- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
Nem érted: nem tudod, hogy mi a baja a TV-nek, nem működik.... Honnan tudod, hogy egy 30 Ft-os biztosíték a hiba????? Ha tudod, miért nem kapsz elő egy pákát (ha kell egyáltalán) és állsz neki javítani? Ja, nem értesz hozzá... Innentől kezdve, mintha lóval kártyáznál...
-
Kbali
nagyúr
válasz albinolynx #10813 üzenetére
Tudomásom szerint a BIOS update nem reseteli a BIOS passwordöt.
-
Kbali
nagyúr
válasz KurtCobain #10871 üzenetére
Kérdezd meg őket - persze, ha a hiba nem szoftveres és a HDD nélkül is reprodukálható.
-
Kbali
nagyúr
válasz KurtCobain #10875 üzenetére
Sok sikert!
-
Kbali
nagyúr
válasz Thunderzolee #10926 üzenetére
Csak ne mondja el, hogy mi történt, hanem csak annyi, hogy egyszercsak nem indult el, különben megtagadják a garanciát, mert user hiba.
-
Kbali
nagyúr
válasz Bandus99 #10928 üzenetére
Nem mondtam, hogy kukázható, a user error sem a recovery volt, hanem előtte a valószínűleg félresikerült partícionálás (ezt ne ismerd be, hanem csak annyit, hogy újra akartad a recovery-ből húzni és utána már nem indult el).
Nem választottál véletlenül teljes törlést is a partícionáláshoz (amiért 5 óráig futott), mert lehet, hogy megsérült a recovery partíció is?[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz Bandus99 #10930 üzenetére
Ezért hívd az ügyfélszolgálatot és jelentsd be a hibát, hogy egyszercsak nem megy.
-
Kbali
nagyúr
válasz Pierre_HuN #10947 üzenetére
Tróger rendesen fel van rakva, mikrofon nincs tiltva?
-
Kbali
nagyúr
válasz johndeegwed #10988 üzenetére
Inkább ide.
-
Kbali
nagyúr
válasz Thunderzolee #10996 üzenetére
touchpad beállításai között nézted már, hogy ott kell-e engedélyezni, vagy onnan kikapcsolható-e?
-
Kbali
nagyúr
válasz badzsofamily #11010 üzenetére
Nincs véletlenül külön fizikai bekapcsolója valahol a doboz elején vagy oldalt?
-
Kbali
nagyúr
válasz KurtCobain #11013 üzenetére
Nézd meg a garanciainfóban, ott szerepelnie kell, hogy mennyi pixelhiba számít garanciális hibának.
És ha szerinted ennek megfelel, akkor irány újra a szerviz. Ehhez nem kell a fogyasztóvédelem. -
Kbali
nagyúr
válasz KurtCobain #11017 üzenetére
Öv utcába vitted? Ott elvileg van helyben szervize a Technotrade-nek.
Korábban nekem pozitív tapasztalatom volt velük. -
Kbali
nagyúr
válasz VMatteo #11049 üzenetére
Nem biztos, hogy a ventilátor lamelláira ragadt port ki tudja fújni, ráadásul inkább befelé fogja terelni a port, amit felkap.
Én néha ki szoktam porszívózni a billentyűzetet meg a szellőzőknél, de ennyi. A Toshibám 5 év után sem volt poros egy szemernyit sem belülről.Egy alapos tisztításhoz érdemes jobban megbontani a gépet.
-
Kbali
nagyúr
-
Kbali
nagyúr
válasz harusakura1 #11116 üzenetére
A sima fagyás kékhalállal jár? Ha nem, akkor gyengélkedhet a HDD, esetleg az alaplap kezdi el megadni magát.
Javaslom az azonnali notebook-os kérdések topikból KillHates kollégát, hátha egy alapos tisztogatás, belső átnézés még mentheti a gépet.[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz harusakura1 #11122 üzenetére
Keresd a javasolt kollégát.
-
Kbali
nagyúr
Mit csinálsz te azokkal a vinyókkal?
X éve használok notebook-ot (különféle típusokat) napi hurcolászással, de még egyetlen gépemben sem halt meg. A környezetemben is csak egyről tudok, faterom első Toshibájában ment tönkre garidő alatt.
Sőt, általában nem szokott haldoklós lenni a HDD, ha normálisan használják a gépeket, azaz bekapcsolva nem lóbálják, ejtik le, stb..., főleg, ha nincs bennük HDD védelem, ami mozgásra azonnal parkolja a fejet.A meik=melyik?
Keress itt vissza egy kicsit 1-2 oldal és ott vannak az elérhető, garanciális Toshiba szervizek.
Az nagyon érdekes, ha hetekig tart egy 5 perces művelet (persze bevizsgálják, hátha nem garanciális a hiba). -
Kbali
nagyúr
érdekes az, hogy bevitted (másodszor) és nem mondták, hogy előtte telefonálnod kellene, bejelentve a hibát.
Garanciajegyen mi van leírva az ügyintézés menetéről? Az kellene, hogy mérvadó legyen.Nem kell csalódnod, ha megoldják a problémádat, inkább azt kellene kideríteni, hogy miért hal meg a HDD a gépben, mert igazából nem megoldás, ha időről-időre cserélik, de a hiba fennáll.
A szervizelés módja pedig a legtöbb gyártónál pont ilyen: bejelented telefonon, jön a futár, viszi külföldre (pl.: Asus, Acer, Lenovo, Sony).
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- X1 Nano Gen 1 13" 2K IPS i5-1130G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- Garanciális Dell Precision 7520 laptop, Intel Core i7, Nvidia Quadro M1200, 16 GB RAM, 256 GB SSD
- Keresem Lenovo legion 5 billentyű vagy betű
- 767 Eladó Asus Rog G531G Laptop I7 9750H FHD 256SSD+500gb HDD 16GB RAM GTX 1660 Ti Full RGB Bill
- HP laptop 15-da eladó (Intel N4000 2X2600 Mhz, 4 GB DDR4 3200 Mhz, 256 GB SSD, WIN10, jó akku)
- Laptop kijelzők: 15,6", 14", 13,3" HD, HD+, Full HD IPS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen