Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#46824192
törölt tag
válasz patrikcoc #133375 üzenetére
Akkor már csak azt nem értem ,hogy pl én miért nem tapasztalok kép/hang szétesést. Mert a hdmi az nálam is hdmi. A box meg ugyanaz.
Azt sem értem hogy a Te konfigurációdban hogyan keletkezett eddig a hang pattogás. Ha a tv-n nem volt ,honnan lett a tv utáni jelben a hiba?
@Rise17
Akkor nálam azért jó ezek szerint mert PCM a konfig.Viszont így ez a bug is bennemaradt
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz patrikcoc #133426 üzenetére
Akkor kezd el csúszni amikor belaggol pár mp-re a kép
Nálad véletlenül nem a net kapcsolattal van a hiba és amikor nagyobb csomagvesztés van , akkor a box nem tud mit kezdeni a kiesett stream csomagokkal ?Most már kezdek erre gyanakodni, főleg hogy teljesen random.
Nyilván csak feltételezés , de logikus lenne ha néhány elveszett csomag miatt szétesik a dekódolásban a hang/kép szinkron szoftverhiba miatt. -
snyper990
őstag
-
snyper990
őstag
válasz patrikcoc #133556 üzenetére
Ésszerű kereteken belül elég jól használható a box szerintem (az innen-onnan lekalózkodott illegális tartalmakkal való próbálkozásokkal járó problémákat én nem tartom a box hibájának), nincs vele különösebb baj, leginkább azokkal a részekkel van gond, amiket a Telekom tett hozzá (micsoda meglepetés)
-
#46824192
törölt tag
válasz patrikcoc #133583 üzenetére
Gondolom a szokásos és tipikus nagy multi esete.
"fejétől bűzlik a hal"
Amikor nem a megfelelő ember ül nagypénzért vezető pozícióban ,akkor meg van ....... az egész.Aztán majd gondolom most jön pár belsős és majd jól megkapjuk ,hogy mit tudjuk mi hogy néz ki egy multi meg a szoftver fejlesztés meg mennyit dolgozinak a "technikusok"
-
tylerddd
veterán
válasz patrikcoc #133723 üzenetére
Dolby DRC-nél LINE és RF lehetőség van a kikapcsoláson kívül. A hangformátum menüben PCM, SPDIF, AUTO és Manual (és itt ugye egy csomó konkrét formátum). Melyikkel érdemes próbálkoznom? A DRC-nél ki volt kapcsolva, mindkét lehetőséggel mintha jobban szólna, a másiknál Auto-t állítottam egyelőre.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
MDanny
senior tag
válasz patrikcoc #133959 üzenetére
Ez nem a PCM-es történet... Viszont már helyreállt, nálam eddig csak néhányszor jött rá az agybaj, de egyre többször. A frissítés előtt sokkal jobb volt...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
bghistvan
senior tag
válasz patrikcoc #134185 üzenetére
Az szép, és régóta fennálló probléma ez náluk?
Illetve ha az 1000-es netet 2000-re cserélném,akkor is ugyanúgy fennállna ez a jelenség?
Van esetleg ezzel kapcsolatos felhasználó részről érkező panasz feléjük már ami esetleg itt kilett volna vesézve már az oldalon?
Akárhogy is nézem,ez az ő saruk..... kicsit átb....szva érzem magam.....nem ezért vettem egy ilyen tv-t..... másra számítottam a tv szolgáltatás minőségét illetően.[ Szerkesztve ]
-
andrew911
tag
válasz patrikcoc #134197 üzenetére
Az fura, hogy a 60Hz ennyire problémás, gyanúsan más lehet a háttérben, mint a hálózati feszültség frekvenciája, mert nagyon sok megjelenítő működik 60/75/120 Hz-en nálunk is gond nélkül. Ez már remélhetőleg nem az a kategória, mint a villanysütő órája, ami a hálózatról veszi a szinkront.
-
bghistvan
senior tag
-
Necc
addikt
válasz patrikcoc #134230 üzenetére
Ahogy nezem az nemzetkozi problema, az altalam linkelt eset viszont belfoldi, mivel meg a BIX adatcsere elott jon letre a lagspike.
Traceroute alapjan: Telekom halozata -> Rackforest KFT halozata (itt jon letre a lagspike) -> BIX
Ez az eset is remenytelen vagy belfondi problemaval tudnak mit kezdeni?
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
muzzy
tag
válasz patrikcoc #134563 üzenetére
Szinte biztos hogy throttling.
Minden ugyanakkor csökken le a sávszélesség és annyira radikálisan, hogy kizárt hogy network congestion okozza.
Mint mondtam, VPN-en továbbra is hozza az "eredeti" sebességet.
Ugyanaz a datacenter más VPS-éhez is rendes sávszélességgel férek hozzá illetve próbáltuk Digivel is és ott is minden rendben volt. -
#46824192
törölt tag
-
snyper990
őstag
válasz patrikcoc #135129 üzenetére
Nem tudom, hogy annyira egyértelmű-e a szoftveres hiba. Koax hálózaton vagy? Nem a packet loss sok? Bár szerintem csak össze kéne magát szinkronizálnia előbb-utóbb akkor is
#135130 frenk74: Érdekes. Esetleg egy újabb kölcsöngéppel/laptoppal is tudnál mérni egyet?
És legalább a saját routeren volt factory reset és újrakonfigurálás szolgáltatóváltás után? Sok wifi hálózat van a közelben? -
snyper990
őstag
válasz patrikcoc #135132 üzenetére
Akkor valószínűleg tényleg szoftver.
Szerencsére minket a hangpattogás is elkerült, ráadásul egy bőven 10+ éves TV-vel. A házimozi erősítőn sem tapasztaltunk anomáliát, az sem mai darab.
Bár nem lepődnék meg azon sem, ha a mi tévénkben lévőnél újabb HDMI-szabvánnyal kapcsolatban kavarna be valami az újabb TV-ken.
Meg az sem az első eset lenne, ha a DRM-mel lenne valami, és ismét azokat érintené hátrányosan, akik legálisan szeretnének használni egy szolgáltatást#135133 tylerddd: De gondolom nem volt PPPoE passthrough, így a routered access pointként működött
[ Szerkesztve ]
-
-
senior tag
válasz patrikcoc #135325 üzenetére
Én is emiatt kerestem rá a fórumra most, mert kb 1hete nekem is pár percenként be-be akad a kép/hang... először azt hittem nálam a gond, de miután visszatekerve is ugyanott akadt már tudtam, hogy náluk lesz. Kérdés, mikor kezdenek ezzel valamit..
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB
-
PainKiller69
csendes tag
válasz patrikcoc #135434 üzenetére
Speedtesten mindig 900 Mbit felett van. Ellenben szakadoznak az oldalak, nehezen töltenek be, nem jelennek meg képek, IP tévénél megáll a kép és hang, csak csatornaváltással indul meg újra.
HGW ping alatt azt érted, hogy pingeljem a 192.168.1.1-et? Azt még nem próbáltam. -
patrikcoc
aktív tag
válasz patrikcoc #135480 üzenetére
Egy gyors teszt után nem vettem észre semmilyen javítást, factory resetet is toltam update után.
-5.1 hang még mindig késik
-Tekerés közben megáll, "Nem tekerhető"
-Műsor újraindítás továbbra is csak többszöri próbálkozás után sikerül
-"OOPS! Sorry about that!" crash továbbra is fennáll ha normál hangsávról váltok 5.1-re (Pl. HBO2 HD magyar -> 5.1 angol)
-Ugyanúgy crashel ha az 5.1-et kikapcsolom a menüben
-Képmegállást (még) nem tapasztaltam, holnapra kiderül, javították-e...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs