- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Tudom, nem égbekiáltóan fontos kérdés, de kb. mennyi idő alatt szokták az igényelt email címet aktiválni?
-
Voice24
őstag
Nem tudom, hol mennyire macerás, de nálunk kb. 3 nap alatt végighúzták az egész faluban az optikai kábelt, oszlopokra, szerelvényekkel (dobozokkal) együtt. Van utca, ahol a régi telekomos faoszlopon megy, van, ahol az eonos beton villanyoszlopon. Az alvállalkozó cég 3 autóval kivonult, és tényleg pár nap alatt megvolt a dolog. Ha jól tudom, a faluba bejövő optikai gerincvezetéket a kábeltévés szolgáltató hozta be régebben, most azt bérelte ki a Telekom.
-
Voice24
őstag
Hali!
Végre sikerült aktiváltatnom a telekomos email címet (bár van, aki szerint ez ördögtől való ). Kis segítséget kérnék, hogy mit és hogyan kell beállítani, mert kifog rajtam. Windows Livemailt használtam eddig, de ennek a fióknak nem jön össze a beállítása, ahogyan Outlookban sem. A windows Posta már kezeli ezt a fiókot, a telekom webmail-be belépve szintén működik. A kiszolgáló ugye a mail.t-online.hu, a portok is jók, mi mást lehet még állítani? -
Voice24
őstag
Lehet, hogy nem idevaló a kérdésem, de valamilyen szinten érintve van benne a Telekom.
Arról van szó, hogy a telefonomban két Sim van, egy vodás és egy telekomos. Mivel a napokban bekötötték a telekomos netet és iptv-t, kénytelen vagyok kapcsolatba lépni a 1414-el és Vandával. Viszont a telekomos sim céges, üzleti előfizetés, így az nem a szokványos, lakossági ügyfélszolgálatra visz el a 1414-et hívva, ezért kénytelen vagyok a vodás kártyáról hívni azt. Viszont több alkalommal is azt tapasztalom, hogy ilyen hívás során a vonal túlsó végén alig, vagy egyáltalán nem hallanak engem, Vanda nem érti, mit mondok neki, és az "élő" ügyfélszolgálatos is panaszkodik, hogy nagyon rossz a vonal. Van, amikor ezen hívások során én tökéletesen hallom a másik felet, de pl. ma én is tök szaggatva, recsegve hallottam az üsz-t. Aztán amikor, hogy végre értsük egymást, visszahívatom magam a telekomos sim-en, tök jó lesz minden, vége a szakadozásnak, recsegésnek, pedig ugyanarról a telefonról van szó. Megnéztem a vodásnál sincs gond a térerővel, úgyhogy valami más földöntúli dolog lesz emögött.
És hogy teljesen kizárjam a vodás hálózat hibáját, többekkel beszéltem a vodás kártyán, és a telekom ügyfélszolgálatán kívül senki nem panaszkodott szakadozásra, recsegésre, és én sem hallottam ilyet. Vagyis kizárólag akkor áll fenn ez a hiba, ha a vodás kártyáról a 1414-et hívom. X-akta? -
Voice24
őstag
Hali!
Csak kíváncsiságból nézegettem a Sagemcom beállításait, infóit, és feltűnt az Ethernet menüben, hogy két port 100-asnak, kettő pedig 1 gigásnak van jelölve. Nem vettem el a helyéről, hogy megnézzem, mi hova van csatlakoztatva (iptv-boxok és pc), de létezik, hogy két port tud csak gigabites sebességet, vagy pedig az 1-es és 2-es portba van az iptv csatlakoztatva, és azért jelez ott 100 megás sebességet?[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz lszlogal #105027 üzenetére
Ha a tv-boxnak csak annyit tudó portja van, akkor nyilván azok vannak az 1-es és 2-es porton. Amúgy nálunk is alvállalkozó kötötte be a dolgokat, megnéztem, cat5e kábelt használtak a Sagem és a boxok között.
Azt egyébként én sem gondolom, hogy az alvállalkozó saját szakállára hozná a hardvereket, azokat nyilván a Telekom készletezi ki neki. -
Voice24
őstag
Iptv-nél mitől lehet az, hogy az éppen nézett csatorna egyszer csak elkezd kockásodni, szétesni, majd meg is áll? Másik csatornára lépve semmi gond, visszalépve erre, még mindig hibás. Tegnap pl. TLC csinálta (párom nézte), ma este a HistoryHD. A box kikapcs-bekapcs megoldotta, de mi ez, általános iptv-dolog ez, és együtt kell élni vele? Vagy csak nálam lehet valami különleges hiba?
-
Voice24
őstag
Erre valaki?
-
Voice24
őstag
válasz DJ. Ru$y #105061 üzenetére
Bocsi, otthon vagyok, nagyon ráérek, így sűrűn tudok ide is nézegetni.
Amúgy ott a válaszodban azt mire értetted, hogy ugye nincs másik AP a hálózatban? Az miben tud bekavarni az Iptv-nek? Mert nálam van egy plusz router, de a tv-boxok közvetlenül a Sagemből mennek.
-
Voice24
őstag
Megjött ma a TP-Link TL SG105 switch, be is üzemeltem, működik, egy pécé és egy tévé megy róla. Van ennek a switchnek valami webes felülete, ahol lehet állítgatni, vagy kell-e egyáltalán bármit babrálni vele? Itt konkrétan az IGMP-re gondolok, vagy az alapból "on" üzemmódban van? Azért kérdem, mert amióta így van összerakva a rendszer, a tévén kétszer is megakadt a youtube, elég sokáig forgott középen a töltő karika, amire eddig nem nagyon volt példa, sem a mostani sagem-mel wifin keresztül, sem a korábbi neten routerből vezetékkel. Persze ettől függetlenül lehet, hogy nem a switch kavart be, de ki tudja...
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz DJ. Ru$y #105197 üzenetére
Oké, nem is írtam le az eszközt egyből, csak jól jött ki, hogy itteni ajánlásra választottam azt, és amint megvan, egyből le is húzza valaki.
Amúgy valami gubancot azért okozott a jelenléte, mert a tévé mellett a másik pécén (ami nem is a switch-en kapja a netet) is sz@r@kodott a youtube. Az a pécé egy szintén Tp-Link router közbeiktatásával van kiszolgálva, tehát elvileg semmi köze a switch-hez. A mért sebesség rendben volt, de a youtube videók néha akadtak, és oldalt az ajánlók és alul a kommentek sem mindig töltődtek be. Úgy néz ki, most a router újraindítása ott megoldotta a dolgot.Most amúgy olyan a kialakításom, hogy a Sagemcom-ból megy közvetlenül a két iptv-box, megy belőle a switch-en keresztül egy pécé és egy tévé, a negyedik portjából pedig a Tp-Link router, abból pedig egy másik pécé. Az adatok szerint mind a router, mind a switch tudja az IGMP-t.
-
Voice24
őstag
válasz DJ. Ru$y #105199 üzenetére
Igen, enable-állapotban van.
gombilaci: én nem értek ilyen szinten ezekhez a hálózati dolgokhoz, de még a telekomos bekötés előtt vázoltam itt, hogy milyen felállás lenne nálam, és erre többen is felhívták a figyelmemet (lehet, hogy nem kizárólag itt, hanem a "milyen routert" topikban is), hogy a routernél ajánlott, hogy tudja az IGMP funkciót.: Azt senki nem tette hozzá, hogy csak abban az esetben fontos ez, ha iptv-box is lesz rákötve (amit én eleve nem is terveztem)
-
Voice24
őstag
válasz SonyNex7 #105612 üzenetére
Korábban írtam, nekem sem működik a műsorújság app, ha kattintok az összekapcsolásra, nálam is csak a pörgő karika indul el, majd 2-3 perc után kiírja, hogy a kérést nem sikerült teljesíteni, próbáljam később. Én már többször kérdeztem tőlük, azt mondták, központi a hiba, de hogy ennyi idő alatt sem sikerült elhárítani, az már vicc.
-
Voice24
őstag
Én úgy rendeltem meg egy hónapja a szolgáltatást (iptv és internet), hogy fogalmam sem volt az ilyen speckó csomagokról. Nálunk a faluban van kábeltévé, ugyanattól a cégtől a kábeltévén keresztül maximum 40 megás net, meg van még mikrohullámú net, max 30-40-es sebességgel. Ezeket konkurenciának veszi vajon a Telekom? Meg ha már aláírtam "rendes" áron, egy év hűséggel, utólag lehet velük alkudozni, vagy csak a hűségidő lejártakor?
-
Voice24
őstag
válasz lszlogal #106068 üzenetére
Szerintem ez már több, mint egy hónapos téma (sajnos). Nekem a július 15-i bekötés óta nem működik ez a funkció, ide is írtam miatta, a telekommal is beszélgettem, állítólag központi hiba. De az azért röhej, hogy elvileg a tévészolgáltatás része, és ennyi idő alatt nem tudják működésre bírni.
-
Voice24
őstag
válasz #22718208 #106070 üzenetére
Írtam, hogy jeleztem a telekom felé is a dolgot. Ma ismét megtettem a chat-en, egy nőci volt a beszélgetőpartnerem, ő kis gondolkodás után azt állította, a központi hiba már nem áll fenn, és azt javasolta, telepítsem újra a műsorújság appot.
Hát én akárhogy nézegetem, nem nagyon lehet azt újratelepíteni, vagy csak én vagyok láma? -
-
Voice24
őstag
NetM, azaz 300/75-ös csomagom van. A böngészőn keresztül a speedtest általában 285/80-85-öt mér, azonban ez a win10-es app ugyanekkora letöltés mellett állandóan jóval 100 feletti feltöltési sebességet ad, sokszor 150-160-at. Mitől lehet ekkora eltérés? Mert az itt olvasottak alapján az app lehet a hitelesebb, de az esetem ezt cáfolja.
-
Voice24
őstag
Hali!
Azt számolgattam az előbb, hogy a júliusi bekötéssel a jelenlegi csomagomért (NetM + IPTV szuper családi + 1 beltérivel) a most kapott számla szerint a 3 havi kedvezményes díj után októbertől majd fizetek 12.050-Ft-ot, míg ha ugyanezt a csomagot most rendelem meg, 11.110-Ft lesz a teljes fizetendő díj (epack-kal), tehát majdnem egy ezressel kevesebb. Ha tartalmilag, műszakilag ugyanaz a régi és az új szolgáltatás, miért nem teszik át a régi ügyfeleket az új, kedvezőbb díjra? Én, mint még frissnek mondható ügyfél, kérhetem, hogy tegyenek át az "új" csomagba, ami ténylegesen nem új? -
Voice24
őstag
válasz lszlogal #106953 üzenetére
De ugye amit én vetettem fel, nálam ugyanaz a szolgáltatás, ugyanaz a technológia, ugyanaz a műszaki tartalom megy tovább szeptember 1-től, mégis eltérő áron attól függően, hogy valaki szeptember 1. előtt vagy után köttette be. Úgy tudom, azt meg már tiltják a jogszabályok, hogy díj szempontjából különbséget tegyenek a szolgáltatók új és régi ügyfelek között. Azt sem mondhatja a Té, hogy új csomagot vezetett be, mert a 300/75 az most is 300/75, mindegy, hogy minek nevezi.
-
Voice24
őstag
Hali!
Belefutottam egy furcsaságba (vagy csak szimplán egy hülyének nézésbe). Most júliusban jár le az egy éves hűségem netre és iptv-re. Jött egy email, hogy újítsam meg előfizetésem 20% kedvezménnyel és vásároljak készüléket 20.900-ft kedvezménnyel. A 300/75-ös netre és a szuper családi mozi csomagra 11.400-at írnak kedvezményesen. Ezek szépen hangzanak, de megnéztem, új előfizetőként, simán listaáron ugyanennyiért rendelhetem meg ezt a csomagot. A készülékkedvezmény is több, mint érdekes: megnéztem egy tabletet, otthoni szolgáltatás mellé (ami nekem is van) 64.020-ft az ára egy összegben, a saját fiókomba belépve, az állítólagos 20.900-ft kedvezménnyel pedig 82.720-ft.
Most én értek félre valamit, vagy tényleg ennyire hülyének néznek? -
Voice24
őstag
válasz DJ. Ru$y #115018 üzenetére
Köszi, ezzel tisztában vagyok. Csak arra gondoltam, ha már marasztalnak, meg hogy újítsam meg előfizetésem, kedvezményekért cserébe, az tényleges plusz kedvezményt jelent, nem azt, ami amúgy is már rendelkezésemre áll. Pl. a boltban 300 a krumpli, engem meg be akarnak csábítani, hogy mivel már régebbi vásárlójuk vagyok, most megvehetek 2 kg-ot kedvezményesen, 600 forintért.
-
Voice24
őstag
Hali!
Iptv-nél másnál is van olyan jelenség, hogy bizonyos adók mondhatni rendszeresen szakadoznak, kockásodnak? Konkrétan a Viasat6-ot tudom mondani, ennél napi szintű a dolog. A nettel nincs probléma, ahogy a legtöbb csatornával sem.
Most telt le az 1 év hűségem, felhívtam őket, és kemény 1500 forint kedvezményt sikerült kiharcolnom (nem vagyok egy profi alkusz) a tévé és internet összdíjából, amihez még jön a 3 hónapig kedvezőbb havidíj (mondjuk én inkább úgy kértem, hogy felvétel opció, plusz a 400 forint kedvezmény). Persze ehhez említenem kellett, hogy címemen már a Voda szolgáltatása is elérhető, olcsóbban. Szerintem tisztában lehetett az ügyintéző a vodás árakkal, így adta meg ezt a kedvezményt, a Voda árai alá nem ment le. -
Voice24
őstag
válasz Voice24 #115492 üzenetére
Közben csak próbaképp ellenőriztem az árakat a honlapon, most a 300/75-ös net és a szuper családi tévé csomagot együtt 10.240-re hozza ki. Ez furcsa volt, utánanéztem, én még 10.688-at plusz még egy beltéri árát, tehát 11,558-ft-ot fizettem eddig, a júliusi számlám is ennyi. Vagyis igazából nem 1500 kedvezményt kaptam most, hanem csak 1100-at, azaz a felvétel opció díját. Nem tudom, mikor változott lefelé a havidíj listaára, de ezt a hűségidővel rendelkezőkre nem érvényesítik?
-
Voice24
őstag
Valaki esetleg tudna infót a Viasat6 kockásodására, vagy a másik kérdésemre, hogy mikortól csökkentették a díjakat, és a csökkentett díjat meglévő hűségidőnél nem alkalmazzák? (nekem a júliusi számlám is 10.688-ról szól, a honlap új előfizetésként ugyanezekre a csomagokra 10.240-et hoz ki. [itt írtam erről] )
-
Voice24
őstag
Valaki ezt magyarázza el nekem:
Ha meglévő otthoni előfizetéseimhez (tévé + internet) igényelek még egy mobil előfizetést (mobilS és 2 GB adat), magenta1 csomagot létrehozva, akkor 49 ezerért tudok mellé vásárolni egy Lenovo tabletet. Ha viszont csak simán a mobilS csomagot kérem a 2 GB adattal, akkor már csak 41 ezer ugyanez a tablet. Tehát aki mondjuk csak egy szolgáltatást használ tőlük, nagyobb becsben van, mint aki pl. hármat. Vagy egyszerűen csak arról van szó, hogy így veszik vissza a Magenta által nyújtott havidíj kedvezményt? -
Voice24
őstag
Ma meghozta a futár a felvevős beltérit. A honlapon a fiókomban néztem, még nincsenek átállítva az előfizetéseim a módosított díjra, és még nem látszik az aktív felvétel opció sem (pedig már aktív az új box).
Tablethez néztem valami értelmes előfizetést főleg adattal, a legkisebb mobilcsomag (annyit fizetsz, amennyit beszélsz, 0 forint előfizu) a 4 GB (magentában 8 GB) adatopcióval jó lenne. Ha most ezt megrendelem a korábbi előfizetéseimhez kapcsolva, tehát magenta1-et létrehozva, az nem befolyásolja a felvétel opcióra kapott kedvezményemet? Vagy eleve csak konkrétan a csomagdíjakból jön le a 30%, a plusz opciókat ez nem érinti?[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hali!
A mai napon meghozta a futár az online rendelt Sim-kártyát és a tabletet, a kártyát telefonon aktiváltattam is, működik minden. A meglévő otthoni előfizetéseim fiókjához rendeltem a mobil előfizetést, hogy meglegyen a Magenta1 csomag és kedvezmény. Az otthoni előfizetéseknél már eszerint írja a fiókom az előfizetési díjakat, megjelent az áttekintésnél a mobil előfizetés is, de az viszont a listaárán szerepel ott. Ha az "előfizetéseim" menüpontba megyek, ott az előfizetések közötti legördülő választógombnál a mobilt csak a nevével jeleníti meg, nem teszi elé az MT azonosítómat, ahogy az otthoni előfizetéseknél igen.
Ez még csak valami átmeneti gubanc lehet, mert ma lett aktív a mobil, és kell neki pár nap, míg beáll?
Még egy kérdés: Magenta1-en belül egy számlát fogok kapni a három szolgáltatásról, vagy marad továbbra is a két otthoni egyben, és majd külön a mobil? Mert nem ugyanaz a számlazárás napja szerintem. -
Voice24
őstag
Pénteken kérdeztem, nem jött rá válasz, de a problémám nem oldódott meg. Arról van szó, hogy a meglévő internet és tévé előfizetésemhez rendeltem egy mobil előfizetést is, a már meglévő tékomos folyószámlámhoz rendelve. Tegnap meg is jött a Sim, aktiválva is lett, majd hamarosan a fiókomban a két otthoni előfizetésem már a magentás díjjal jelent meg. Viszont a mobil előfizetés továbbra is, még most is listaáron szerepel, és megnéztem részletesebben a számláknál, külön folyószámlát is kapott. Biztos vagyok benne, hogy a rendelésnél az otthoni előfizetések folyószámlája volt kiválasztva, hiszen annak a mezőjében virított a felirat, hogy így 30% kedvezményt érhetek el.
Valami összekuszálódás lehet, mert a net és a tévé már magentás díjjal van a listámban, a mobil listaáron, viszont ott van mellette a magenta által biztosított +4 GB, azaz 8 GB adatmennyiség.
Normális ez, hogy külön folyószámlára tették a mobilt? Ha igen, kérhetem utólag, hogy vonják össze, ne kelljen két számlával foglalkoznom? Ha normális a két folyószámla, az a magentás kedvezményt nem érinti? -
Voice24
őstag
válasz blackmajesty #115718 üzenetére
Köszi!
-
Voice24
őstag
Hali!
Mára végre helyreállt a rend, az új mobil előfizetésem is a Magenta1 szerint szerepel a listámban.
Most a változatosság kedvéért az e-packról kérdeznék. A feltételek között ugye ott van, hogy 2019. 09. 02. után kötött új előfizetéseknél érvényes. Én tavaly július 15-én indultam új ügyfélként (vagyis eddig nem voltam jogosult e-packre), tehát most járt le a hűség, és ahogy korábban írtam, előfizetésem megújítása céljából felhívtam őket, és sikerült egy kis kedvezményt "kiharcolnom", újabb egy évre elkötelezve magam. Ez az egy év határozott idejű dolog a megküldött dokumentumokban is szerepel (az más kérdés, hogy a fiókomban most a net és a tévé hűségidő nélkül szerepel).
Ez a történet az e-pack szerint nem minősül új előfizetésnek, megújításnak?
Továbbá most kötöttem az új mobil előfizetést, elektronikus ügyintézéssel, tehát ott jogosult leszek az e-pack kedvezményére. Írtam korábban, hogy két külön folyószámlám van most náluk, ilyenkor, ha megvan mindkettőre a jogosultság, kétszer adják ezt az e-pack kedvezményt? (mert ugye van mobil és otthoni e-pack is). Ha így lenne, akkor nem vonatnám össze a folyószámlákat, 2-3 plusz kattintást megérne a kedvezmény. -
Voice24
őstag
válasz blackmajesty #115754 üzenetére
Köszi, ez jó hír, mindkét folyószámlámhoz elektronikus számla van beállítva.
-
Voice24
őstag
válasz adika4444 #116121 üzenetére
Nálunk tavaly július óta van meg a Sagemcom 5655 v2, optikára szerelve. Nem emlékszem, hogy bármilyen gond lett volna vele, nem dobálja a netet, megy minden, maximum áramszünet esetén indul újra. Lóg rajta 2 db IPTV beltéri, egy switch és egy router (ezeken keresztül meg 2 pc, egy laptop és egy okostévé).
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz kakuk.tamas #116282 üzenetére
Ha jól láttam, Magenta1 esetén sem használja a mobilelőfizetés adatkeretét a TVGO, ugye? Legalábbis a magentás tájékoztatóban az van, hogy korlátlan adatkerettel.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Sorozatok
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Időjárás topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest