Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    Nos, a hétvégén kijátszottam a Warhammer 40k: Mechanicus-t. Az elmúlt évek legszórakoztatóbb Wh40k játéka szerintem, ami mondjuk félig-meddig dicséret csak, mert hát vakok között félszemű a király. Ettől független a kis fejlesztőcsapat minden dicséretet megérdemel.

    A játék pozitívumai a végül is három részre osztható játékmenet (csapatmenedzsment, a kriptákban kavirnyálás és maga a harc rész), amely nincs túlbonyolítva, de kellően szórakoztató tud maradni relatíve sokáig. Pozitívum a történet és a jól kitalált karakterek, az összerakott történet. A zene nem rossz, sőt, az elején kifejezetten hangulatos, de azért a végére már kissé monoton - némi változatosság még elfért volna itt.

    A játék kb. 50-60%-ig nagyon jó kihívás volt, de nem túl nehéz, párszor vissza kellett töltenem, mikor meghalt egy tech-priest, de nem volt vészes, sehol sem kellett mérgelődnöm, hogy nem tudok egy csatát megoldani. A nagyobbik baj, hogy nagyjából az 50-60% környékén a Tech-Priestjeink már elkezdenek Terminátorokként, vagy inkább Space Marine-ként viselkedni. Az utolsó harmadban egyre sűrűbben volt olyan csata, amit egyetlen kör alatt megnyertem. Nekem csak 4 Tech-Priest-em lett (pedig vadásztam többre), de ők viszont nagyon magasra jutottak, a játék végén 20-as szintű volt mind - azt hittem ez a level-cap, de nem, még innen is lehet továbbfejleszteni őket, hogy hova, azt nem nagyon tudom persze. A játék próbál lépést tartani saját magával, és amíg az elején 6-8 HP-ja van egy Necron Warriornak, a végén láttam 22 HP-st is, de ez sem elég. A végső csata kerek három körig tartott. Az elsőben megöltem az egyik mini-bosst, a másodikban a másikat, mire felkelt a nagyfőnök, akit a harmadik körben daráltam be - és jött a véganimáció...

    Én az 1.04-es verzióval toltam végig, de már van 1.06 és az jelenleg nyílt teszten lévő 1.08 kifejezetten balance célú, tehát lehet, hogy ezzel közben csináltak valamit, szóval nem biztos, hogy ez valóban negatívum.

    Ami még kicsit bántott, hogy az átvezető animációk... kicsit olcsó hatásúak. A rajzoltak még elmennek, de láthatóan kevés és rövid. El tudtam volna viselni többet és részletesebbet, dehát végül is ez egy "félárú" játék, ennyit érdemel. A játékbeli átvezető animációk még kevésbé nyerték el a tetszésemet, konkrétan van egy jelenet, ahol egy felébredő Necron-Lord lesétál egy lépcsőn - amely textúra alapján lépcső, ő mégis úgy sétált le rajta, mintha egy sima felületű rámpa lenne. A játékban nem tűnnek fel az ilyen animációs problémák, de hogy direkt egy átvezetőbe nagytotálba a képembe tolták, nos, annyira nem tetszett.

    A kritikus hangok ellenére ez egy nagyon jó kis játék, csak nem kell túl magasra rakni a lécet. Jöhetne belőle a második rész... :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák