Hirdetés

Aktív témák

  • Simulacrum

    senior tag

    válasz fsb1000 #34116 üzenetére

    Két dolog miatt jöhet össze ez a rossz nyerési arány. Az egyik pont ez, amit FSB írt. Senkitől nem tudja mi lehet a jó, azt gondolja a vereségek ellenére is, hogy nem játszik ő rosszul, ez az általános, hogy 10-ből 2-szer talál és úgy érzi nem kell változnia semmit, ennyit tud a játék.
    A másik dolog pedig, hogy például top tankként elindul az adott térképen az egyik fontos útvonalon. Néhány gyengébb játékos, aki legtöbbször a top tankhoz csatlakozik (ez általános dolog, mármint, hogy a gyengébbek a top tankot szemelik ki maguknak és azzal mennek) megy vele. A jó játékosok látva, hogy a top és pár tank arra megy, természetesen a másik irányt választja, mert úgy gondolja az ott rendben lesz. De közel sem. A csata vége, hogy a jók nem tudnak olyan gyorsan eljutni az ellenhez, mialatt a gyenge játékos oldala már réges rég elveszett, így a bázis is.
    Tehát nem teamkillre kell itt gondolni, hanem ilyenekre. Ugyanis, ha csak afk lenne, akkor ugye arra reagál a csapat és elosztja 14 tag a jó arányt az oldalakra, de így, hogy elindul valamerre ezzel ront a helyzeten. Én így magyarázom, meg látom is egynéhány csatában ezt.
    Egyszer kipróbáltam a teljesítmény színezős dolgot, az segítene pont ezen a problémán, de nagyon rossz érzés volt látni, hogy mondjuk gyenge a csapatom, így a játékélményem is romlott ezért leszedtem. Nekem jobb a tudatlanság, úgy tudok felszabadultan játszani. :)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák