Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    No megnéztem az Armada 2 béta kampányát (a multi nem érdekel).

    A játékmenet változott, noha nem drasztikusan, immár flottákat irányítunk, amelyek eltérő frakciókhoz tartozhatnak (pl. az Imperium esetében Imperial Fleet, Space Marine és és több parancsnokunk is lehet. A hajók egyénisége (kapitány képe, egyéni speciális fejlesztések) helyett a flottáknak van admirálisuk, akiknek vannak speciális képességei (pl. a probe vagy plasma mine immár csak a flottaparancsnok hajóknál található meg). A kezelőfelület egy fokkal letisztultabb, de kevésbé átláthatóbb lett, és sajnos elég bugos jelen állapotában, pedig nyakunkon a megjelenés.

    A kampányban alaphangon a küldetések 95% egy zászlófoglalósnak tekinthető küldetés, 5 stratégiai zóna van a térképen, ezt kell elfoglalni, aztán 10 másodpercenként annyi stratégiai pontot kapsz, amennyi zónát birtokolsz, aki eléri előbb a meghatározott limitet, az nyer. Ha megerősíted az adott szektort (aknamező, védelmi platform illetve egy védelmi bázis) az ennek a játékmenetére van hatással: a védelmi platform ill. védelmi bázis esetén két (három) pontot élből birtokol a védő, és ugye először szét kell lőni a platformot vagy a bázis, hogy elfoglalhasd. Ez így még ügyes is, csak gondolom az ötvenedik ilyen után már baromi unalmas lesz... :(

    Már ez sem feltétlenül felemelő, de a többi sem feltétlenül az. A Mechanicus a BFG:Armada 2 zenéi nagyon laposak. A játékban például nem lehet átkonfigurálni a "chain nav-point" gombot (bal shift alaphelyzetben). Az átvezető videók pedig valamiért kb. 10 fps-el futtotak.

    Ettől függetlenül nem mondom, hogy le kell írni a játékot, mert a hangulat nem rossz, a mikromanagement még mindig élvezetes (lehet, ha bár bugot kijavítanak, vagy például valahogy kifejti a játék, hogy például a fleet upkeep pontosan hogy is áll össze).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák