- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
Segítek, ott volt:
"Mely díjcsomagokkal és feltételekkel vehetem igénybe a Magenta1 kedvezménycsomagot?
A választ megtalálod ezen a linken! A listát készítette Roli27 és wmati."Csak valamelyikük törölte ezt a táblázatot.
De javítottam.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
#78121280
törölt tag
Pre-sales question. Egy potenciális ügyfél is szeretne tájékozódni, nemde?
Arról nincs infóm miért nincs fenn rendesen mindenki számára látható módon,de valószínűleg technikai problémákkal küzdenek,idő kérdése és minden a helyére kerül.
lyen balkáni módszerek gondolom, tartsuk sötétben az ügyfelet, jobb, ha nem tudja, mi az ábra.
Balkáni a felülete a Magenta 1-nek kezdettől fogva, nem véletlen. Sokan gondolták/gondolják úgy hogy csak az a 3 Magenta 1 csomag van és csak azzal a mobil csomaggal, pedig nem így van, ami fix az a tv és a vezetékes telo, a többit úgy lehet variálni ahogy akarja az ember.
(#74017) Csizi12 Huawei 8245H ONT nem kell lecserélni nincs is mire, a Gigás nethez jó. Ne kérdezd hogy miért nem látják / tudják hogy az megfelel ehhez a csomaghoz. Ajándékba adnak egy D-Link routert műszerész viszi ki, ha akarod be kötheted az ONT után , vagy eladod elajándékozod stb.
(#74019) flash- Marketingesek kitalálták x éve hogy technológia független legyen a portfólió, így nem jelzik hogy ez optika ez kábelnet ez meg xdsl, ennél ennyi a feltöltés másiknál meg más.
(#74021) 313313 Nekem net csomagom sincs a felület szerint pár napja már , sose lesz jó ez az online felület El kéne durni az egészet és a nulláról felépíteni, mert ez a foltozgatás nem állapot.
(#74023) bopeti98 Elképzelhető hogy az a sors vár rá hogy lezárják majd valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
-
C0d3r
addikt
Még egy darabig, fokozatosan átkerül teljesen a 1414-re.
-
#22718208
törölt tag
A telekomnál lehet most jönnek rá, hogy a kihelyezett eszközök nagy része nem is alkalmas a fon-ra.
Ha pedig igen, akkor nem értem mi tart hónapokig vagy évekig.Én egyszer akartam volna használni idegen helyen a fon-t, de olyan lassú volt ,hogy sírtam.
Na ezekután nálam sem fog ingyen netezni senki! -
DJ. Ru$y
félisten
Nagyon jól látod, úgy emlékszem eddig csak a Speedport W724V eszközök kaptak FON-os szoftvert. És eddig nem is volt hír más eszközökről. Így csak azok használhatják akiknél ilyen eszköz van és nincs kikapcsolva a FON-juk valamint a mobilos előfizetők akik jogosultak rá.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
btz
addikt
De ez egy technikai helyzet. Nem azért vannak kizárva az előfizetők, mert "csak", mert náluk úgy sem használná senki, hanem egy átmeneti technikai helyzet végett. A háttérben azon fáradoznak, hogy ez minél szélesebb körre bővüljön.
Had ne mondjam (mert ez itt OFF), hogy a 3 betüsnél egy platform van, max ha 4-5 fajta digitális elosztó, a T-nél meg minden platformra 3-4, nehezebb rá a fejlesztés.
Ezért van ez az állapot, nem azért mert "CSAK".ⓑⓣⓩ
-
DJ. Ru$y
félisten
Én személy szerint biztosan nem fogom beleírni, mindenki kivárja a sorát, te pedig beszambázol a boltba és előre mész a kasszához, hogy ezt húzzuk már le.
Szerintem ne erőltessük.
(Illetve, nagymama, nagypapa nem fogja olvasni az összefoglalót valószínűleg, mivel nem járnak ide.)
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
C0d3r
addikt
Telekom esetében nem értem a problémát.
1414 menütérkép
Szvsz ez egy végtelenül faék egyszerűségű menütérkép, már az első menüpontba lépés után lehet ügyintézőt kapcsolni (lásd kis fejhallgató ikon). Aki ebben eltéved meg bolyong fél órát, az kérjen családtagtól/szomszédtól segítséget. Előttem valahogy nincs ez az életkép.
Annak semmi értelme, hogy össze-vissza nyomkodja az ember a menüt, csak hogy találjon egy ügyintézőt, szerencsétlenek meg vagy 2x átkapcsolják mire az illetékes csoporthoz kerül.Hogy legyen a hozzászólásomban építő jellegű is: én ha felhívom őket, megnyitom a fentebb linkelt menütérképet. Nem várom meg amíg ledarálja a sok rizsát a dominós adategyeztetésről meg a Bivalybasznádon tapasztalható internet kimaradásról, hanem egyből megnyomom a 9-es gombot, megadom az adatokat, majd szépen sorban végigzongorázom a dokumentum alapján megfelelő gombokat. Hívás indítása után nem telik egy perc, jön a kedves kis várakozó zene...
-
Bozek
nagyúr
Ha a nagymama nem birkózik meg egyedül a menürendszerrel, akkor a felmerülő problémát se fogja tudni érthetően elmagyarázni az ügyfélszolgálatosnak, innentől fogva ahhoz kell segítséget nyújtania valakinek a családból.
Milyen ügyfélszolgálatokkal beszéltél Nyugat-Európában, hogy annyi tapasztalatod van?
-
C0d3r
addikt
"A Telekom dolgozó feladata, hogy ha hatékonytalanságokat talál a rendszerben, javaslatokat tegyen a főnökének, hogyan lehetne mindezt jobban, gördülékenyebben csinálni. Hiszen ő az, aki a rendszer legfőbb használója, a legtöbb tapasztalat nála csapódik le."
A Telekom dolgozó (ugye itt most közvetlenül az ügyfélszolgálatosról beszélünk) feladata, hogy megválaszolja az ügyfelek kérdését, megoldja a problémáit. Azáltal csökken a hatékonysága, ha azzal tölti az idejét, hogy a lusta ügyfeleket kapcsolgatja a megfelelő helyekre.
Akinek problémát jelent, hogy a célszemélyhez menjen a nyűgjével mert lusta utánajárni dolgoknak, pláne úgy, hogy a Telekom menürendszere egy faék bonyolultságával vetekszik (és még PDF-es útmutatót is csatolnak hozzá), az inkább navigáljon a 1414 üfsz 3.4-es pontjára...Eddig is off volt, de méginkább: Szörnyű látni, hogy ilyen szinten leegyszerűsödünk. Gombnyomásra akarunk mindent, gondolkodni lusták de lassan már inkább képtelenek vagyunk. Ha valami nincs elénk téve, verjük a tamtamot. Napjainkban minden okos, a telefon, a tévé, a hajszárító és a botmixer. Csak közben mi válunk síkhülyévé... Ha már ilyen alapvető feladatok problémát okoznak, ott a baj nem kevés.
[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
"Jó példa, hogy a Telekom saját mobilfizetési megoldást is fejlesztett a magyar piacra, emlékszik még arra valaki?"
Mire gondolsz? Mert ha a MobilTárca-ra, akkor ugyanazt a megoldást használta, mint a Vodafone. Amikor az megszűnt, akkor volt róla szó, hogy tervez valamit, de abból még tudtommal nincs semmi.
-
Bozek
nagyúr
"max. arra volt jó, hogy A Telekom meg a Voda kikísérletezzen magának valamit a magyar piacon, ami amúgy nem működik"
Nem, az OTP megoldása volt, csak a Telekom-mal és a Vodafone-nal karöltve. És az is tévedés, hogy nem működik, sokáig megelégedéssel használtam Vodafone-osként. Volt, hogy az InterSpar-ban még meg is kérdezte a mögöttem lévő, hogy ezt meg hogyan csináltam, tetszett neki, hogy csak simán telefonnal fizetek.
Aztán az OTP közleménye szerint a szolgáltató felmondta (hogy melyik, az max. kikövetkeztethető) ezt a megoldást, így megszűnt. Hozzáteszem, hogy azóta kijött az OTP a sajátjával, ami szintén tökéletesen működik, rendszeresen használom. Ez már hasonlít valamilyen szinten az Android Pay-re. -
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen