Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
Sziasztok, mióta van aktiválva az összes csatorna kódolatlanul? (egyik szobában nincsen sem box sem kártya a tévében, csak az alap kábel van bedugva és jön minden csatorna, SD+HD, még a RAIUno-RTL-SAT1 és társai is, kivéve Dokubox, Gametoon, HBO-k, pornó)
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
Sziasztok,
Nem tudom mi történt, de megtáltosodott a netem. Eddig sem volt vele különösebb baj, de most 500mbites nettel 65-66mbyte-tal töltöttem le hdd-re. Új egyéni csúcs
-
Onderon
senior tag
Sziasztok, gondolkodom a váltáson, hűségem már rég lejárt. Connect Boxom van modem mode-ban 500mbittel abból a UPC-s időből, amikor még 500mbit volt a max. Jelenleg kábellel desktopon 510mbit Speedtest, laptopon 6-7 méterre a routertől 400-510mbit napszaktól függően. Gondolom akkor 1000mbittel olyan 800-1000 között kellene mozognia, feltéve ha elérhető egyáltalán a maximális sávszél. Félek kicsit az új modemtől is, Connect Box évek óta jól muzsikál, egyszer kellett adaptert cseréltetni hozzá, azóta is fixen hozza amit kell, nincs érzékelhető hiba, kimaradás régen volt. Mediacard-om van, felesleges a médiabox (van helyette több más), magyar adást ezer reklámmal nincsen igényem rögzíteni, meg visszatekerni sem már régóta. Legalább eggyel kevesebb távirányító.
Milyen az új modem a Connect Boxhoz képest? Ha váltok 500ról 1000mbitre mennyire valószínű hogy megbolydul a rendszer és előfordulhatnak problémák? Van belső információja valakinek hamarosan induló akcióról, változásról (a mostani 1000Ft-os havidíjkezdeményt november 21-ig írja a honlap).
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
Onderon
senior tag
Sziasztok, időközben hívott a Vodafone a váltás miatt, ma reggeli változás a telefonos hölgy elmondása alapján, hogy mostantól lehet úgy is csomagra előfizetni, hogy a vezetéket szolgáltatást nem kötik le és nem szükséges azt megújítani a mobilszolgáltatás mellett. (múlthéten még meg kellett volna újítanom a vezetékes szolgáltatásom is).
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #113916 üzenetére
A válasz mind a kettőre igen.
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #113935 üzenetére
Köszönöm. Rendben lenne 1000mbites nethez is?
-
Onderon
senior tag
Sziasztok
Hétfőn volt egy több órás áramkimaradás a környéken, az EON-nak volt egy tervezett karbantartása. Miután visszajött az áram, Vodafone internet/tv sehol. Többekkel egyetemben hívtam a Vodát, már az automata bemondta, hogy tudnak róla, dolgoznak rajta, előreláthatólag másnap 15:00-ra (!) készen lesz. Készen lett, épp csak kb óránként eldobta magát, de nem csak az internetet, se tv se semmi (médiakártyám van, nem box). Szomszédokat kérdeztem, ugyanez a helyzet. Hívtam őket megint, ekkor már szerda volt, vették, majd jelentkeznek. Csütörtökön hívnak hogy pénteken kijönne egy szerelő, mondtam nekik hogy oké, de nem csak nálam van a gond, az egész épületben, de a hölgy csak az előre beprogramozott válaszokat mondta, így hagytam, gondoltam majd megdumálom a szerelővel. Kb. egy óra múlva hívott a szerelő, hogy látja ki lett neki adva hogy jöjjön holnap, de egész nap itt volt a környéken az utcában, meg egy keresztutcában, mindenhol ugyanez a helyzet, ő továbbadja mert itt más a baj, lehet node csere lesz, szerinte max szombatig kész. Pénteken egész jó volt a hálózat, reggel ment el egyszer, utána nem érzékeltem kimaradást, lehet volt. Szombaton este kezdte megint, hívtam őket ismét, mondta a srác, hogy ő nem is látja hogy kimaradásom volt, neki azt jelzi a rendszer hogy 2 napja leállás nélkül megy, de tegnap látja leállt, nem érti akkor mi van, beírja/felírja/jelenti mittomén mit kell nekik ilyenkor csinálni. Mondta kiküld valakit, kedden tud legkorábban, mondtam jó, mindegy, jöjjön. Ma reggel nagyjából félóránkként újraindult, hívtam őket megint, most mar mondtam, hogy kezdem unni, igényt tartanék valamiféle kompenzációra meg jó lenne nem szórakoznának hanem megcsinálnák végre. Látja/vette/írta/továbbítja, meg mondta látja szombaton lezárták a hibát, mert nem jelentkezett a gond, most itt tartunk. IPV6 be van kapcsolva a routeren, elvileg modem mode-ban kellene lennie (azt hol látom, hogy abban van?), egy Asus router van utána kötve.
Lementettem a délelőtti log-ot, nem sok, de ez mond valakinek valamit?
[ Szerkesztve ]
-
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #128298 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Jelenleg mosmtár lassan egy órája semmi megint. Teljesen halott a hálózat. Érdekes mit tud okozni egy pár órás áramszünet.
-
Onderon
senior tag
Üdv!
Tudja valaki mi újság Budapest belvárosban (5. kerület) a Vodafone kábelnettel? Megfújta a szél a fákat, ezért most a felére csökkentették a szávszélességet? 500mbites internet masszívan hozta az 500mbit-et évek óta, most 235mbit a max amit ki tudok sajtolni belőle. (Tudom, örüljek neki, hogy nekem legalább van internetem, máshol még azt is elfújta a szél)
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #130267 üzenetére
Üdv! Az a gond ezzel, hogyha esetleg jók a jelek, akkor is lecsökkent a felére a sávszélesség, amivel előtte évekig nem igazán volt gond (egy-két elektromos hálózati hiba utáni teljes Vodafone hálózat szerencsétlenkedést leszámítva).
Ez a vihar előtt még simán 510mbit/22mbit volt (500mbites internet előfizu):
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #130269 üzenetére
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #130271 üzenetére
Nincsen csillapító, a múltkor kiszedtem.
Ha a rendszerben lenne a hiba, akkor az ezekből számokból egyértelműen látszódna? Az is ha beázott a rendszer fele, vagy mondjuk 8 kábelből 2-t elfújt a szél?
Mert akkor elkezdem a modemet állítgatni, hátha azzal van a bibi.
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #130273 üzenetére
Időközben jó lett. Fura. Különösebb dolgot nem csináltam, még a csatornákat is megnéztem, nem voltam túlterhelt csatornán. Azt sem gondolom, hogy ennyire terhelt lett volna a hálózat, a feltöltés sem ment a maxon, most már az is jó. Lehet a router szórakozott
Köszönöm, hogy időt szakítottál rá!
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
Sziasztok,
Mit tudok tenni olyankor, ha egyelőre úgy néz ki van egy weboldal, ami nagyjából 1-1.5 hete, a Vodafone hálózatán egyáltalán, vagy csak nagyon nehezen töltődik be?
Én Budapest V. kerületből próbálkozom, másik topikban egyik felhasználó a IX. kerületből írta, hogy neki is nagyon nehézkes. Én évek óta rendszeres látogatója vagyok, eddig semmi ilyesmi nem volt, most azonban gyakorlatilag teljesen használhatatlan az oldal, ami rendkívül bosszantó. Telekom mobilhálózaton azonnal betöltődik, akadás nélkül működik az oldal, Voda vezetékes hálózaton szinte egyáltalán (mobilon nem tudom kipróbálni). Minden más weboldal tökéletesen működik, csak ennél az egynél van teljes halál.
Most is 5x próbáltam, semmi, aztán 6. próbára bejön a kezdőoldal, utána már linkekre megint nem tudok menni egyáltalán, aztán kis idő múlva mégis betölt, teljesen rapszodikus. Próbáltam másik, frissen telepített böngészővel, ugyanezt csinálja. Szanaszét állítgattam a routerem már, semmi változás, próbáltam más-más DNS szervert, semmit nem használt. Mivel más is jelezte, másik kerületből, de szintén Voda kábelnet hálózaton, hogy nála is ilyen, így csak arra tudok gondolni, hogy a Vodafone hálózattal lehet baj. Valakinek van bármi ötlete? Hogyan tudnám ezt jelezni az ügyfélszolgálaton, hogy ne ragadjak a "próbálta már újraindítani a routert?" örök körforgásban?
[ Szerkesztve ]
-
-
Onderon
senior tag
válasz
glaci #130440 üzenetére
Köszönöm!
Fura az egész, de tegnap délután óta most már nálam is jó az oldal. Előtte igaz beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol egy teljesen értelmes szakemberrel sikerült beszélnem, fel is vette a hibát, másnap kaptam emailt, hogy javították, de nálam még akkor sem volt jó, írtam nekik választ, hogy még mindig nem jó, aztán délután-estefelé jó lett. Sosem fogom megtudni mi volt a gond, ők oldották meg, vagy magától megoldódott, de örülök, hogy most már jó
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen