- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
Jó az innováció és egyre okosabbak ezek a rendszerek. Itt-ott már meg is jelentek a szoftveres extrák, amit jó pénzért meg tudsz venni, főleg havidíjas konstrukcióban
Ettől függetlenül úgy vélem az EV egy vakvágány és nem adok neki 30-50 évet és úgy fogják tiltani őket mint mostanában a dízeleket. Egyrészt mert veszélyes hulladék, másrészről az EV-k terjedésével egyre több az elektromos tűz, ami nehezen oltható és szerkezeti / járulékos károkat is okoz, ami miatt egyre több és több mélygarázsból vannak kitiltva az EV-k.
-
NomadND1
senior tag
Itthon legalább két helyen láttam, hogy tiltva van, de már meg nem mondom hol. Gondolom ők már átélték közvetve, vagy közvetlenül, hogy mi történik, amikor egy ilyen csoda kigyullad és csak ég és ég közel 3000 fokon. Hogy ez mennyire sok talán jól szemlélteti, hogy a beton 1200 fokon a vas 1500 fokon olvad.
-
NomadND1
senior tag
Pár példa a hátrányokra egy futár naplójából:
- télen nincs fűtés, mert lemerül
- nyáron nincs hűtés, mert lemerül
- lámpa, index, csak ha nagyon szükséges helyzetekben, mert lemerül
- nap végén vagy beér, vagy nem a telephelyre, ha nem +30 perc átlagban.Átlagos EV felhasználó:
- benzinkúton vagy van szabad töltő vagy nincs. Ha van jó, ha nincs akkor min. +20-30 perc várakozás
- nagyobb utakon ha tölteni akarod csak ott parkolhatsz ahol van töltő, vagy marad a tömegközlekedés, séta stb.
- hidegben többet kell tölteni
- ha kigyullad, akkor legalább +2-5 autó kárát is meg kell fizetni, meg az esetleges szerkezeti károkat.[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
Valószínűleg nem csak ez a két halmaz lehet, de sokat dob a felhasználói élményen, ha tudod otthon tölteni és nem kell "közelharcot vívni" egy-egy töltőért.
Ha nem lenne más alternatíva, személy szerint zavarna ez a fajta kötöttség, hogy hol tölthetek, vagy hol nem és a kötelező 10-20-30 perces pihenők sem egyeznek a életvitelemmel, de ez már személyes rugózás
Ettől függetlenül az EV-k több kárt okoznak, mintsem azt a jó marketing hangoztatja (A-B életút). Az igazi problémák majd 5-10 éven belül fognak jelentkezni, hogy @Meridian is írta és ahogy erre az első posztomban is utaltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen