Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz petne #2340 üzenetére

    már megjavult a szolgáltatás, de mint írtam a rendszerük szept 30 és okt 22 között rögzítette a hibát, vagyis 22 napig volt a rendszerükben.

    Szept 19én volt telefonos szerződéskötés, 30án beszerelés, onnantól kezdve indul a számlázási periódus, erre az időre én utólag fizetni fogok. Ezért létezik az az összeg ami alapján a jóváírást kikalkulálják, sőt azóta már ugye pörgött a számláló tovább, van egy tljes lezárt hónap ami alapján méricskélhetne ha akarnak....

    #2341 : már kértem. Nem is ez a gond. Hanem az, hogy körülbelül 20adik telefonomat bonyolítom velük, 3-4 hívás mire megköttetik a szeződés, 3-4 hívás a szerelővel egyeztetés céljából mert ugye neki 3 kiszállás kellett beüzemelni, 4-5 hibabejelentés, és a jóváírás kérés, msot újabb reklamáció....és még mindig nem veszik be az igazságot....gondollom érthető hogy a fa* kivan már velük, amíg cska net volt, 1 szerződéskötés, számla jött, befzet, örömbódogság

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák