Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz SparrowG #184 üzenetére

    Telenor-Voda ilyen.
    Több ismerősöm járt így, emiatt régóta gondolkozom azon, hogy megkérdezem a helyi jegyzőt, hogy ilyen esetben kinél kell panaszt tenni. Tudtommal elvben a törvény betűje nem követeli meg az azonosítást, és a személyes eljárást. Példaként a Telekom erre csinált egy automatát, hogy ne terhelje ezzel az ügyintézőket, de a másik két szolgáltató a régi belső szabályozás alapján jár el.
    Azaz.
    Gipsz Jakab vett valamikor egy készüléket hűséggel tőlünk. Lejárt a hűség, ki akarja függetleníteni. Nézzük meg, hogy tényleg ő az, tényleg lejárt, miért akarja? Nehezítsük meg a dolgát, mert ha sikerül lehet ügyfelet vesztünk.
    Ez 10 éves működési metódus, régesrég máshogy működnek az ügyfelek.

Új hozzászólás Aktív témák