes beállítások is kellenének a t-hálózathoz. Látta már valaki ezt a menüt vagy tudja a helyes modem beállításokat?
Ha esetleg végképp nem megy akkor egy aktuális butított t-s firmet tud adni valaki? -
Nooeca
senior tag
A migrálás az csak egy gond, annál jóval nagyobb gondok vannak...
Erészből nem értem a Telekomot. Van ilyen-olyan szoftverfejlesztő cég, vagy akár saját munkások is, 1 év alatt egy teljesen új weboldalt egy korszerű motorral teljesen új backendel össze lehetett volna fejleszteni és mindent ami van úgy egyben vegyesen egy nagy DELETE.
Ehelyett mindent toldanak foltoznak, félig átalakítanak...
-
Gézengúz
addikt
válasz 3newborn #64083 üzenetére
Elvileg dchard megmondja a beállításokat, mennie kellene azzal is, de privátban ne zaklasd...
Sőt legutoljára én úgy tudom arról volt szó, hogy nem megy fel, annak idején én is próbáltam nekem sem ment fel...Mutasd melyik verziót raktad fel, nem tudom dchard foglalkozik-e még a témával...
-
Nooeca
senior tag
válasz DJ. Ru$y #64086 üzenetére
De kiforgatod a szavaimat. Januárban már megbízhattak volna valakit mert úgy látom ők ezen a téren nagyon gyengék. A volt cég ahol dolgoztam szívesen elfogadta volna a megbízást, az OTP-nek is csinált ezt-azt ilyen téren.
De sok ilyen cég van. Lényegtelen. Írtak volna egy új weboldalmotort egy új MyTelekommal (el se kellett volna kezdeniük ezt a sajátjukat...) és most ott lennénk hogy lenne már egy teljesen müködő MyTelekom és egy új oldal amibe ugyanúgy át lehetett volna írni az aktuális dolgokat... (azaz minden tartalmat újra kellett volna megírni..., aktualizálni).
Januártól Novemberig meg is lett volna az egész. A tartalmakat aktualizálni meg az ügyfélszolgálatosok is tudnak aztán az új motorra is rálehetett volna tenni ezt a külsőt ami most van.
Ami jobb lenne:
- Lenne egy 100%-ban müködő MyTelekom, teljesen zökkenőmentesen.
- A Weboldal nem nézne ki félkésznek, minden oldal újra lenne elkészítve, aktualizálva, mindenhol megfelelne az új webes szabványoknak is... (HTML5, CSS3).
- A régi/elavult infók/leírások és designelemek eltűnnének a süllyesztőben.
- Lenne egy optimalizált gyors weboldal, a mostani csiga lassú helyett.Ehelyett mi történt? Szenvednek a Telekomos fejlesztők olyan 40%-os eredménnyel. Most a migrálást azt hagyjuk mert ugyanúgy csak a régiből kellett volna migrálni, nem kellene az új számlázóhoz nyúlni mert az már csak nem gáz. Itt a MyTelekomos rendszerre gondoltam és a weboldalra, mert ott láthatóan szenvednek a dolgozók.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Nooeca #64088 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy egy vagy két rendszerből kellett volna migrálni, nem ez volt a lényege a hozzászólásomnak, hanem, hogy simán előjöhetett volna ugyanúgy a migrációs hiba a külsős rendszerrel is, mint a saját rendszerükkel. Főleg, hogy az új előfizetőket már az új rendszerbe vették fel, mikortól már volt az, így már tényleg 2-ből és nem 1-ből kellett volna migrálni. Én értem én amit te mondasz, de ezt nem azután kellett volna, hogy nekiálltak, hanem már előtte. Aztán, ha ott elhasal a migrálás, akkor oldja meg a külsős cég, ha nem tudja fizethetett volna a T-nek.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Nooeca
senior tag
válasz DJ. Ru$y #64089 üzenetére
1 helyről kellett volna csak migrálni, mivel független hogy van új már egy ideje azt utólag is rá lehetne kötni az új weboldalra... azt nem nehéz kivitelezni. Azt megtudták volna ők is csinálni elég gyorsan. Összekötni a kettőt.
A régiből kellett volna migrálni és az is biztos már rég kész lenne, ha nem a Telekom végezné. Úgy mint szolgáltató cég (Internet, TV, Telefon, Mobiltelefon stb.) nagyon jó, talán a legjobb a piacon, de úgy mint IT vállalat szemmel láthatóan elhasalt. Ez letagadhatatlan. Bármelyik weboldalt böngésző user, legyen az egy fiatal 11 éves, vagy egy 60-éves nyugdíjas észreveszi hogy haldokol az egész.
Új számlázót minek kellett volna írni ha már X ideje van. Ha meg az is csak ilyen heggesztett dolog, akkor az már nem a megbízott cég hibája lenne, hiszen a Telekom írta maga, ha gond van maximum a bevételükön látszik meg...
[ Szerkesztve ]
-
3newborn
csendes tag
válasz Gézengúz #64092 üzenetére
A VCI/VPI 1/32 a legkevesebb, annyi a beállítási lehetőség mint égen a csillag, de köszönöm hogy foglalkozol a témával. Teszek képet róla fel.
És a legfontosabb: 11
Képek linkesítve, és egy hozzászólásba összevonva.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
Rick4
félisten
válasz dchard #64073 üzenetére
Az túlzás, hogy sok mondemcsere volt, 2014 áprilisában megunta a cisco, hoztak egy d-linket, ugyanezt csinálta, hoztak egy technicolort, ugyanezt csinálta, hoztak aznap egy másikat, ugyanezt csinálta, majd meghozták a cisco-t, ami 2014 áprilisától idáig ment. Most megunta, hoztak egy d-linket, szintén akadt, másik d-linkkel szintén, ma reggel hoztak egy cisco-t, azóta nincs gond. Ha másfél éve a d-linkek ugyanazt csinálták, mint most, ha másfél éve a cisco ugyanúgy teljes javulást, mint most, akkor miért lenne hálózati gond?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
3newborn
csendes tag
válasz Intruder2k5 #64098 üzenetére
OK! Csak most tanulom a fórum használatát is.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen autót vegyek?
- Háztartási gépek
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen