- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Hivatalos magyar nyelvű honlap
Driverek letöltése
Hivatalos szervizekElérhetőségek:
CHS Hungary Kft.
Hordozható számítógépek
H-2040 Budaörs, Vasút utca 15.
Tel: +36-1-451-3500
Fax: +36-1-451-3535
Email: chs@chs.huHRP Europe Kft.
Hordozható számítógépek
H-1033 Budapest, Huszti út 34.
Tel: +36 1 452 4600
Fax: + 36 1 350 1351
Email: info@hrp.huVariotrade Kft
Notebooks
H-1133 Budapest, Dráva u. 11.
Tel: +36 1 359 9338
Fax: +36 1 350 9816Szervizben töltött átlagos idő: 1,5-2 hét, hibától függően. Előtte érdemes a HDD teljes tartalmáról mentést készíteni.
Szériaszám a laptop alján, egy matricán található, "Serial NO" felirat előzi meg. 9 jegyű, vegyesen betűk és számok vannak benne.
A Toshiba korlátozott jótállási feltétele nem zárja ki a készülék burkolatának megbontását, vagy a rendszer bővítését (például HDD vagy RAM), azonban az ilyen esetekből következő hibákért nem vállal felelősséget.
A korlátozott jótállás nem vonatkozik az alábbiakra:
- A rendszer módosítása, illetve a nem a Toshiba által gyártott és/vagy forgalmazott alkatrészek felhasználása következtében jelentkező meghibásodások
- Külső szállítók által biztosított termékek (pl. memóriakártyák) hibás behelyezése
- Azon károk, amelyek abból erednek, hogy a Rendszer szervizelését/javítását vagy egyéb módosítását nem a Toshiba illetve egy hivatalos Toshiba Szervizpartner végezte
- Házilagos javítás vagy a vásárló által nem kicserélhető egység házilagos cseréje miatt bekövetkezett sérülések
A jótállási idő tizenkét (12) hónap, mely az eredeti vásárlás napján veszi kezdetét. A vásárlás dátuma a vásárlási vagy kézbesítési bizonylattal igazolható, melyen szerepel a termék vásárlásának dátuma. Az Európában értékesített készülékekhez a Toshiba +1 év garanciakiterjesztést ad ajándékba, illetve bizonyos promóciós időszakokban egy év "No Matter What" garanciát is biztosít az első évre.
Gyári beállítások visszaállítása:
Notebook indítása után közvetlenül az F8 billentyű megnyomásával, majd a Factory Reset opció kiválasztásával aktiválható. Előtte érdemes mindenről mentést készíteni, mert a merevlemez tartalmát teljesen letörli.
Utoljára módosítva: 2016.06.09.
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD