Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • villifog

    tag

    válasz Menotti #113848 üzenetére

    Azért azt a Vodafone-nak is tudni kellett volna, hogy amennyiben megvásárol egy közel 30 éves technikát (Kábelkom-os időktől számolom), arra a hálózatra költeni, átépíteni kell. Te is vásárolnál egy 30 éves autót, azt már "teljesen" fel kell újítani. Ez a hálózat már megérett a komplett átépítésre (cserére). Nem is tudom, hogy a Vodafone úgy gondolta, hogy egy közel 30 éves technikát nem kell lecserélni, illetve nem lesznek hibák? Amennyiben így gondolta, akkor rosszul mérlegelt!
    Azért szerintem sokkal előnyösebb volt amikor a hibajavítás is helyben történt, és nem kellett a "világ másik végéig autózni".
    Szerintem a teljes átépítés nem halasztható, és itt most nem csak az erősítők cseréjére gondolok.
    Lehet nem voltak, vannak felkészülve ennyi hibára. Ez olyan mint amikor az EON-nál kiszerveztek egy két dolgot, aztán nem volt annyi kapacitás, amikor pl: nagy tél volt, és szakadtak le a vezetékek, és hosszú ideig nem volt áram.
    A központi irányításnál meg előfordul, hogy nem tudja mit csinál a bal vagy a jobb kéz.

    Arról nem is beszélve, hogy a későbben piacra belépő Digi, újabb technikáját, már előbb átépíti optikai hálózatra.

    [ Szerkesztve ]

  • Csabex

    őstag

    válasz Menotti #113848 üzenetére

    Hát azért ha valaki hibát jelent be az szerintem nem felesleges... Esetemben nem volt felesleges, mert itt a teljes házban probléma volt amit a kiérkező technikusok is tapasztaltak.
    Kicserélték az erősítőt és a tápegységét és láss csodát, azóta minden működik tökéletesen. Hobbyból szerintem nem hívogatja senki az üfsz., de ha online nem tudja az ügyintéző megoldani, akkor mégis csak ki kell szállnia a technikusnak a helyszínre... Feleslegesen hogy is lehet felvenni egy ticket-et?

    "The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Új hozzászólás Aktív témák