Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kis.zsolt

    tag

    válasz Rocko007 #10520 üzenetére

    Szia!

    Elnézést, hogy csak most reagálok. :R

    Ahogy DJ. Ru$y írta, nekem az Access Starter Kit egyik tagjával, az Access Reader Pro-val (UA-Pro) volt problémám.
    2020.12.11-én vásároltam az UA Store-ból €538.48-ért, majd a meghibásodás 2023. január 10-én történt 2 lépésben: először csak a kijelző, és az érintőfelület halt meg, de a rendszerben még lehetett látni, és a kameráját is be tudtam kapcsolni, majd végül (talán egy napra rá) maga az egész kütyü is feladta a harcot, és az örök mágneses mezőkre távozott.
    Ha szigorúan a kettő év gyári garanciát vesszük, akkor az már 2022.12.11-én lejárt, azaz 30 nappal azután még befogadta az UniFi RMA a hibás eszközömet, és totál ingyen újra cserélték.
    Küldtek e-mailben egy URL-t az UPS csomagküldőhöz, ahonnan ki kellett nyomtatni a feladószelvényt a vonalkóddal, plusz egy másikat levelet is küldtek, melyet a csomagba kellett helyezni és a termék rövid leírása és az RMA Ticket No. volt rajta.
    Feladtam a motyót minden tartozéka nélkül (ezt külön megkérdeztem) szépen becsomagolva, és az UPS eljött érte. Az UniFi ahogy meglátta az UPS felületén, hogy feladtam, elindították a vadonatúj, bontatlan/fóliás, új példányt az irányomba és pár nap alatt már használatba is tudtam venni az új példányt.

    Egyébként nem csak ők ennyire gálánsak!
    A Synology DS918+ NAS-omat egy apró hiba miatt röviddel a 3 éves garanciája lejárta előtt visszaküldtem a szerviznek, hogy javítsák meg. Erre kettő hét múlva egy bontatlan, vadonatúj NAS-t kaptam, újfent 3 év garival, mert nem tudták megjavítani a hibát. Jobbnak látták cserélni az egész kütyüt. Igaz, ebben az esetben a 3 évből még kb. egy hónap garancia hátra volt, de akkor is nagyon korrekt cég a Synology is.

    Mondjuk ennyi pénzért az ember már alapértelmezettnek vehetné az ilyen bánásmódot, de valljuk be, kis hazánkban ez nagyon nem jellemző.

    Ne kérdezd: LEGÁLIS!!!

Új hozzászólás Aktív témák