- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Androidos fejegységek
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abel-0101
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #128871 üzenetére
Lehet azt tudni, hogy váltottál stbről, vagy egyből smartboxot rendeltél?
Egyébként a sboxot lehetett volna kérvényezni?? Mert nekem erről nem írtak semmit, csak megrendeltem az otthonit, és egyből stb, nem volt választási lehetőség.. -
Abel-0101
aktív tag
De mivel a telekomot érinti elég nagy részben--- lehetne ezen vitatkozni, Lehet máshogy jelzi mindenkinek a hsz számot, de nem hinném midnenesetre a 128489 az enyém, többször is láttam a számot.
Mint ahogy azon is, hogy nem a telekomtól függ, veszek egy android boxot a telekomtól, és máris a telekemtól függött a dolog.
De mivel, egyik fél ezt mondja, a másik azt, nem lehet kiigazodni a megoldáson, hiba forrásán...
(off ba tettem csak miattad.) -
Abel-0101
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #128883 üzenetére
aha, de nekem 21es csomag van, olyankor mivan?
Ugyan úgy lehet hivni/bemenni telekomba h váltanék android boxot?
Ha díjmentve válthatok, akkor miért nem android boxot adnak mindenkinek?
Ez is jó nagy lehúzás -
Abel-0101
aktív tag
válasz Burki #128903 üzenetére
Kábelezést nézesd át teljesen, ha uj router modem van, csak azzal lehet a gond.
A telekom ügyfélszolgálatáról meg annyit, hogy szart se tudnak, (elmondják amit neten ugyan ugy megtalálsz, semmit nem érő információkat) majd utána átirányítanak a 1422muszaki csoporthoz, akik annyit se tudnak. -
Abel-0101
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #128911 üzenetére
Szerelő állította be?
Lehet kérvényezni külön hogy nem kell ide "szakember", aki elmokolja a dolgokat.
Hanem saját magam megcsinálom? -
Abel-0101
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #128924 üzenetére
Aha akkor fizetni kell azért, hogy én dolgozzak vele, és még a szerelőnek se kell fizetnie a telekomnak . De mondjuk inkább fizetek pénzt azért, hogy én csináljam meg úgy ahogy szeretném, minthogy a szerelő tűzőgéppel a konyha/szoba közepén vigye el a kábelt, és semmit nem hagyva rá beköti, és még változtatni se lehet mert nem elég hosszú a kábel, max ha toldok rajta pár métert... Lényeg, hogy akkor legközelebb már én csinálom, ha van erre lehetőség, mert a szerelők nem fognak szép munkát csinálni.
Persze érthető, annyi helyre kell menni nincs idő sz*arakodni, de ahhoz képest mondjuk 2óráig csinálta a vezetékezést, bekötést. -
Abel-0101
aktív tag
válasz luciferk #128945 üzenetére
Bárcsak annyi problémám lenne hogy nincs kedvencek beállítása, sorrend beállítás, vagy előre/vissza tekerés..
Nem tudom hogy volt e már ilyen kérdés.
De egyébként a Telekom Műsorújság app nektek se jó?, Teli van play storeba, neten, hogy nem engedi összekapcsolni mert azt írja ki, hogy nem egy hálózaton van, mint ahogy nekem is.
Azután hogy elveszett az uni kapcsoló vezérlés, jó lenne ha legalább appal lehetne irányítani.
Írtam már telekomnak, hogy ezügyben terveznek-e valamit csinálni, annyi volt a (csak a megszokottat hozták), hogy nem tudnak ilyen hibárol, ha mégis van majd jön egy javító frissítés.-->na ez több hónappal ezelőtt volt...
És már láttam 6-7honappal ezelőtti hozzászolást is hogy geb"asz van az appal.. -
Abel-0101
aktív tag
válasz vatoloco26 #128979 üzenetére
Attól függ melyik Strong Mesh ha pl egy 1610, akkor biztosan nem azzal van a gond, ha csak meg nem hibásodott de azt nem hinném.
Kábelesen is mérj egyet, ha ott megadja az ígért netet, wifi vel lesz a gond, több tényező is lehet, fentebb már írták, de a készülék wifi adapternek van a legkevesebb esélye, hogy elromlott, ha van otthon egy router, próbáld meg azzal, meg nézd meg a kábeleket, ha van pluszba, azokat is cseréld ki. -
Abel-0101
aktív tag
válasz vatoloco26 #128985 üzenetére
Akkor a wifivel lesz a gond, probáld meg a telekom wifijével a speedtestet, ha pedig ott a kábeles net adatot adja, routerrel lesz a gond kizárásos alapon, illetve meglehet próbálni azt, hogy a modem-strong utp kábelét kicseréled másikra.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Frontiner #128984 üzenetére
Szia
A telekom biztosan nem fogja azt a laza 16hónapot csak úgy sztornózni.
pl:4k Ft/hó(x16)=64.000Ft, és akkor ez az új TV kedvezmény+a 2év kedvezmény, meg ha van magenta 1 ott is van valami kedvezmény.
Mindenféleképpen menj be egyik Telekom üzletbe!!!, interneten/online ne akarj semmit intézni, csúnyán fogalmazva töketlenek az ügyfélszolgálatosok. Ilyen ügyet biztos nem intéztetnék telón..."Amennyiben a Magyar Telekomtól vásárolt készüléked (pl. mobiltelefon, tablet, notebook, TV), meghibásodik, és Társaságunk a javítás ideje alatt zavartalanul biztosította a szolgáltatást, akkor a készülék hibája miatt a havi díj és az esetlegesen fennálló törlesztő részlet kiszámlázásától nem tudunk eltekinteni. A fentiekkel kapcsolatos egyedi észrevételedet e-mailben jelezheted a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva."
"Csereengedély:
A gyártó, vagy a gyártói szerviz csereengedélyt állíthat ki jótállásban történő javítás során, például a termék javíthatatlansága esetén. A csere engedélyt Telekom üzleteinkben érvényesítheted."Ez alapján, elvileg felülkéne vizsgálniuk hogy a termék, jelen helyzetben a TV javítható-e, ha igen akkor várni kell, és addig ugyanúgy fizeted a számlát.
Ha pedig nem javítható, akkor van a csereengedély, amit már feljebb írtam.Telekomot "Euronicshoz" tudnám hasonlítani, rohadt sok idő amég csinálnak bármit is, majd kiderül, hogy csak sz*rul jöhetsz ki a helyzetből.
Majd jelezz ha vége az ügynek, sikerült valamit elintézni, véleményt majd elfogadunk, kíváncsi vagyok most mit hoz elő a telekom..
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Frontiner #128993 üzenetére
Fontos leszögezni, hogy 1 dolgon múlik az egész téma.:Már bevizsgálták, és javíthatatlan, és aztán kapod a csereengedélyt. vagy(jön a negatívum, és egyben az Euronics hasonlat), kérvényezed hogy vigyék fel központba a TV-t kivizsgálni, és ott kiderítik 15-30napon belül, hogy kijavítják-e vagy kapsz utalványt.(nekem csútkára kihúzták 30napra)... Euronicsnál pedig kiakarták cserélni garanciálisan annyiba mint amennyiből maszekkal megcsináltatom kijelzővel együtt.. 2nap alatt, Euronics azt is 15-30napos határidővel csinálta volna...
Ha az utóbbi a jelenlegi helyzet, akkor elég sokat kell majd várnod, akármilyen döntés születik a bevizsgáláskor.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz vatoloco26 #128999 üzenetére
Ahhoz, hogy megadja a 100%ígért sebességet, (sajnos) minden egyes résznek tökéletesnek kell lenni. (Szolgáltatótól-Modem/Routerig), ami nagyon ritka...
Elég az, hogy a házba valahol, megtőrjön, megsérüljön a kábel, és máris ott lesz a kontakt hiba, lassulás...
Amég "csak" az eszközökkel van addig jó, amikor már a vezetékezéssel van gond... -
Abel-0101
aktív tag
Ha a szüleid, bekötnek minimum 2otthonit, akkor vagy írják a nevedre, és már Magenta1es leszel automata, a szerződés kiadása után. vagy az egyik mobil csomagot átiratod a szüleid nevére.
(2otthoni+1mobil), ha direkt csak a magenta 1miatt kottetik az otthonit, akkor legyen az iptv/internet+a vezetékes, így jönnek ki a legolcsóbban, plusz ahogy magenta1re váltottatok mindenkinek 30%kedvezmeny...
Lényeg, hogy te mit akarsz, hogy a szüleid nevén legyen a magenta1, vagy a tieden. -
Abel-0101
aktív tag
válasz Hubzsi #129022 üzenetére
Örülünk neki, hogy van akinél legalább megadják "majdnem" az ígért sebességet.
Attól függ milyen távólságról nézed, pl IPTV-t 1-3méterig nem is rendelnék, 480P-1080P a max, legtöbb 480/720, ott is inkább az utóbbi. Sajnos a csatornák minősége, nem fejlődött a Tv-kel arányosan, míg a Tv megy fel mint a talajvíz, a csatornák minősége pedig lineárisan megy, stagnál... Amire ki lehet használni otthoni beltériknél a 4Ks minőséget, addigra már nem is lesz otthoni szolgáltatás -
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129029 üzenetére
Itt kezdödnek az alap problémák, lehet bitrátákat nézni, de azt el kell fogadni, hogy bekötettem egy T stb.t, és a HD adáson kivül, annyira rossz minősége van, természetesen Tv-zés után.
A második probléma, hogy a 3alap hálozaton, nem hajlandók beengedni a többi szolgáltatót, a(bü*dös k*csögök), mert túl nagy konkurens lenne a 3 alap hálózatnak... A terjeszkedésről meg ne is beszéljünk.. Olyan bűn lassan nővelik a területet a szolgáltatók... Akikhez pl simán átmennék. (ha lenne itt olyan) -
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Boond #129065 üzenetére
Nálam is volt ezzel gond, csak nálam többszöri felszólítási díjat csaptak rá.
Le kell szedni Telekom Appot és ott befizetni, máskülönben várhatod az automatikus fizetést, neked kell utánajárni, hogy be lett e fizetve vagy nem nem, de utána még fizetni is kell díjakat... -
Abel-0101
aktív tag
válasz Darkness #129076 üzenetére
1414-et, vagy neten erre simán rá lehet kérdezni, vagy írnak valami megoldást, vagy belsőleg kiszedik az "eszközöket".
Illetve egy kis infó ami jól jöhet:
"Amennyiben annak ellenre, hogy nem használtátok ki az összes nézhető eszközök számát, de az "Elérted az egyidejű nézések maximális engedélyezett számát..." hibaüzenettel találkoztok, akkor ez egy átmeneti technikai hibára utal, mely 8-10 perc várakozás után megoldódik. Ilyenkor érdemes egy picit várakozni, de ha ez sem oldja meg a problémát, akkor hibabejelentést tudunk rögzíteni, melyhez privát üzenetben szükséges megadni az MT ügyfél-azonosító számot, egy értesítési telefonszámot és hogy milyen eszközön tapasztaljátok a jelenséget." -
Abel-0101
aktív tag
válasz Darkness #129080 üzenetére
Biztosan van valami alternatívája.. Az, hogy ilyen körülményes legyen egy fizetős szolgáltatás, az nem fogadható el.
Bár mondjuk a telekom műsörújság app után én már mindent kinézek a Telekomból..
Szívesen, esetleg nincs olyan opció, hogy "bejelentkezve maradok"? (Igazán nem telt volna sok időbe, egy programozónak beírni egy forráskódot)... -
Abel-0101
aktív tag
válasz yossarian14 #129085 üzenetére
Igen müködik Wifivel is a Smart box, de ha betonfalak, nem jó a Wifi hálózat a házba, akkor előfordulhat, hogy szaggatni, nem az ígért minőséget hozza a box. (bár ez ritka, elég minimális sebességnek kellene lennie ahhoz, hogy az előbbiek legyenek).
-
Abel-0101
aktív tag
válasz poli27 #129089 üzenetére
Jogos, régi (fa) oszlopoknak nincs alapja, mostani oszlopokat 1től 1igbetonalapot kapnak, épp emiatt, elszáll valahol egy vezeték, akkora kárt csinál mint a fene. Bele lehet kötni mindenbe, minthogy most ebbe EF van, vagy EG, vagy OEF gyám, mivel gyengeáramú vezeték megy ezeken, valóban nem tartanak annyit, mint a magasfeszkos kábelek.
De természetesen nem érthet mindenki az oszlopokhoz.(csak csak off ba kellene tenni btw)
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kopa1 #129092 üzenetére
A wifi az csak egy plusz, alternatíva, a gyártó is, szolgáltató is az UTP-t ajánlja, azzal jön a 10/10es vétel.
:
"A SmartBox WiFi kapcsolaton keresztül is működik,
de vedd figyelembe, hogy a WiFi használatát külső
hatások befolyásolhatják, ezért a megfelelő minőség
érdekében vezetékes kapcsolattal használd."-de ez a szokásos Telekom üzenet... Elméletbe ez van, gyakorlatba meg teljesen más minden... Környezettől függ, de általában mindennel ez van. -
Abel-0101
aktív tag
válasz ForRedGlory #129106 üzenetére
Ebbe szerintem próbálj beletörődni, én is azt tettem.
Ez már nem a boxtól függ, hanem a Tv-tol.
Samsung kapcsolóval is lehetett használni, aztán jött egy frissités ami elvileg kilőtte ezt a funkciót.
Maradt a két távval való kezelés... -
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129112 üzenetére
Próbáld meg Applikációban, fentebb írtam a lehetőségeket, ha oldalon próbálod, valszeg az szarodott be, appal semmi probléma, reméljük így is marad, és nem lesz műsorújság 2, ebből az appból.
Cookie, gyorsítótár törlést ajánlanék, ha az sem akkor 1414, és ők sztornózzák a belepéseid. -
Abel-0101
aktív tag
válasz ForRedGlory #129128 üzenetére
Na grat hozzá, ñekem 2hónap után sem sikerült megoldást találni, valszeg mert már nincs is...
Siralmas de télleg, a Samsung részéről főleg, dehát csak hozzák a formájukat. -
Abel-0101
aktív tag
válasz villamos #129125 üzenetére
Amég csak hardveres hiba van, addig pozitívabb, mert az részben rajtad is múlik, hogy a problémára megoldást találsz, de van elég sok más hiba amit nem lehet egy hálozati tápal, adapterrel megoldani...
Nem értem miért adnak ki bármit úgy, hogy nem megfelelően működik... Nem tesztelik vagy mi? -
Abel-0101
aktív tag
válasz Füst mester #129158 üzenetére
Hát mivel nincsen fent Tv storebjába, és nem is lesz egyenlőre....
Esetleg teloval kitudod tükrözni, vagy géppel hdmi vel. -
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129165 üzenetére
Mit számít hogy 1 vagy 2 évvel ezelőtti... Lényeg a szándék, illetve az indíték...
Telekomnak ugyanúgy célja lekoptatni instant az ügyfeleket, mint a Samsungosoknak...
Nem értem miért nem tudnak, gyökerestül változtatni a dolgokon... Biztosan túlmegy már ez a dolog a határon... Nem lesz itt semmi valtoztatás addig, amég nem történik itt egy komolyabb eszmecsere -
Abel-0101
aktív tag
válasz starchild #129175 üzenetére
Szerintem ezzel mindenki így van, nem tudom ki vár arra, hogy lássa az olimpiát, utólag megnézem az érdekesebb dolgokat aztán kész, de persze biztosan sokan vannak akiket ennyire érdekel, legalább behoztak ideiglenesen olyan csatornat amin megy, de mar most megy az elégedetlenség..
-
Abel-0101
aktív tag
"Hónapok ota" 1honapja kezdtem el forumozni, max 5topik hsz em volt ezzel kapcsolatban, 2szer irtam ki hogy tud e valaki megoldast, a tobbiszer hozzakapcsoltam a temahoz.
Szerintem a ketto kozott van egy kis kulonbseg.Ha Eurosportot szeretnél nézni interneten tudod, ne várj semmi jót a telekomtol es nem lesz csalodas...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen