Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz sztanozs #8900 üzenetére

    Ez a hozzáállás egész jó addig, míg be nem kopogtat az audit (vagy amíg el nem megy a "jóképességű" fejlesztő és a kollégák support nélkül maradnak).

    Ezt nekik kell tudni. Ha mindig minden csapat arra várna, hogy majd fölülről biztosítanak/megoldanak mindent, és olyanoktól várná a segítséget akiknek egyébként fogalma sincsen az egyén vagy a csoport munkájáról, szükségleteiről, akkor a béka segge alatt lenne a termelékenység.

    Ha a fejlesztő a csapat büdzséjéből kap órakeretet, hogy fejlessze a csapat toolingját, akkor értelmes elvárás az, hogy módosíthatóra, bővíthetőre csinálja -hosszabb életűre tervezi-, és ha elmegy, akkor valakinek aktívan átadja a fejlesztést. Ez a valaki nyilván ugyanabból a csapatból -az eszközt használóékból- kerül ki.

    Ha a fejlesztő önszorgalomból csinálja, saját produktivitását növelendő (meg nyilván tanulni) akkor nyilván lesz amilyen lesz, működik ahogy működik, sok elvárás nem lehet vele szemben. Ha nagyon hiányos a tooling akkor ebből úgyis tanulópénz lesz majd valaki következő próbálkozáshoz...

    Nekem jó tapasztalataim vannak azokkal a cégekkel ahol az IT nem belső ellenségként tekint a felhasználókra és csoportokra akiknek a jogkörét a szükséges abszolút minimumra kell csökkenteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák