- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Reac^
őstag
húh, akkor hasonló cipőben járunk ugyanis nekem a legnagyobb problémám hogy nagyno hozzászoktam a DFi szolgáltatásaihoz így több év és több mint 3 lap után. Tehát nekem vmi DFi-hez közeli tudás alaplap kéne... Te pedig ritka eset vagy aki ugyanúgy volt mint én most úgy hogy számolj ám be bőségesen!!!
100jurró az komoly összeg pár blokkért, akkor inkább kimaratom őket. Legalábbis a kép alapján nem lehetnek vmi bonyolul felépítésű blokkok. Mondjuk fet-re meg csipszetre sosem kellett bonyolult felépítés.1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Nagyon konkrét. Sajnálom ami történt, én is kinyirtam egy 566os modult még annó emiatt. Aztán rájöttem, hogy kézenfekvő a megoldás, amikor aláfeszítesz a gyári bordának, akkor egy telefonkártya pl. tökéletes alátét. Vagy még kíméletesebb, ha fogselyemmel vagy damillal ''elfűrészeled'' azt a ragasztószerűséget. Miért nem kérdeztéél elöbb??!!
Ja a radiátor meg brutális...1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz ritkamadár #564 üzenetére
Nem fog felmenni, pont egy ilyen eset miatt áztattam egyszer.
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz HodyDEATH #810 üzenetére
(#810) HodyDEATH :
A minőségi vízhűtés alkatrészek árai várhatóan sosem fognak leesni, mivel nincs akkora igény rájuk. Zolinál pedig az alkatrészek nagyrésze a világ legjobb minőségű cuccai, így ne csodálkozz az árakon.
Csak annyit tudok tanácsolni, hogy nem mindig kell új, gyári alkatrészeket venni. Vannak itt ph!n gyári és házi normális cuccok az új árak töredékéért.
Én is így szedtem ösze a rendszerem: [link] [link]
(#811) djyuri :
Nem gondolod hogy szigetleni kéne? Amúgy milyen prockó illetve mekkora a pelti?1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz 4tom4nti #3182 üzenetére
Ugyan ez volt kem barátommal is... 1napig szárigatta, radiátorozta, hajszárítózta, huzatot csinált. Aztán mondtam neki hozza át, 8baros kompresszor egyből előhozott 1 halom cseppet a ram foglalatokból...
Szal csak óvatosan, és sztem a legjobb a kompresszor erre a feladatra1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz WildDaemon #5782 üzenetére
2900XT-re Tody-nál van (most már) univerzálisnak nevezett blokk.
2900as szériára lett tervezve viszont sok minden mással is kompatibilis1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz RockHaRD #6411 üzenetére
Én már 1x elkúrtam így egy adata 566os ddr1-et a klasszikus időkből.
Aztán olyat olvastam, hogy fogselyemmel vagy vékony damillal szépen el kell "fűrészelni" a borda és a csipek közötti hövezető valamit, majd simán lepotyog a borda.1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Honann tudnék beszerezni AC MX2 pasztát?
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Most már tudom, hogy "kellemesen" elfér egy duplaradi a cm690es tetején
Bár nekem ettől még marad a golfradiátor...
Elkezdtem az előkészületeket és nyomtam egy tesztkört is. Bár szerintem "hiba" van a gépezetbe...
Idézek, ugyanis pár topikba már beillesztettem:
"
No.
Környezet:
CM690-en elkezdtem alakítani, megkapta a szivacsolást, FSP megkapta a plexitCooling-generációk-lépcsők:
Az E2200-hoz kaptam a kishűtőt!!!Szombaton felkerült egy tesztkörre a víz: Golf2 radiátor, Hydor, Tody 775 2.0 blokk, saját tartály, 13/19-es csövezés.
Tapasztalat: Fölöslegesen tettük fel a vizet. Akkora leszorítást kapott (thx 2 shteer backplate), hogy én nem hiszem el, hogy nemtudja elvonni a hőt. Idle 18fokos szobában 18fokos volt a cpu...
De orthos terhelés hatására 0,1mp alatt felugrik 75-re (ugyanúgy mint a gyárinál és a hyperrel is) majd szépen a hűtő teljesítményének függvényében felkúszik 82-84fokra majd kék halál.
Igen... a vizzel is ez volt, pedig nem előszőr szereltem.
Erre mondjon már valaki valamit vazzeg
"1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Jahh. a paszta... hát az zalman paszta volt, mert maradt valamiből. Tehát az sem a legszarabb, amúgy akarok venni mx2-t a teljes öszeszerelés előtt, hol tudok ilyet venni?
Igen, értem a problémátok, de járt nálam több lap és többféle 2xxx-es cpu. Gyárikúlerrel és HyperTX-el is mind-mind ugyanezt produkálták 1,6v-s fesz fölött, valamelyik 1,75v-t is kapott.
Ennyire szar lenne, az öszes intel ihs?
Az megin más kérdés, hogy E2xxx topikba más ilyen feszekkel 4000 körül jár, én meg 3500nél alig birom stabilizálni, hogy a teszt lefusson 20-30percet...1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz Játékos #8921 üzenetére
(#8921) Játékos :
Loadnak kéne 40-45-nek lennie. Egyébként idle 18fok elképzelhető, nézz rá a radiátorom méreteire
Igen, ezt produkálta gyári hűtővel is, hyper tx-el is. És nem csak ez a cpu, hanem másik is. Előtte volt egy E2180-asom. Eleinte alulfeszelve 2000@2600-on is túlmelegedett, de akkor szarul lehetett fenn az intelkúler, mert amikor megkapta a hypert akkor 3300ig virgonckodott. Persze a hypertől függetlenül megvan az a tünet, hogy terhelés hatására 1mp alatt ugrik fel 30-40fokot és ott szép lassan "elmelexi" magát 84ig kb, ahol vagy restart (hővédelem? nemtaláltam ilyet a giga biosban), vagy kék halál.
Biost cseréltem már a lapon.
(#8927) shteer :
Amikor a viz volt fenn, akkor nem...
(#8928) Játékos:
Sztem 2-3 fokot tuti alámér a lap, amúgy meg tényleg 18fok a szobahő, mert pince. Télen nyáron
Mind1, következő felszerelésre remélem sor kerül hétvégén. Addig apró előkészületeket tartok, haladok 1 kicsit a szivacsolással, meg valamit kéne csinálom, ugyanis elfogyott a HDD hely a CM-ben. Nemtom hova tegyem a 6. vinyót (ja meg fűtenek is rendesen)
(#8942) OC:
Csak tuningolva és embertelen feltételek mellett. Azaz 3400mhz fölött és 1,6-1,75v között
[ Szerkesztve ]
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
válasz Nyugdíjas #8945 üzenetére
Próba erejéig mindenki kipróbálja 1,6 1,65 felett. Úgy lettek az E2xxx-es topikba is a 4000 fölötti eredmények.
8600GT-m is 1,23@1,76-ot kap, múltkor 5v-on felejtettem a VF700ast és 108fokon vitte a HL2-t
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
-
Reac^
őstag
Szasztok! Megtudjátok mondani melyik az a két pin amit az atx20-as csatin rövidre kell zárni hogy bekapcsoljon a táp gép nélkül is?
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Skacok kiszállnék a vizes bizniszből, igy meghirdettem az összes cuccom. Hátha érdekel valakit
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
-
Reac^
őstag
Van pár vizescuccom eladó hátha vkinek kell ilyesmi: tody blokkok, golf radi, 13as cső, hf csatik stb
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Aktív témák
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- Be Quiet! SHADOW ROCK 3 Processzor Hűtő (venti nélkül) (AMD)
- EK-Quantum Kinetic FLT 360 D5 + csináltatott cuccosok Asus fanoknak -OLCSÓN
- CHIEFTEC POWER SMART 1250W Gold (GPS-1250C) Tápegység!
- Asus ROG Strix LC-II 360 ARGB white edition 2029.05ig garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs