Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ubiquiti hálózati eszközök - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kis.zsolt
tag
válasz Rocko007 #10520 üzenetére
Szia!
Elnézést, hogy csak most reagálok.
Ahogy DJ. Ru$y írta, nekem az Access Starter Kit egyik tagjával, az Access Reader Pro-val (UA-Pro) volt problémám.
2020.12.11-én vásároltam az UA Store-ból €538.48-ért, majd a meghibásodás 2023. január 10-én történt 2 lépésben: először csak a kijelző, és az érintőfelület halt meg, de a rendszerben még lehetett látni, és a kameráját is be tudtam kapcsolni, majd végül (talán egy napra rá) maga az egész kütyü is feladta a harcot, és az örök mágneses mezőkre távozott.
Ha szigorúan a kettő év gyári garanciát vesszük, akkor az már 2022.12.11-én lejárt, azaz 30 nappal azután még befogadta az UniFi RMA a hibás eszközömet, és totál ingyen újra cserélték.
Küldtek e-mailben egy URL-t az UPS csomagküldőhöz, ahonnan ki kellett nyomtatni a feladószelvényt a vonalkóddal, plusz egy másikat levelet is küldtek, melyet a csomagba kellett helyezni és a termék rövid leírása és az RMA Ticket No. volt rajta.
Feladtam a motyót minden tartozéka nélkül (ezt külön megkérdeztem) szépen becsomagolva, és az UPS eljött érte. Az UniFi ahogy meglátta az UPS felületén, hogy feladtam, elindították a vadonatúj, bontatlan/fóliás, új példányt az irányomba és pár nap alatt már használatba is tudtam venni az új példányt.Egyébként nem csak ők ennyire gálánsak!
A Synology DS918+ NAS-omat egy apró hiba miatt röviddel a 3 éves garanciája lejárta előtt visszaküldtem a szerviznek, hogy javítsák meg. Erre kettő hét múlva egy bontatlan, vadonatúj NAS-t kaptam, újfent 3 év garival, mert nem tudták megjavítani a hibát. Jobbnak látták cserélni az egész kütyüt. Igaz, ebben az esetben a 3 évből még kb. egy hónap garancia hátra volt, de akkor is nagyon korrekt cég a Synology is.Mondjuk ennyi pénzért az ember már alapértelmezettnek vehetné az ilyen bánásmódot, de valljuk be, kis hazánkban ez nagyon nem jellemző.
Ne kérdezd: LEGÁLIS!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen