Hirdetés

Aktív témák

  • rudicus

    csendes tag

    Én is megrendeltem a Digital Bronz szolgáltatást, miután 16-szor levélben, 7-szer telefonon, 3-szor személyesen akartak azonnal szerződést kötni velem, de nekem valahogy ez már nem üzleti ajánlatnak, mindinkább zaklatásnak tűnt. A 8-adik telefonáláskor beadtam a derekam. Ki is jött egy szerelő, aki azt felelte, nincs nála annyi kábel, amennyi kellene, majd jön másnap. Aztán másnap nem jött, pedig a szerelés miatt átrendeztük a fél lakást. Nálam a bútorok nem a szoba közepén vannak, hanem a falak mentén, viszont ha oda valaki fel akar szerelni valami, akkor a bútorokat onnan el kell tenni. Az UPC-s ügyintéző azért felhívott és elnézést kért a kellemetlenségekért. Volt is, mivel egy napig "barikádok között" laktunk.
    A harmadik találkozó másnapra volt megbeszélve 5 órára (újabb egy napig járkáltunk az összerakott bútorok között), de mit csináljanak szegények, hacsak este 7 óra 10 percre sikerült odaérniük. Akkor kellett volna a kb. 20 méter kábelt felszerelniük 3 ajtón keresztül, vagy 1-2 falon és 1 ajtón keresztül. Nem nagyon volt kedvük hozzá. Ezt abból gondolom, hogy az egyik ajtóra megkérdezték, hogy az állandóan nyitva van-e, vagy néha be is szoktuk csukni. Mert ha állandóan nyitva van, akkor simán keresztülviszik rajta a kábelt és nem furkálnak egy centit sem. Én azt feleltem, ha állandóan nyitva lenne, akkor kivetetném a falból és ott most nem lenne ajtó..... erre megnézték a folyosón az UPC kábeldobozát. Mivel onnan csövekbe húzva mentek a kábelek tovább a lakásokba és nem a megszokott módon össze-vissza a falakon vezetve, egyből abbahagyták a munkát azzal a felkiáltással, hogy ez műemlékház vagy műemlék jellegű! Ide ők 1 m kábelt sem húzhatnak ki. Nos, az emeleten összesen 3 db lakás van, én lettem volna az első, aki ezt a szolgáltatást kérte volna. Akkor miért lett volna a falakon kábel??? Milyen okból??
    A földszinten megmutattam nekik, hogy kb. 30 méter kábelt húzott ki az UPC, ami a falon levő kábelcsatornából már kifordult, undorító módon lóg az egész és teljesen koszos, foltos. Ez sem győzte meg őket, elmentek, mondván, hogy technikailag nem megvalósítható a kábel kivitelezése..... Aztán 10 napja írtam egy reklamációt az UPC oldalára, ugyanis nekem mostmár több, mint 2 hetes megrendelésem van a digital bronz csatornára, de semmilyen választ nem kaptam, hogy miért nincs bevezetve, a probléma miért nincs megoldva. Még megvárom a jubileumi 3 hetet, aztán megkeresem a területi igazgatót.

Aktív témák