Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz sztanozs #59814 üzenetére

    Ebben azért van is némi ésszerűség, még ha nem is éppen ügyfélbarát megoldás.

    Látni kell, hogy bárki csak azért vállalhat felelősséget, ami az uralma alatt áll. A jel abban a pillanatban, hogy elhagyja az antennát, már nem esik a szolgáltató befolyási övezetébe.

    Én mint ésszerűen és némi hozzáértéssel gondolkozó fogyasztó meg úgy vagyok vele, hogy nem akarom én finanszírozni a nem racionálisan eljáró kuncsaftok vakriasztásait. Szerintem az a helyes eljárásrend, ha a szolgáltató mindenre reagál, de az ügyféloldali hibák következményeit keményen kiszámlázza a felelősnek.

    Sajnos csináltam már végig ilyen procedúrát a hülye felhasználó oldalán, és bizony égett a pofámról a bőr, miközben 5-6 órányi munkaidőt égetett el a szolgáltató az ügyfél hibája miatt -- amit aztán mindenki közösen fizethetett meg a magasabb előfizetési díjban.

    Nem egy és nem két helyen futottam bele olyan helyzetbe az évek során, ahol a lakókörnyezet egyszerűen alkalmatlan volt érdemi wifizésre -- de persze mindenki a szolgáltatót szidta.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák