Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • james64

    csendes tag

    Sziasztok!

    Talán most valami érdekes dolgot fogok írni, mert eddig a szolgáltató még nem talált rá magyarázatot, és a hibát sem tudta orvosolni már 3 hónapja.

    A lényeg: Tavaly november végén tarifacsomagot változtattam online telefonos ügyfélszolgálati munkatárs segítségével.
    Új MT azonosítót kaptam, új jelszó, az email cím és az egyéb adatok változatlanok maradtak.
    Nem is volt gond az első kiegyenlítendő számláig (sodexho internet utalvány).
    Az oldalra való belépés után ez a kép fogadott:

    Január közepétől nem tudok online internet utalvánnyal fizetni.
    Már az atyaúristenhez is fordúltam már segítségért a 1412-es több órás beszélgetéseket is beleértve és a mai napig semmi érdemleges nem történt.
    Május 16.-ig kaptam haladékot hogy rendezzem a tartozásom a t-online felé.

    Igen ám, de amíg a kedves szolgáltatóm nem tudja elhárítani a technikai problémákat addig én tehetetlen vagyok, pedig már hegyekben állnak az internet utalványok.

    Azt hogy mért ebbe a topicba írtam? - már szinte kínomba cselekszem a tehetetlenség miatt.

  • james64

    csendes tag

    válasz szki #6286 üzenetére

    Hali!

    Minden nap próbálkozom MT azonosító és jelszóval és ugyanúgy email és jelszó párossal is.
    Nem az a probléma hogy nem tudok belépni, hanem belépés után szinte semmi funkciót nem tudok használni.
    Bármire rákattintok folyton ugyan az a hibakép jön elő. (független a böngésző tipusától)
    A legborzasztóbb az egészbe hogy az ügyfélszolgálatossal (1412) akivel elég sok időt eltelcsiztem, szintén csak vakarta a fejét.
    Az engedélyemmel személyesen kipróbálhatta mi a probléma.
    A számlázási osztály tovább passzolta a dolgot, és ezért kaptam haladékot.

  • james64

    csendes tag

    válasz Motion_Blur #6309 üzenetére

    Nem ideg örlő dolog?
    Ha belépek a 9 jegyű MT azonosítóval és az 5 jegyű jelszóval, legalább kiírja a nevem. Ha email címmel és jelszóval akkor na/na. Lassan 3,5 hónapja kínlódom, és senki nincs a t-online-nál aki megoldaná a rejtélyt.
    Amíg ADSL Premium szolgáltatásom volt, semmi gond nem merűlt fel. Csomagot váltottam és azóta "lógok" az éterben.
    Létezem is a rendszerben, meg nem is.
    Ha tehetném elkapnák egy Magyarországi fejest a szolgáltatónál, a szeme láttára mutatnám meg mi a probléma és addig nem tágítanék amíg meg nem oldódna a dolog.
    ....csak hergelem magam.

Új hozzászólás Aktív témák