- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-book olvasók
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Autós kamerák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz szab.tam #29288 üzenetére
Noszogasd csak a T-Home-ot a hívószámkijelzéssel kapcsolatban, én is azt szoktam csinálni. T-Mobile-hoz képest sokkal rugalmatlanabbak az ügyintézésben. Nálam is volt ilyen összhang csomag probléma, azzal a különbséggel, hogy a hívószámkijelzés élt, két három napjukba telt, mitre beaktiválták, azt is csak sürgetésre. A legfrisebb tapasztalat a két cégcsoport közötti különbségre. Hétfőn jóváírásom volt az egyik mobil előfizetésem számláján. Kértem, hogy a bevételi osztálynál rendeljék össze, hogy My T-Mobile-ba kártyával is a pontos összeget fizethessem be. Azt ígérték, hogy 24-48 óra. Ma visszatelefonáltam, hogy még nem a helyes összeget látom. Még hívásban intézkedtek, és 15 perc múlva már a helyes kártyával is befizethető egyenleg szerepelt a My T-Mobile-ban. Ez a T-Home-nál sokkal tovább tartott volna. Szóval csak azt tudom neked javasolni, hogy telefonálj, telefonálj, amíg el nem intéződik a dolog. A haqngposta kódddal időzítést be lehet kapcsolni, hány csörgés után kapcsoljon be. Ezt most fejből nem tudom Erre van egy külön hangposta helpdesk vonal. Ennek a számát az ügyfélszolgálat meg tudja mondani. A kimenő hívószámkijelzésr igényléséről régebben írásban külön nyilatkozni kellett. Szerintem ezt is most már telefonon el lehet intézni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Medence topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Diablo IV
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen