Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    válasz DJ. Ru$y #99846 üzenetére

    Akkor kicsit kifejtem mert félreérthető a "kedvelem" kifejezésem. Lehet mostanában javul a helyzet, sőt még gyártónként is lehetnek különbségek, de az esetek jelentős részében amikor valami hibás működést tapasztaltak akkor a szolgáltatói eszköz instabilitása okozta a gondot. Ezért nem szoktam "túl sok" feladatot rábízni, csak amennyit éppen kell... így nem hívnak fel 1-4 héten belül, hogy valami megint nem oké...mert lefagyott az eszköz. Én csak próbálom kivédeni a hibalehetőségeket.
    Egyébként szolgáltatási szintre teljesen egyetértek veled.

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák