Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz VikMorroHun #7659 üzenetére

    Azt nem veszed figyelembe a teóriádnál, hogy erős ügyfél hitelesítéssel történik a csalás. Ilyen esetben nagyon érdeklődve várom mikor állítja meg egy bank a tranzakciókat. Ennél magasabb szint nincs. Wisenál is ugyan úgy kipakolnának.

    Az pedig, hogy ehhez egy 3. fél rendszerét használják és nem direktbe történik máris egy olyan módszer amivel vissza lehet élni, sokkal később fog elérni inger küszöböt. Ha a banknak kötelezettsége lenne kártalanításra, vagy a kártyatársaságnak, vagy a 3. félnek akin keresztül megy, mert az ő hibája lenne, nem az ügyfélé (nem ez a jellemző). Akkor hamarabb intézkednének. Így viszont lehet a zavarosban halászni.

    Egy megoldás van, az ügyfeleknek is körültekintőbbnek kell lenniük. Idő igényes de ez van. Vannak magyar statisztikák is, ahol elég magas arányban az ügyfelek viselték a káresemény költségét, nem foglalkozott vele a bank. Pont az erős ügyfél hitelesítés miatt.

    Van ahol szerencséjük volt.

    Revolutnál is van többféle védelem, nekem pl szokatlan időben tett foglalásnál azonnal fagyasztotta a kártyámat. (fizikai) pl. De ez nem 3. rendszeren keresztül, hanem direkt revoluton keresztül volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák