- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
válasz Pro Koryak #14 üzenetére
Hukyesegektol kimeljuk meg egymast!
Szabvanyos meresi modszer van ra, ugy jon ossze. -
jerry311
nagyúr
válasz Pro Koryak #25 üzenetére
Minek menjek?
-
Bandit21
addikt
válasz Pro Koryak #25 üzenetére
Nem tudom miért tűnik varazslatnak egy 64 es akksis autó 460 as hatótavja.
Nézd meg.
Elég egyszerű a matek, ha késő ősszel 17-20 a tesztelők részére akkor nyugodtan vezetve siman lehet vele akár 14-15 körül menni városban.
Mindig mindenki úgy csinál mintha az e autók tempóval növekvő fogyasztása valami betegség lenne.
Ha a benzinest hajtod lampatol lampaig a városban akkor 8-9 helyett az is 11-14 litert fog enni.A linkelt ev database real range adatai tapasztalatom alapján valósak a mi kocsinkra.
Erre az új Niro -ra ezt hozza:Ez alapján nem meglepő a 460 egyáltalán.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jerry311
nagyúr
válasz Pro Koryak #30 üzenetére
Igazabol mindegy, hogy 24 eves benzines, vagy 2 eves dizel, mert a pelda lenyege a tankolas vs toltes volt, illetve a pihenoido. En akkor is megallok 2-2.5 orankent, egy pihenore, ha nem kell tankolni. Ha meg mar megalltam, akkor az ~20 perc, ha nem sietek.
Ennyi ido alatt egy jo toltorol eleget visszatolt az auto is. -
Bandit21
addikt
válasz Pro Koryak #30 üzenetére
Ennek nincs értelme mert mindkét oldalon ott a temérdek pro és kontra.
A vadiúj benzines az ugyanis szintén drágább lett.
Ha benzines akkor turbós. Ha hasonló menetkenyelem kell akkor automata is. Ha csak az ev-t megközelítő dinamikát vársz tőle akkor 2-300 lóerős kell legyen.
A turbó váltó vezérlés stb re 10 éves koráig rá koltod a maradvány értéke 2-3x osat.A tankolasra meg az áram árának 4* eset ha neadj isten napelemed is van akkor 6* osat.
Cserébe most megvenni olcsóbb és nem aggódsz azon hogy egy seggel lehet e menni vele 600 km -t.
Vagy egy 5 perces tankolassal 1200 at.
Ha ugyanilyen körülményet akarsz nézni abba benne kell legyen minden (fenntartás stb.)
Ezek nem összemérheto előnyök és hátrányok mindnekinek maga kell eldöntse miből áldoz.
Nekem úgy alakult hogy van egy utazó benzines meg egy városi elektromos. Én meg azon szívtam hogy kettőt vettem tavaly. Az előnye meg ott van hogy a városba alig megyek a benzinesel, Görögországba megy egyetlen köztes 5 perces tankolassal lementünk tavaly.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen