- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Sziasztok
Elgondolkodtam egy új hibrid corollán. Bár ezek az árak.
Igazából tetszik az autó. Hibridet már vezettem, igaz az yaris volt. Egyedül a bőgő motor igénye megszokást. A vezetéstámogató rendszerei is egész jól működtek. Gondolom ez a corollában is ugyanilyen lehet.
Szóval mire kell figyelni a hibridnél? A városi járatot ez sem feltétlen szereti hosszú távon, igaz? Arra gondolok, hogy mondjuk télen is, hidegen, beröffen a motor, működik 1 percet, majd leáll, megint beröffen, megy 20 mp-et, és így tovább. Szóval így a motor folyamatosan hidegüzemben fog működni. Mennyire bírja az ilyen jellegű használatot?
Egyébként nem városi autónak akarnák, családi utazóautónak alacsony fogyasztással és lehetőleg alacsonyabb karbantartási igénnyel. Most egy dízelünk van. Ezt sem nagyon használjuk városban, ritkán csak. Ez maradna. -
polonic
félisten
válasz OCTAMD #17939 üzenetére
És a márkaszervízek ténylegesen a 0W-16-os olajat is rakják bele? Nem sumákolnak, mint mondjuk az 1,33-as motor esetében, hogy belerakták 0W-20 helyett az 5W-30-at és meg is lett a gond...
Igen, ezt gondoltam. De én nyugodt tempóban, szabályokat betartva közlekedem. Azaz próbálok. A mostani dízel is egyébként 110-ig fogyaszt jól, 130-nál már lényegesen többet. -
polonic
félisten
válasz Drizzt #17938 üzenetére
Köszi az infokat. Tervben van kipróbálni, hamarosan el is megyek az egyik itteni kereskedésbe. És érdeklődni is fogok az árakról.
Igen, nekem is eszembe jutott, hogy nem feltétlen kell hibrid. Dízelt javasolják tipikus utazóautónak. De szerintem a dízel jobban megdrágul a jövőben, mint a benzin. És ha a hibrid benzines hozza a dízeles fogyasztást, akkor már nyert ügy. Ráadásul, ha még a karbantartás igénye is kisebb, mint egy modern dízelnek, akkor az még inkább nyert ügy. Nekem most már automata váltó kell. Yarisban nagyon tetszett a rendszer működése. És végül ezért gondoltam egy toyota kombi hibridet családi utazgatós autónak.Szerk:
A sumákolást úgy értettem, hogy nem átvertek és azt számlázták ki, de közben nem za volt benne. Hanem nem azt rakták bele, mert most mindegyis miért. Totalcaros cikk volt régebbről, pontos részletekre nem emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Köszönöm szépen mindenkinek a választ. Igyekszem egyben válaszolni, hogy ne egyesével.
Megnyugodtam akkor a hidegüzemmel kapcsolatban.
Ha elköltöm a világ összes pénzét új autóra, akkor az addig marad, amíg ki nem esik alólam. És ekkor már igen is számít, hogy mennyi a karbantartási igénye. És ahogy utánanéztem, ennek a hibrid rendszernek van előnye egy dízellel szemben.
Van esetleg infotok róla, hogy melyek a megízható márkaszervízek, ahova nyugodt szívvel vihetném majd az autót?
Pompiere: Majd kiváncsi leszek a beszámolóra, majd 1 hónap múlva oszd meg, kérlek.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Köszönöm ismét a válaszokat. Egyébként én is egri vagyok Drizzt. Jó hír, hogy ott is normálisak. Lehet, hogy szalonautókban gondolkodom, az legalább "azonnal" elérhető.
Egyik, másik. Van esély rá, amúgy hogy ezekből az árakból is lehet alkudni? Nem vettem még új autót, szóval tapasztalatlan vagyok még ebben. -
polonic
félisten
Megnéztem élőben a kombi corolla gr sportot. Hát, ez kb szerelem első látásra. Többre most nem jutott idő.
Ha jól tudom, ezeket a corollákat telefonos alkalmazáson keresztül elő lehet hűteni és fűteni is, igaz?
Ez a toyota smart connect funkció lenne amúgy?
És ez a kód, ez a my23 vagy my24 mit jelentene? -
polonic
félisten
Toyota Carnet M5-ről vélemény és a toyota pénzügyi lízing zrt-ről?
Kaptunk egy elég jo ajánlatot tőlük és közel vagyunk ahhoz, hogy megegyezzünk. -
polonic
félisten
Még egy kérdés. Mennyire jó a corolla rozsda védelme?
A japán autók szeretnek rohadni, bár leginkább ez a mazdára igaz. -
polonic
félisten
Rendben. Köszi az infót és a segítséget mindenkitől.
Úgy néz ki, hogy érkezni fog kb 2 hét múlva a házhoz egy új toyota. Elég jót sikerült alkudni, alig várom. -
polonic
félisten
Ezeknél a hibrid toyotáknál a fűtés hogy van? A klíma oldja meg vagy ugyanúgy a motor hőjét használja fel?
És távolról elindított fűtés esetében? -
polonic
félisten
Köszi.
Egyébként egy keresés után azt találtam, hogy az új 2023-as corollákba is 0W-16 olaj kell. A yarisokba kell a 8-as melegoldali viszkozitású. -
polonic
félisten
válasz koxkids #18188 üzenetére
Jól van, majd úgyis kiderül. Egy dízellel támadtam be én, először kapcsolt be a hűtőventilátora, annyira megmelegedett a motor. Soha nem hallottam még a klímán kívül járni a ventilátort.
Lefelé viszont teljesen feltöltődött az akku? Egyébként hol lehet azt tudni, hogy mikor fékez az autó a normál fékkel és mikor regenerál. Én ahogy vezettem hibridet, nem vettem észre az átmenetet. Egyébként a fékeket te túlmelegítetted így a hibridben?
Nekem a normál autónál sikerült. Pedig 2-es motorfékkel jöttem le és fokozatosan fékeztem, nem állandóan.
2.0-ás lesz majd.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ez egyébként mit takarna?
TOYOTA PROTECT LONGLIFE – BODY ez kerámiabevonat? -
polonic
félisten
Aki új autót vett, az esetleg a kereskedésben kérte azt a nanotechnológiás védőbevonatot?
Mit tud az? Vagy felejtős teljesen? -
polonic
félisten
-
polonic
félisten
Ez az új toyota 5. generációs hibrid rendszerben a benzinmotor szívócső befecskendezéses vagy direkt?
-
polonic
félisten
Milyen egyébként a Toyota navigációs rendszere? Valami felhős cucc. Esetleg gugli térképet használ?
Jól tervez, jók a forgalmi információk? -
polonic
félisten
A 2023-as corolla a frissítéseket csak wifin keresztül tudja letölteni?
A navigáció és a safety sense-t. Ezekhez volt már egyébként?
Vagy a beépített modemén keresztül is megy? Gondolom van benne vmi 4g modem, ha felhős a navija. -
polonic
félisten
válasz vicces #18455 üzenetére
Én Yarisban használtam az AA-t, de ott jó volt eddig mindig. Rádugtam kábelre a telót és indult egyből. Gondolom a kábel is számít. Én a PS5-höz adottat használtam.
Egyébként vezeték nélkül nagyon merül a teló.
És amúgy droidok már talán a 12-től van olyan beállítás, hogy 85 %-ig töltse az akkut. Akkor nyugodtan maradhat a kábelen. -
polonic
félisten
Köszönöm mindenkinek, aki válaszolt minden kérdésre.
Végre átvehettük az autót. Alig vártuk.
Ez így elsőre kb azt a rohadt érzés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen