Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz ztoldy #148394 üzenetére

    „az ONT-n hagyott ki a netkapcsolat nem a rácsatlakoztatott routeren”
    Ezt kifejthetted volna az előző hozzászólásodban is... Na mindegy :)
    Nem hiszem, hogy a szolgáltatónak kötelessége lenne ilyesmivel foglalkozni (még akkor sem, ha ez így nem igazán tűnik fairnek). Az ÁSZF szerint az internetszolgáltatás átadási pontja a HGW LAN portja. Ha arra csatlakozva megfelelő kábellel és klienssel (=szükséges erőforrásokkal rendelkező számítógép nem wifin, nem VPN-en, nem USB 2-es hálókártyával, csak hogy a közelmúltban felmerült esetek közül említsek egy párat) megvan a „rendes körülmények között elérhető” sebesség, akkor a szolgáltató teljesítette a vállalását. Ha szerelőt hívsz, az is így fogja ellenőrizni, és nagy valószínűséggel nem fog hibát találni.
    Amit megtehetsz, az az, hogy a saját routert is visszaállítod gyári beállításokra, ha elérhető firmware frissítés, feltelepíted, aztán access pointként konfigurálva (lehetőleg statikus LAN IP-vel) csatlakoztatod az ONT-re. Hátha az megoldja.
    Persze megpróbálhatod jelenteni a szolgáltatónál is, csak ne lepődj meg, ha fizetős lesz, és a végén arra jutnak, hogy nincs probléma.

Új hozzászólás Aktív témák