Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz dareyou90 #150106 üzenetére

    Ahogy látom a probléma az, hogy PPPoE újracsatlakozáskor a wifi is megszűnik, újrabootolhat az ONT.
    Hogy ennek így kell-e lennie, azt nem tudom, mert még nem volt ONT-om. ;) (Talán a hó végén...)
    Másrészről a wifi megszűnés után az okoseszközök nagy része a wifi helyreállása után előbb-utóbb újracsatlakozik. Kétségtelen, hogy amelyik mégsem, az szívás.
    Ebben az esetben az említett ONT csere az egyik megoldás ha a Technicolor nem így működik.
    A másik meg az, ha nem az ONT adja a wifit, hanem saját router. Ekkor a saját router wifijéről nem lépnek le majd az okoseszközök a net ideiglenes megszűnésekor.
    Ha nincs plusz router, az persze pénzbe kerülne.

  • snyper990

    őstag

    válasz dareyou90 #150106 üzenetére

    A wifinek nem kéne megszűnnie attól még, hogy a netkapcsolat megszűnik. Ott a routereddel lesz valami szerintem.
    Ha mindig ugyanakkor történik, akkor egyszerű workaround lehet, ha egy azutáni időpontra beállítasz időzített újraindítást a routereden. Hátha az megoldja, hogy visszacsatlakozzanak rá az eszközök.

    #150097 zelos: Számomra is sántít azért egy kicsit ez a magyarázat... A Telekom hálózatán attól függetlenül átmegy a Netflix-irányú adatforgalom, hogy a boxon elérhető-e a natív app vagy nem. Nem tudom, mennyi új Netflix-előfizetőt (és ezzel plusz terhelést) hozna az, ha azon a párezer T-s droidos boxon elérhetővé válna az app (de sejtésem szerint nem számottevő mennyiség lenne... Aki elő akar fizetni, az nagy valószínűséggel úgyis megoldja máshogy). Egyedül ezt befolyásolja, hogy magukon a boxokon elérhető-e az app, vagy sem.
    Továbbá a Telekom az Android TV Operator Tier programban való részvételért cserébe nem korlátozhatja más szolgáltatók elérhetőségét a boxain lévő Play Áruházban.
    Szerintem legfeljebb annyiról lehet szó, hogy a Netflixnél még mindig van valami kitétel a certifikációhoz, amit a Telekom szándékosan nem teljesít, így indirekt módon „tiltja” a szolgáltatás igénybevételét a saját boxain. Nem tudom, melyik cég részéről értelmetlenebb döntés...

Új hozzászólás Aktív témák