Hirdetés

Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz joysefke #23606 üzenetére

    Felhívtam a MS ügyfélszolgálatát, hogy nem megy a win 7 Enterprise, mert aktiválni kéne, (a problémát lásd lennt) Két emberrel beszéltem, az első nem érezte magát illetékesnek, a második meg csak azt szajkózta, hogy "az aktivációért felelős rendszerfájlok megsérültek, telepítsem újra az egészet" :Y

    Mit tegyek? Lehet egyáltalán a Win 7 Enterprise 90 napos trialját telefonon keresztül aktiválni?

    J.

    letöltöttem a microsoft oldaláról egy Win 7 Enterprise 64bit telepítőt amelyet sikeresen fel is installáltam. Elvileg 90 napos triál verzió, ennek ellenére tegnap vagyis kb 2 héttel az installálás után elkezdte dobálni az üzeneteket, hogy az aktivációs periódus lejárt, valószínűleg szoftverhamisítás áldozata vagyok, stb. Egyszer ki is kapcsolta a gépemet.
    Mit tegyek? Nem akarom az oprendszert újra rakni és szeretném a 90 napomat kihasználni. A gépnek, amelyre felraktam nincsen netje.

Aktív témák