- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zozo1111
csendes tag
Sziasztok!
Vettem egy ilyen típusú gépet:Satellite L670-1F8
Alig találni véleményeket,vagy tesztet róla.
Megköszönném ha megosztaná a többi tulajdonos a tapasztalatait,véleményét erről a készülékről.Üdv
Zoli[ Szerkesztve ]
-
NÓPARA
aktív tag
Helló!
Nejemnek lett volna a gép végsősoron. Mivel elég nehéz vele dűlőre jutni meg vannak ismerős informatikai szakik neki így elég nehéz .Felhívtam még a TOSHIBA Calcentert is és ők is csak pislogtak hogy ilyen a bolt ahol vettem. A bolt azt mondta hogy az XP nem megy fel rá a centeres viszon nem mondta hogy nem megy fel rá. Annyit mondott hogy csak a virágbolti OP rendszer nem megy fel és vegyek erdeti Op rendszert. Mivel garos a gép na meg még nem is volt a TOSHIBA rendszerén regisztrálva így nem is mertem hozzá nyúlni sem és nem is akartam. Pedig gondolkoztam hogy meg kéne azért nézni a ramokat. Amugy nagyon asusra akar menni a nejem mert van olyan is a családba és még nem volt vele baj. De ezt a tipust nem nagyon szeretik sőt nem is tanácsolják az olcsóbbik ár kategóriát. Most csak annyit tudok tenni hogy várom a pénzem. Néha bejövök olvasgatni és várok. Ezt néztem volna neki[link] de nem tudom hajlik e még erre a tipusra.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
Nyugtasd meg a nejed, hogy a Toshiba jó. És ezt úgy merem állítani, hogy Toshiba készüléket az elmúlt időszakban ( 4év ) 11 db-ot vettem, és mindegyik működik, és jól működik.
Jobb mint az Asus, vagy bármi más.
Az hazugság lenne, ha azt állítanám,hogy nem volt egyik se szervizbe. Sőt meglepő, de pont a legdrágább a Qosmio volt ami oda került, de nagyon jó a Toshiba szerviz, segítőkészek, és nem lerázni akarnak hanem megoldani a problémád, hogy később ismét ilyen gép mellett kötelezd el magad.
Egy jó magyar szervíz nagy támogatás.
Bizonyos más notebook gyártók termékei az EU más országában szervizelnek csak, és Magyarországról utaztatják oda a gépeket.A memória burkolatot meg nyugodt szívvel leszedheted, és kiveheted a memóriát , cserélheted, csak egyiket bennhagyva tesztelheted MEMTEST 86-al.
Ez nem jár garanciavesztéssel.[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
NÓPARA
aktív tag
válasz VANESSZA1 #9254 üzenetére
Helló!
Én már nem nyúlok hozzá mert el küldtem a boltnak vissza 8 nap elállás címén és ezt jeleztem telón nekik. Nem tudom mennyire olvastál vissza a hozzászólásaimhoz de valami a memóriával lehet szerintem is Memtest86-t futtattam rajta mert a szakik ezt ajánlották. A progi futtatása közben a képernyő fele kék amin a gép adatai voltak de az alsó felén már piros színben volt minden adat. Az errorsnál mikor elérte a 1.500.000 értéket le is állítottam mert úgy éreztem hogy nem normális az érték. A TOSHIBA szervizet is hívtam hogy adjanak tanácsot mert az OP rendszer nem akart fel menni. Valamennyi %-nál mindig hiba üzenettel elszált a dolog. Először XP hivatalos lemezzel próba utána letöltöttem egy 90 napos free angol verziót a microsoft honlapjáról(win7) és azzal próba ez is hasonló módon elszált. Magához a géphez nem mertem nyúlni mert garis volt. Én úgy teszteltem ahogy a gépet megkaptam semmihez nem nyúltam. Azt hiszem 3 csavar tartja memó fedelét de nem nyúltam hozzá. Köszönöm a hozzászólásod bár két nappal hamarabb írtad ezt volna akkor lehet megpróbáltam volna de már a posta szállítja valahol. Köszi utólag is pedig azt hittem jó gép lett volna.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
Akkor itt semmi más nincs, mint a memória modulok közül az egyik nem jó.
Ez 99% . A gép ettől még biztos hogy működik, csak azt kellet volna tenned, hogy leteszteld külön külön a modulokat. (kiveszed az egyiket) bent hagyva egy modult, és elindítod a MEMTEST86-ot.
Amelyiknél nem jelez hibát azt bent hagyod, és azzal felmegy minden Windows.
Szerintem még azt is megtudtad volna beszélni, hogy kéred a hibás modul cseréjét,és csak azt küldöd vissza.Én továbbra is ragaszkodnék a Toshibához. Attól függetlenül, hogy egyik beszállítójuk egyik terméke megadta magát.Szerintem Samsung modul, mert általában azok vannak beépítve, bár már láttam mást is.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
NÓPARA
aktív tag
válasz VANESSZA1 #9256 üzenetére
Ezt a hibát már nem én csinálom meg. De ha szerdán vagy csütörtökön írod akkor bizti én próba megcsinálni amit írtál. 3 napig csak néztük a semmit mert nem tudtam azt sem hogy a memót gari vesztés nélkül lehet cserélni. A Memtest progit alig ismerem az értékekről meg nem is beszélek. Az is csak annyi volt letölt kiír cd-re és ment is a gépbe és már indult is de a képernyő fele egyből piros lett
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
Szerintem nem a bolt hibája. Ha jobban megnézed, ezt sokan egy megbízható boltnak tartják.
Nem egy Radium, ami lépten-nyomon átver mindenkit, játszik a billentyűzetekkel, magyarnak állítja be azt ami angol lokalizációs..stb.
És a gép amit választottál nagyon szép és jó, erős gép. Inkább cserét kérj, ha még megteheted.
A memóriák, ha valaki egy kicsit is konyít a számítástechnikához, eléggé sokszor problémát tudnak, és okoznak is.Néha olyan hülye hibákat, hogy az ember szinte az ablakon vágná ki a gépet. Mikor rájössz , hogy csak egy ilyen modul a felelős elmosolyodsz magadban.[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
NÓPARA
aktív tag
válasz VANESSZA1 #9259 üzenetére
Hali!
Sajnos mikor még csak 2 napja volt a gép nálam akkor jeleztem a hibát a bolt felé(laptopesztergom). be akarták vizsgálni potom 5000ft. Meg hivatkoztak arra hogy ne warez wint rakjak fel rá. Microsoft honlapján van 90 napos verzió és az sem megy fel? Akkor már kicsit gondolkodóba kell esni hogy ott is warez az Op rendszer? Szerintem ott ügyelnek az ilyesmire hogy ne forduljon elő.Amugy meg maga bolt sem ált úgy hozzá hogy legyen valami jó egyesség hanem elhatárolta magát. Akkor hőkölt csak vissza mikor mondtuk hogy megy az el állás szerinti dolog. Sajnálom hogy így jártam de ha pénz visszajön akkor valami jobb boltot kell nézni azt hiszem.SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
mr_ricsi
veterán
"Köszönöm a hozzászólásod bár két nappal hamarabb írtad ezt volna akkor lehet megpróbáltam volna "
És azzal buktad volna a 3 vagy 8 napos elállási vagy csere lehetőségedet.
Csak a javítást választhatnád.De ha a bolt rosszindulatú, rádgfogja hogy műszálas ruhában szerelted a notit, és statikus elektromossággal te vágtad tönkre az alaplapot vagy a memóriát, akkor még a javítás is fizetőssé válik.
[ Szerkesztve ]
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
NÓPARA
aktív tag
válasz mr_ricsi #9262 üzenetére
Helló!
Nem nyúltam bele a gépbe csak a telepítő lemezet tettem bele. Mivel tudtam hogy van a 8 napos elállási lehetőségem. Bizonyítsa be hogy szereltem műszálas ruhába? De akkor én is mondhatnám hogy rossz gépet kaptam és ezt jeleztem is . Sőt még le is akartak venni a garancia ellenére is engem. Ez ugye nem baj ? Mivel nem tudtam telepíteni rá semmit ezért még nem kell informatikai szakembernek lenni azt hiszem. De köszi azért a hozzászólást. De gondolom Te jobban értel a gépekhez és kérdem szerinted az normális ha beteszem azt a Memtest86 progit és kb fél óta alatt az errorsnál kiír 1.500.000?
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
válasz mr_ricsi #9262 üzenetére
"És azzal buktad volna a 3 vagy 8 napos elállási vagy csere lehetőségedet.
Csak a javítást választhatnád."Bocs , de ilyen hülyeséget is régen hallottam.
Attól hogyha veszel egy gépet, és leellenőrződ a memóriákat külön külön, attól még nem történik más csak leellenőrződ amit vettél. Ha azonnal futsz a boltba azzal következőt éred el:
-lehet ,hogy ugyanilyen gépet már nem kapsz, mert vissza kell küldened az elállás miatt
-és ha kicsit is látod a jelenlegi notebook piac magyarországi helyzetét, akkor tudod,hogy most nagyon sok gép , és gépcsalád egyes nagyon jól szerelt típusai kifutnak vagy kifutottak.
Ami azt jelenti,hogy vagy az utolsó darabokat kapod meg, ami rizikó.
Vagy pedig már azt sem.
És az árakra is jó hatással van a 27% adókulcs, tehát olcsóbb nem lett ugyanaz.
Az árat még a merevlemez, és a gyártói kapacitás visszafogása is emeli.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
mr_ricsi
veterán
válasz VANESSZA1 #9264 üzenetére
A 3 napos cseregarancia arról szól, hogy ha 3 napon belül a termék meghibásodik, akkor vélelmezni kell, hogy gyártási eredetű hiba okozta. Amennyiben az ügyfél a készüléket megbontotta, már nem kell ezt vélelmezni, hanem a bolt nyugodtan továbbküldheti a szerviznek, hogy az állapítsa meg, hogy gyári hiba vagy az ügyfélnek felróható.
A 8 napos cseregarancia esetén pedig a terméket a gyári állapotában kell visszaszolgáltatni, például az összes csomagolóanyagával, dokumentációval, és tartozékaival, mivel a visszaküldött dolgot újra el fogják adni valakinek.
Namármost: ha a készüléket szétszedted, az már nem gyári állapotú!"Attól hogyha veszel egy gépet, és leellenőrződ a memóriákat külön külön, attól még nem történik más csak leellenőrződ amit vettél."
Te nem tudsz egy memóriát szakszerűen kiszedni és visszarakni, ezért az ellenőrzést intézd úgy, hogy nem szedsz szét semmit!
A hiba megállapítása nem az te feladatod, hanem a szakszervizé. Ha nem úgy működik a készülék, ahogy kellene, akkor azonnal hozzájuk kell vinni.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
mr_ricsi
veterán
"Bizonyítsa be hogy szereltem műszálas ruhába? De akkor én is mondhatnám hogy rossz gépet kaptam és ezt jeleztem is."
Rossz a hozzáállásod!
Te állítod ezt, a szerviz állítja azt. Egy állítás van egy másik ellenében. A pénzed pedig náluk van! Szerinted itt kinek áll a zászló?
Tehát lehet pereskedni, és a számodra jó esetben pár év múlva visszakapod a pénzedet, meg az ügyvédi és a szakértői költségeidet. De addig megy majd a "ki tud több szakértőt megfogadni" vetélkedő, és aki anyagilag ezt jobban bírja, azt fogja a bíróság a végén nyertesnek kihozni."Sőt még le is akartak venni a garancia ellenére is engem. Ez ugye nem baj ?"
A sztoridnak ezt a részét ebben a formájában nem hiszem el.
Szerintem nálad is a "szokásos" szervizes szöveg volt, vagyis hogy bevizsgálják, és ha mégsem bizonyul hibásnak, akkor 5000 Ft-ot kell a vizsgálatért fizetni. Általában így riogatják az ügyfeleket a felesleges reklamálástól, és a feleséged valószínűleg ezt hallotta félre."kérdem szerinted az normális ha beteszem azt a Memtest86 progit és kb fél óta alatt az errorsnál kiír 1.500.000?"
Nem, ez egyértelműen memória hibára utal, és jól tetted, hogy szétszerelés nélkül a gépet visszaküldted.
És mivel úgy néz ki, hogy egy gyárilag 4GB-os gépet bővített a bolt 6GB-osra, szerintem azt is jól csináltad, hogy nem kértél javítást, vagy cserét egy másik ilyenre.[ Szerkesztve ]
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
NÓPARA
aktív tag
válasz mr_ricsi #9266 üzenetére
A sztoridnak ezt a részét ebben a formájában nem hiszem el.
Szerintem nálad is a "szokásos" szervizes szöveg volt, vagyis hogy bevizsgálják, és ha mégsem bizonyul hibásnak, akkor 5000 Ft-ot kell a vizsgálatért fizetni. Általában így riogatják az ügyfeleket a felesleges reklamálástól, és a feleséged valószínűleg ezt hallotta félre.Na erre reagálnék kicsit ha nem baj és elnézét az Offolásért. Én azt hiszem hogy a nejem aki beszélt velük a bolttal ahol rendeltük nem süket. De akkor úgy mondanám hogy ha nekem Te ki fizetted volna ezt az összeget amit Te riogatásnak próbálsz nevezni akkor most már náluk lenne a gép.Különben meg azt hiszem hogy nekik van nagyobb szükségük a pénzre és nem nekem kell megalázkodni azért hogy ugyan adjátok már el nekem ezt a gépet. De ne vedd sértésnek a dolgot de én azt hittem hogy korrekt a bolt mert dicsérték. De azt mondom hogy nagyon nézzék meg majd ezt a boltott mindenki. Az tuti hogy a bolt bővített mert flic tollal volt a 6-s rá írvaa dobozára. Akkor ki is nyúlt bele a gépbe? Köszönöm a részemről zárom a témát.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
dunc
nagyúr
Gyerekek !
NÓPARA fórumtárs vett egy 150 ezres terméket amibe csodás ram bővítést hajtott végre a bolt,és hibás ramok vannak benne,visszaküldte várja a pénzét. (amit remélem mihamarabb megkap)
Nehogy már ő fizessen,nehogy már ő tesztelgesse szerelgesse ki a ramokat stb ! Ő egyszerűen egy működő gépet akart,amit nem kapót meg ! Tehát hadd döntse már el mit csinál ! Remélem a Toshibát mint márkát nem temeti el,mert ez nem a márka hibája, hanem a bolt mohósága ,hogy 6gb rammal adhassa a notit,hogy az elfekvőbe lévő ramoktól is megszabaduljon ,és az ,hogy korrekt a bolt annak ellentmond,hogyha már egy jó gyári konfigba belerondít ,akkor tesztelje már le azt a kurv@ ramot ! Várjuk a fejleményeket !Sok sikert NÓPARA a további vásárláshoz !
[ Szerkesztve ]
-
polip
addikt
válasz mr_ricsi #9265 üzenetére
dehogy kell gyári állapotba visszaküldeni...
Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?
Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.
csak el kell olvasni és értelmezni a törvényt
amúgy a 8 nap pedig 8 MUNKANAP!! ami messze nem ugyanaz!
ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean
-
TIT
veterán
Ha valamennyire értenek hozzá(márpedig kéne)tudhatták,hogy ők szúrták el és még lehúznák?Gariidőn belül(főleg 3 nap)nehogy már ő fizessen.Hol élnek ezek?
Mai világba ilyen hozzáállás nem semmi!Másik,hogy minek 6 gb?Ők se tudják -
VANESSZA1
őstag
válasz mr_ricsi #9265 üzenetére
Milyen hülyeség ez??
Te nem tudsz egy memóriát szakszerűen kiszedni és visszarakni, ezért az ellenőrzést intézd úgy, hogy nem szedsz szét semmit!
Egyáltalán tisztában vagy azzal amit leírsz?
Úgy küldtem, és nem egyszer vissza gépet,hogy merevlemez lett SSD-re cserélve, akkor hogy is van ez??
Soha senki nem reklamált érte.Feleslegesen riogattok itt embereket. Így nem csoda ,hogyha Toshiba helyett Asus-t vagy Acer-t vesznek.
Ha veszek valamit akkor szeretném tudni, hogy az én hibámból (telepítés vagy egyéb) vagy gyári hibából ered ez. Mindezt megteszem mielőtt visszaküldeném a gépet.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
NÓPARA
aktív tag
Tisztelt Fórumozók!
Megköszönném a támogatásom és az ellenem érvelőknek hogy így foglalkoznak az esetemmel.Most is csak azt tudom mondani hogy a bolt ezt a manővert "riogatásnak " gondolta akkor tegye. Jogában áll neki az ilyesmi dolog de én úgy érzem hogy nagyon kevés bolt van aki nem próbál korrektségre törekedni. Talán maradunk még ennél a márkánál csak a pénzünk kapjuk vissza. Ami ugye 30 nap és remélem nem munkanap. Annyit még segítségül kérnék hogy boltott ha tudtok linkelni akkor megköszönném. Én itt [link] és ezt nézem. Most a boltra lennék kiváncsi szerintetek milyen bolt és mennyire korrekt? Köszönöm a segítséget utólag is.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
A Notebookstore-ttudom ajánlani, vettem tőlük már nem egyszer, ugyanúgy mint az Ipon-tól.
Mindkettővel jó a tapasztalat.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
TIT
veterán
Ja de hallottam olyat,hogy iponról vették,kértek tesztet aztán otthon be se kapcsolt a gép
Inkább árgépen nézzél árakat kb.16 ronggyal olcsóbb. -
NÓPARA
aktív tag
válasz VANESSZA1 #9274 üzenetére
Szia!
Most néztem mind kettőt. Csupán annyi a gondom ezzel hogy az egyik(Notebookstore)kb 10-l több az ára . Az Iponnál ha a szállítást is nézem akkor már ott is kb 1000-l több ami még annyira nem vészes. Remélem kicsit megérted Te is hogy a pénz mennyire számít. De viszont itt amit linkeltem ha kiadnék 164-t durván akkor már i5 procival kapnám és ingyen szállítással[link]. Köszönöm a hozzáállásod. Mikor a pénz ujra a kezemben lesz akkor tudok megint komolyabban érvelni.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
Annyira nem figyeltem az árakat, csak azt írtam le ahol nekem eddig jó tapasztalataim voltak, vannak.
De szerintem kérdezd meg itt,hátha tudnak valami jó boltot.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
Vadászmenyét
aktív tag
Sziasztok! Toshiba Satellite p770 12-r-ről vélemény? Üdv: Csaba
-
VANESSZA1
őstag
válasz Vadászmenyét #9279 üzenetére
Mire használnád? Milyen programokkal?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz Vadászmenyét #9279 üzenetére
..hát nem is tudom. Szép és jó gép, de gondolom ára is van. Ha vásárolsz, akkor érdemesebb az Nvidia VGA-k közül inkább az 555-öst választani.Ezzel a videokártyával jelenleg elleszel, de nem sokáig.
Gondolom nem egy évre tervezel.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
rizso
addikt
Én még a laptopszalon.hu-t is ajánlanám, több gépet is vettem már tőlük, minden okés volt velük.
Vadászmenyét: nekem a kistesó P750-12U van. Szuper "kis" gép, jól össze van rakva, kényelmes a billentyűzete (és ráadásul háttérvilágításos), a kijelző is nagyon jó (brutál fényerő, jó betekintési szögek), a hangszórói is szépen teljesítenek. Melegedéssel szerencsére nincs gond, egész hűvös masina. Viszont játékra a nagyobb felbontás mellé jobban járnál egy erősebb vga-val. Én még elvagyok 15,6"-en 1366*768 vagy 1280*720p felbontáson a mai játékokkal is, de nagyobb felbontáshoz már ajánlott egy erősebb vga...
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
mr_ricsi
veterán
(#9267) NÓPARA:
Ha egy garis és gyárihibás gép bevizsgálásáért pénzt mernének kérni, az akkora törvénytelenség lenne, hogy már szanaszét bírságolta volna őket az NFH. Emiatt nem hiszem, hogy ennyire pofátlanok mernének lenni.(#9268) dunc:
"ez nem a márka hibája, hanem a bolt mohósága ,hogy 6gb rammal adhassa a notit"
Éppen azon gondolkodtam tegnap, hogy ennek a notinak a garanciális javítása hogyan működne, ha a hiba 1 hónap múlva jelentkezik Ugyanis a cég honlapja szerint a Toshiba viszi el, de a Tehnotrade biztosan nem cseréli gariban a bolt által belerakott RAM-ot.
Akkor hogy is lenne ez? Egy második körben a boltnak kellene saját költségen visszaküldeni, hogy kicseréljék a RAM-ot?(#9269) polip:
"csak el kell olvasni és értelmezni a törvényt"
Ott van az is, hogy "amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. "(#9272) VANESSZA1:
"Egyáltalán tisztában vagy azzal amit leírsz?"
Persze, hogy tisztában. Még a szükséges eszközeid sincsenek meg egy szakszerű RAMcseréhez.Úgy küldtem, és nem egyszer vissza gépet,hogy merevlemez lett SSD-re cserélve, akkor hogy is van ez??
Ha kijelzőhibával ment vissza a gép, akkor a szerviz nem láthatott összefüggést a merevlemez kiszerelése és a hiba között. De megnéznék egy olyan esetet, amikor mondjuk az alaplapon a HDD vezérlő van meghibásodva."Ha veszek valamit akkor szeretném tudni, hogy az én hibámból (telepítés vagy egyéb) vagy gyári hibából ered ez."
Tudd meg, de mindezt szétszedés nélkül.(#9275) TIT
"Ja de hallottam olyat,hogy iponról vették,kértek tesztet aztán otthon be se kapcsolt a gép"
Nem kell előzetes tesztet kérni. Van a Garifutárjuk, ha nem működik, akkor ingyenesen visszaviszik, és küldenek helyette.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
polip
addikt
válasz mr_ricsi #9288 üzenetére
(#9269) polip:
"csak el kell olvasni és értelmezni a törvényt"
Ott van az is, hogy "amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. "a nem rendeltetésszerű használatnak nem értem mi köze van ahhoz, hogy megvan-e az összes zacskó és egyéb
ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean
-
NÓPARA
aktív tag
válasz mr_ricsi #9288 üzenetére
Helló!
Megint csak reagálok kicsit amit írtál. Remélem olvasod azt is amiket írtam mert már szégyenlem ismételni magam. Te írtad a "riogatást" de lehetne fenyegetésnek is venni ezt a szót. Én nem annak veszem de írtam mivel fizikai behatást nem tettem mert tudtam hogy gyári új gép és még akkor volt 3 nap csere gari és akkor szóltam vagyis a nejem szólt nekik telón. Na ekkor jött nekik az az ötlet hogy küldenek futárt és bevizsgálják a gépet. Ezért 5000ft kértek volna de azt nem tudom ott mit csináltak volna vele és azt mondhatták volna hogy okés a gép és már jött volna csekk. Mivel én nem láttam milyen a ram benne így nyugodtan cserélhették volna és már jó is talán.Mivel a dobozra is fliccel volt írva hogy 6 így Te most mit gondolsz? Szóval ott én lettem volna a hunyó mert pénz nélkül nem úsztam volna meg.Na de még annyit hogy felhívtam utólag a TOSHOBA Centert is és kicsit csodálkozva nézett a centeres mikor meséltem neki. Ekkor már a gép fel volt adva a postán. Köszönöm a megértésed.
SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA
-
VANESSZA1
őstag
válasz mr_ricsi #9288 üzenetére
Áruld már el mi szükséges egy szakszerű RAM cseréhez?
És a merevlemezes témára is reagáljak:
Úgy küldtem vissza a gépet, amiben az alaplap szált el hogy volt benne saját kezűleg HDD-SSD csere.De veled befejeztem, mert folyamatosan a saját hülyeségeidet beszéled.
Kezdve a garanciától a memóriacseréig.
Szánalmas.[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
De a gyengébbek kedvéért :
Memória csere, vagy bővítés hogyan[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
applause
aktív tag
A memória cserével, bővítéssel kapcsolatban el kell olvasni a Felhasználói Kézikönyvet. Ott minden le van írva, figyelmeztetések és a csere menete. Ha így jár el valaki nem hiszem, hogy garancia vesztéssel járna.
samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
-
mr_ricsi
veterán
"a nem rendeltetésszerű használatnak nem értem mi köze van ahhoz, hogy megvan-e az összes zacskó és egyéb "
A vita nem a csomagolóanyagon megy, hanem hogy a használó a 3 vagy 8 napban szétszedheti-e a notit, kiveheti-e a HDD-jét és a RAMot.De ha már csomagolóanyag: az NFH honlapján fenn van, hogy nem kérhetik vissza a csomagolóanyagot és a dokumentációt, de ezt a magyar webáruházak többsége vitatja, mivel a jogszabályban sehol nincs leírva. És az NFH is valamiért nagyon puha a kérdésben, mert ha nincs ilyen kötelességünk, akkor miért írja ezt: "de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig. "
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
-
mr_ricsi
veterán
-
mr_ricsi
veterán
Szia!
Egyetértek veled a következőkben:
- jól tetted, hogy nem szedted szét a gépet
- szerintem is a cég utólag bővítette a RAM-ot 6GB-ra
- helyes, hogy ez a bővítés neked nem teszik
- helyes, hogy nem kértél cserét, mert akkor egy másik ilyen utólag bővített készüléket kaptál volna
- helyes, hogy nem kértél javítást, mert akkor meg esetleg egy megbontott cuccot kaptál volna vissza, ha mégsem csak a RAM hibás.Javaslom, hogy ezeken a jövőben lendüljünk túl, közös nevező, nem kell tovább csócsálni.
"Na ekkor jött nekik az az ötlet hogy küldenek futárt és bevizsgálják a gépet. Ezért 5000ft kértek volna..."
A noti 10 kg-nál könnyebb, ezért a garihelyre juttatása a vevő kötelessége, ill. költsége.
A futár volna 5e Ft? Az egy kicsit drága, nem? Azt meg tudnád mondani, hogy melyik futárcég vitte ki a notidat?"... azt nem tudom ott mit csináltak volna vele és azt mondhatták volna hogy okés a gép és már jött volna csekk. Mivel én nem láttam milyen a ram benne így nyugodtan cserélhették volna és már jó is talán."
Ha rosszhiszeműséget feltételezel róluk, akkor igen, ezt megtehették volna.
(És ha a gépet megbontottad volna, és a RAMokat kiszedet, azt még jobban ellened tudták volna fordítani.)Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
didros
senior tag
Sziasztok! Van itt már valakinek Lianos Toshibája? (L750-169) Nagyon ajánlott típus ez mostanában és kezdek én is elcsábulni... :-) Mennyire hangos a gép és mennyire melegszik, mikor egy kicsit jobban terhelve van? Ubuntu Linux fut rajta szépen? Volt egy desktop gépem Brazos processzorral és azért ott nem ment minden gördülékenyen... :-( Ezért is most inkább az Intel plattform felé húzok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest