Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kavarc

    aktív tag

    Sziasztok!

    A garanciához némi információ:
    Én egy előretelepített Win7 x64-el kaptam a gépet, amit interneten regisztráltam be. Igazából ennek is működnie kell(ene), mert a laptophoz kapott leírásokban ez is szerepel. Ellenben én az új tulajoknak azt ajánlanám, hogy amennyiben előretelepített oprendszer van akkor mindenképen a gépen lévő ikont használják a garancia reggeléséhez. Értelemszerűen, ha nincs oprendszer, akkor marad az internetes lehetőség.
    Én neten regeltem mind az "alap", mind a kiterjesztett garanciát (vásároltam egy 2ről 3évesre kiterjesztett "dobozos" garit). Az történt, hogy amikor a neten unit details oldalon v. a support oldalon unit details alatt vagy a Temproban néztem a gépem, akkor ott nem volt reisztrálva maga a laptop sem, így a garancia/garanciák sem. Ellenben, ha a Szolgáltatások/Jótállási szint emelése menü alatt kérdeztem le az infókat (itt nem csak szériaszámot, hanem regelt emailcímet és vásárlás napját is meg kell adni), akkor frankón látszott minden. Engem viszont idegesített, hogy a regelés után egy hónappal sem látszott a gari a többi adatbázisban, megkontaktáltam a Toshibát. Először egy magyar címre írtam - azt kell mondjam "természetesen" nem kaptam választ. Aztán kokyt ajánlott egy "közponi" emailcímet, ahol kaptam egy ticket nr-t, és azonnal foglalkoztam a problémámmal. Kb 2 nap alatt meg is oldották, mára már látszik mind a normál, mind a kiterjesztett garanciám az összes adatbázisban. Tehát, ha valakinek ilyen jellegű problémája van, akkor bátran írjon erre a címre: pop.vpo@toshiba-tro.de angolul vagy németül, írja le pontosan mi a gondja és mellékeljen egy számlát vagy garjegyet.

    Partícionállás:
    Nekem személy szerint jobban tetszett a Toshiba régebbi megoldása, amikor volt a disk elején egy 1,5GB-os rejtett paríció, ami tárolta a HDD recoveryhez szükséges adatokat. Ma úgy néz ki, hogy kapok két 240GB-os partíciót, ahol a második -látható- partíció tartalmazza a recovery adatokat. Nekem ez több okból sem tetszik; egyrészt nincs szükségem 240gigás rendszerpartícióra, másrészt közel sem "bolodbiztos" megoldás, hogy láthatóvá teszik a visszaállítási adatokat. Továbbá így még nehezebb az ember saját szája íze szerint partícionálni a disket.

    s_ : a disket gond nélkül formázhatod, nem vész el a garancia, viszont a HDD recovery-t természetesen elfelejtheted. Ha a géphez kapott W7 lemezt, v az általad készített helyreállító W7 lemezt használod, akkor minden partíció törlődik a laptopról és visszaállítás után ugyanazok a felosztások maradnak, mint a gyári beállításkor -> factory reset. A helyreállítás talán azért értelmes dolog, mert így van egy jogtiszta aktivált Win7-ed és nem kell szórakozni a driverek kiválogatásával, letöltésével, telepítésével...

Új hozzászólás Aktív témák