- Milyen SSD-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen TV-t vegyek?
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Aktív témák
-
Arpee78
senior tag
Üdvözlet! Mennyiért oldható meg, hogy két játékos egy csatába és lehetőleg egy csapatba kerüljön? Úgy tudom ez fizetős. Azt a trükköt ismerem, hogy egyszerre nyomni meg a csata gombot.
-
Arpee78
senior tag
M3 Stuartra milyen kiegészítőket (equipment) érdemes tenni? Illetve a legénységnek milyen skill ajánlott? Nem farmolás a célom vele, csak szórakozás és a csapat győzelemhez segítése. Ja és van valami ajánlott taktika?
-
Arpee78
senior tag
Jól látom felére esett a plusz kiegészítők ára? Ideiglenes vagy végleges?
-
Arpee78
senior tag
A manuális/automata célzás hogy működik? Nálam a jobb egérgomb megnyomásakor nem mozog a torony és a löveg, az E billentyű pedig hatástalannak látszik.
-
Arpee78
senior tag
Valahogy ki lehet kapcsolni a csata közbeni chat funkciót?
-
Arpee78
senior tag
Érdemes M41 SPG-ről továbblépni M12-re? Szórakoztatóbb a játék vele?
-
Arpee78
senior tag
15-0 végeredményű csata, van rá magyarázat? Néha az az érzésem, hogy a fejlesztők belepiszkálnak a csatákba. Azaz kedvező helyzetbe hozzák az egyik felet, pl valószínűbb találat, nagyobb sebzés, stb... Voltam már ilyen csatákban mindkét félen, de egyik esetben sem találom szórakoztatónak.
Ebben a himmelsdorfi csatában az egyik könnyű tankot szinte célzás nélkül lőttem ki(forró volt a helyzet), meg is lepődtem rajt. Vagy a vakszerencse vagy a fejlesztők játszadozása segített a találathoz, szóval nem én. Gyanús, mintha manipulálnák a szerencse faktort.
Nemrég volt az eddigi legszerencsésebb(?) csatám, a sok szerencsétlen között. Szintén M12-vel voltam a havas pályán.
Félidőig semmi különös, a megszokott enyhén vesztésre állunk helyzet volt. Aztán megjelent a közelemben egy heavy, rálőttem amitől a lánca leszakadt. Menekülőre fogtam, egy közeli szikla mögé egy vadászpáncélos csapatárs mellé igyekeztem, közben vagy a heavy vagy az ellenséges SPG 1%-ra amortizált. A vadászpáncélosunk kilőtte a heavyt, de a szikla túloldalán egy ellenséges közepes-harckocsi volt. Az ellen SPG miatt így nem volt ott biztonság. Hogy értelme legyen végzetemnek előjöttem a fedezékből és becéloztam a közepest, ő könnyedén kilőhetett volna de nem tette, ehelyett én végeztem vele. Nem volt idő csodálkozni, gyorsan le kellett onnan lépni. Nem tudom miért nem lőtt ki a med, vagy óriási lag-ot küldtek rá az isteni fejlesztők vagy épp a mamája kérdezte a vacsoráról. "Szergejke drága, cékla vagy uborkasalátát kérsz a krumplistésztához?"
Miután újra fedezékbe jutottam, látom a sziklánál maradt vadászpáncélosunk roncsait, közben valaki bejutott az ellenfél bázisára és egy kis időre megjelenik a térképen az ellen SPG, rálövök a helyére, mint kiderült ott is maradt. Az ellenfélnél így már csak egy kis JagdPz maradt, a mi csapatunkból az én M12-m és egy Object 704. Oké megnyertük a csatát, az Object jóval erősebb és már támad. Én nem tudom lőni a Jagdpz-t, biztos ami biztos elindulok feléjük pozíciót keresve. Jön a következő meglepetés, az Object vesztett, ettől és az új helyzettől felmegy a szemöldököm.
Most mit csináljak? Lesz ami lesz alapon elindultam az ellenfél bázisa felé, ez nem feltétlenül volt jó ötlet. Feszült figyelemmel vártam a Jagdpz feltűnését, a várható végem és a vesztett csatát. Ez meg is történt, baloldalt egész közel megjelent, láthatóan útban volt a bázisunk felé. Rögtön ráfordulok, a kellően összeszűkült karikában látom amint ő is befejezi a fordulást. Egy tizedmásodperccel hamarabb húzom meg a ravaszt és ellenfelem füstölgő ronccsá változik. Nem számított rám, úgy hitte a bázisom közelében vagyok, így nyerhettem azt a tizedmásodpercet.
E csatában sorozatban volt szerencsém, az esetlegesen manipulálton felül is. Feltételezem az ellenfelek ekkor "The luckiest arty ever!" szövegeket firkáltak a chatbe.A csaták rövidsége ami nem tetszik e játékban. Átlag 5 perc körül lehet egy csata, SPG-vel valamivel hosszabb. Valamivel nagyobb térképekkel, 15 perces limit nélkül és kötelező haditerv készítéssel stratégiai játék lehetne.
-
Arpee78
senior tag
plan? <--ezt néha beírják a 30s alatt, de válasz nem nagyon van. A 30s után mindenki megy amerre lát és lövöldöz ha pirosat lát. Pedig javulnának az esélyek ha a csapat összehangoltan támadna és védekezne. Ti soha nem mondtok haditervet támadás előtt? Van pozitív tapasztalat erről, vagy értelmetlen billentyűzet koptatás?
-
Arpee78
senior tag
válasz MCGaiwer #14243 üzenetére
Ez alapján az IS3 ugyanolyan jó mint a Tigris, sőt picit jobb.
Nekem főleg az a bajom a csapattagokkal, hogy az elején mindenfelé szétszóródnak. A logikus az lenne – szerény véleményem szerint –, hogy egy csoport védené a bázist és a tüzérséget. A többiek pedig egy vagy több csoportban támadnának, lehetőleg megkerülve az ellenséget és befurakodni az ellen bázisra.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
Már írtam egy hszt a haditervről, illetve annak hiányáról, ma lett egy érdekes tapasztalatom erről.
Volt egy csata amelyben az ellenfél nagy része egy csomóban támadott, a mieink szokás szerint mentek mindenfelé, az ellenfél elfoglalta a bázist és könnyedén nyertek. Itt megemlítik ezt a taktikát, a lap alja felé "Crackpot tactics: all in", ott kockázatosnak nevezik, de az előbb működött.
Ha mindenki egy irányba indul, rögtön elkezd valaki villogtatni a térképen a másik irány felé. Viszont nagy az elégedettség amikor szokás szerint mindenki szétszóródik.
Szerintem ami logikus együttműködés lenne: egy csoport védi a bázist és az artykat, a többiek pedig egy v. kettő nagyobb csoportban támadnak. A csoportok között is megadva a lehetőséget az együttműködésre, például bekeríteni az ellenséget. Ami előnyös a csoportban támadóknak a szétszóródottakkal szemben: több tank kerül szembe kevés tankkal. A németek a II. vh-ban tudtommal hasonló taktikát folytattak, pl ezért is foglalták el Franciaországot olyan gyorsan.
Egy konkrét példa: Prokhorovkán vagyunk az I-es pont körül Van Heavy, med, light, SPG.
– A light gyorsan megfigyelő pozíciót vesz fel E2 esetleg F2 szektor körül. 1db
– A támadó csoport követi, főleg a gyorsabb med-ek. 8db
– A bázist és az artykat védők(pl lassú T28, T95) az AB123 szektorokból tűz alatt tarthatják a közeli nyílt mezőt. 4db
– Az artyk jórészt egy helyre koncentrálhatnak, nem kell ide-oda ugrálniuk a térképen. 2dbA GHJ2 sávban kempelő ellenséget a túlerő miatt könnyen letolják, közben a keleti oldalra tévedt ellenség csak az idejét vesztegeti. Ha az ellenfél max. 1-3 tagú csoportja eljutna a bázisig, akkor nyílt mezőn kell vonulniuk, fedezékben lévők tüze alatt.
A nyugati oldalon az előrenyomulás: a light tank bejuthat az ellenség mögé, bespottolva azokat. A 8 támadó miatt az ellenfelek legkisebb gondja lesz a light tank, így a tüzérség nagyon hatékonyan támogathat.
Jó eséllyel elfoglalhatják a JK23-ban az erdőt, a pánikszerűen a bázisához visszatérő ellen most megint a nyílt mezőn találhatja magát, a rá erdőből lövöldözőkel szemben.
Valami hiba e haditervben? -
Arpee78
senior tag
A jó taktika sokkal többet számíthat a balansznál és MM-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
válasz CactuS #14459 üzenetére
Én nem vagyok egy "vezető" jellem, de rossz nézni ahogy rögtön a csata elején önmagától szétforgácsolódik a csapat. Ebben nincs semmi stratégia, így csak egy lövöldözős játék a sok közül. Ha valaki felvállalná az irányító szerepet nagyot javulnának a győzelmi esélyek. Annyit meg lehet tenni, hogy a 30s alatt 1-2 mondatban vázolni egy alap stratégiát, aztán vagy bejön vagy nem. Mi van ha a lista tetején lévőt kinevezzük parancsnoknak és irányítsa valahogy a csapatot.
-
Arpee78
senior tag
válasz virkir #14463 üzenetére
– Nem tudtam hogy bugos pálya.
– Te egy másik variációt készítettél, ahol a heavyk a töltés nyugati (7-es) vonalán támadnak a med-ek a dombról támogatják őket. Jól értem?
– A bázist védők egy jó nagy nyílt területet tűz alatt tarthatnak, nincs védtelenül a bázis. Ha az északi vasúti töltésen kelnek át sanszos hogy páran a nyílt mezőn jönnek, ha meg nem akkor a CD sávban lévő dombos-bokros részen, ahova viszont a támadó csoport is odaköszönhet. Ha az ellenség egy része a bal szárnyon, a dombon akar dolog nélkül nyaralni, ám tegye, ennyivel is könnyebb lesz a másik részét ledarálni.
– Az artyk oda lőnek ahol bespottolt célpont van, az pedig ott van ahol spotter van. Az előbbi tervben az 1-3 sávban nyomulók lennének azok. Ha baloldalon kevés ellen támad simán elintézik a TD-k és Heavyk, ha meg sokan akkor mindenki gyorsan védővé alakulhat.Oké nincs tuti taktika egyik map-ra sem, de valahogy el kell indulni a 30s után. Mondj valami jobb tervet, erre az esetre (Prokhorovka I)
Egy rosszul irányított team jobb mint egy irányítatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
válasz virkir #14480 üzenetére
Oks, akkor egy light v. med őrszem lehet a töltés közelében. A I-es bázis melletti épületektől és erdőből simán ellátni a töltésig, úgy számolom ~400 m.
Tehát te 4 részre osztanál, egyik védi a bázist, másik támad a nyugati oldalnál, harmadik a vasúti töltésnél, negyedik(a med-ek) a dombról. Így? Ezzel 3-4 fős csoportok alakulnának, ami úgy-ahogy elég.
(#14481) bullseye Oks, de ekkor valaki mondhatja hogy move, attack
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
válasz Memphis79 #14526 üzenetére
Éppenséggel a kempelők vannak leginkább kiszolgáltatva az artyknak.
Lássuk csak, az igazi háborúkban az SPG-n kívül mi jelentett még veszélyt a hős tankosokra. Akna, repülőgép, gyalogos katona páncéltörővel, molotov koktéllal dobálózó kisgyerek, IED. Milyen jó lenne ezeket is betenni a játékba.
-
Arpee78
senior tag
A linkelt helyzetben mit tehetett volna az áldozat? Link Nekem van pár ötletem, de érdekel a véleményetek. A harci helyzet annyiban módosítva, hogy nem 1-1 harcos van a térképen.
-
Arpee78
senior tag
válasz BloodRay #14889 üzenetére
1. Ha van a közelben csapattárs elindulni felé. Az távolabbról aránylag könnyen kilőheti, másrészt kettőt már nem olyan egyszerű lekörözni.
2. Ahogy Diegho mondta, valami ház, vízpart, szikla, akármi mellé húzódni, így előbb utóbb az ágyúcső elé kerül, mivel nem tud körbe-körbe szaladgálni. Egy kicsi objektum, pl egy kilőtt tank is segíthet kicsit, vagy nem.
3. Megpróbálni nekiütközni, nekiszorítani valami akadálynak, ha ügyes ezt könnyen kimanőverezi.
4. Nagy sebességgel egy irányba haladni, így legalább a kör egy szakaszában hátrányba kerül valamelyest. Hogy ez a gyakorlatban beválna e nem tudom.
4b. Egy erős emelkedő felé venni az irányt, ahol a felfelé nem tud gyorsan menni. Szintén kétséges.
5. A harckocsitestet és a tornyot egyszerre forgatni és egyúttal akár előre-hátra haladni, ugye ez sem segít ha túl nagy a különbség.Nekem egyéb ötletem nincs.
A linkelt videón a nehéz harckocsit a számára legelőnytelenebb helyzetbe teszik, ott azonnal el kellett volna indulnia a vízpart mellé. Gázosabb ha a T95 és T-54 kerül a fenti videóba, mire odaér a T95 a vízparthoz a másik a farpáncélt és a láncot lövöldözve legyőzi.
Azta mindenit, de pörgős ez a topik.
-
Arpee78
senior tag
Az egyik optikával 25%-al nő a látótávolság, a másikkal 10%-al. Ha mindkettő fenn van mi lesz?
-
Arpee78
senior tag
Hogy működik a matchmaking, ha egy Ltraktor és egy Maus megy platoon-ban? Ilyenkor a Ltraktor gyengeségét figyelembe véve erősebbet tesz a maradék 12 helyre?
-
Arpee78
senior tag
válasz diegho #15178 üzenetére
Egyszer ugyanezen a pályán, ugyanezen kiindulási pontból volt egy hasonló vesztes csatám. A mieink szétszóródtak, néhányan(2-3?) már az ellenfél bázisa közelében voltak és a védőkkel hadakoztak. Aztán egyszer csak megjelent egy E-100 a kastély alatti úton, gondoltam egy magányos Rambo és hamar végzünk vele, de aztán megjelent még egy tank, aztán még egy, aztán nagyon sokan lettek. Végül probléma nélkül elfoglalták a bázisunk.
Vagyis Ltraktor-al menni platoonban kicseszés a csapattal. Aham.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
Tehát ha valakinek van egy T34 a garázsában akkor a verzióváltáskor ingyen kap egy prémium tankot? Ez a prémium T34 majd jobb farmoló lehet mint az M4 Sherman?
-
-
Arpee78
senior tag
T29-en (US Heavy) milyen sorrendben érdemes a modulokat fejleszteni? A felfüggesztés, a 90mm-es ágyú és a rádió már megvan. A motor(ok), 105mm ágyú és torony ami még hátravan. A T32-höz kihagyható a motor+ágyú, de ezt nem tartom jó ötletnek.
A plusz kiegészítőket már feltettem rá (Vent, Rammer, Stabilizer), utólag megkérdezem ez így oké?
-
Arpee78
senior tag
Beszereztem egy KV-t, egyenlőre stock. Nem kívánok tartósan játszani vele, a KV-1S-re akarnék gyorsan továbblépni róla. Ehhez mi az ajánlott fejlesztési sorrend a moduloknál?
-
Arpee78
senior tag
válasz Gyuri27 #17222 üzenetére
Az amerikai vonalat tolom, azért azt választottam mert ők voltak a jófiúk a háborúban, relative. Az oroszok kegyetlenek voltak, velük nem játszom.
Eddig M4 Shermannal gyüjtöttem a creditet(prémium acc nélkül), de az amerikai T34 elérésével lesz helyette egy prémium T34-em.
Csak a free slotok miatt viszem most az orosz vonalat, amit a KV és KV3 tankoknál be is fejezek.
Mi van ha semmit nem fejlesztek a KV-n, csak a tornyot ami kell a slothoz és persze a motorokat a KV3 felé? Ez járható? Elég izé a stock KV, de talán hamarabb túlesek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
-
Arpee78
senior tag
Erről ez a videó jut eszembe.
-
Arpee78
senior tag
Mit találtam vaterán! Itt egy másik, mégjobb.
Totál ledöbbenés, érdekes ember lehet aki ilyenért pénzt ad ki és még érdekesebb aki pénzt kér. Ez WOT sajátosság vagy egyéb játéknál is előfordul?
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
válasz MCGaiwer #18393 üzenetére
Csak nekem van olyan érzésem, hogy (részben) elbeszéltek egymás mellett?
Nekem iconpack van fenn, ez nem cheat, de mégis némi előny. Legalábbis azokkal szemben akik nem ismerik az egyes járgányok jellemzőit és nincs fenn iconpack. Akik túl vannak 10000 csatán és fejből ismerik az összes tankot, velük szemben meg egál.
Pl. T95-el találkozik valaki. Ha nem tudja milyen erős a frontpáncélja, rálő AP lőszerrel. Van aki ezt fejből tudja, van aki nem. Aki nem és nincs iconpackja sem, az hátrányban van. Esetleg gondolhatja, hogy véletlenül pattant le és tovább lő AP-vel.
Viszont az OTM el nem tudom képzelni hol lenne előny, kivéve néha HP-ból következtethető tornyot/ágyút. Ha lövök látom mennyi % megy le, ha nulla lepattan, használok HE-t.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
A teszt és nem teszt szerveren játszók teljesen el vannak különítve? A napokban volt egy furcsa sorozatom, zsinórban kilőttek a játék elején. Beülök SPG-be, elindítom a csatát, jól elbújok, aztán puff, de ez egymás után több csatában.
-
Arpee78
senior tag
Egy Courier valami nevű ellen azt mondta csináljak screenshot-ot és tegyem be valami fórumba. Hol van az a fórum?
-
Arpee78
senior tag
1. Retardáltak
Hol húznád meg a vonalat Wittman és retardált között? Valahogy kiszórják a gyengébb játékosokat, rögtön lesz a maradottak közül aki a leggyengébb. Miért zavar hogy vannak nem vérprofi WOT játékosok? Randomban ugyanúgy vannak az ellenfél mint a saját csapatban. Nyilván minden PH-s Wittman azt képzeli csak az ő csapata noob(őt kivéve persze), az ellenfélnél meg a valamirevaló játékosok.A matchmaking-be beleszámíthatnák a játékos képességét, pl ahogy mondták damage/battle vagy a játszott csaták alapján. Ezt pártolom.
2. MM
Biztos gagyi programozói vannak a WG-nek. Egy használható MM-et nem tudnak megírni, pedig biztos lehet, jó MM nélkül meg nem szórakoztató a játék. Ezek a pancser programozók azt se érdemlik meg, hogy a programjuk a rekordok könyvébe kerüljön a népszerűségével. Az MM ugye csak akkor szar amikor az ellenfél tankjai erősebbek, fel sem tűnik amikor fordítva.
2-vel magasabb tierű tankkal találkozni olyan szörnyű? (T1 heavy vs IS) Szerinted mennyi legyen a max? 0 vagy 1?3. Tank balansz.
Valami rejtélyes oknál fogva mindenki a saját tankját gyengének érzi a többihez képest. A szórakoztató játékhoz természetesen az övét buffolni kellene a többit meg nerfelni. De biztos a programozók bénák vagy elfogultak.4. Arty
A WOT legnagyobb baja. Milyen gagyi háborús játék ahol kilövik valaki alól a tankot. Ha ezek nem lennének milyen szépen ki lehetne lövöldözni akár 10-15 ellenfelet, köztük nem visszalövő artyt. Így lenne igazán játszható a játék, 15 agyaggalambot ellenfélnek, 1 sebezhetetlen, szupergyors, mindent egylövéssel kivégzőt a mi játékosunknak.Igaz, ha sok nagy arty van egy csatában, ronthatják a játékot. De... legalábbis nekem ez nincs olyan gyakran hogy zavaró legyen, biztos csak szerencsém van. Egyébként ilyenkor nem a nagy számuk a baj, hanem a túl nagy tűzerejük. Vagyis ha sokan vannak legalább kicsik lennének.
Ha limitálnák az artyk számát 2-3-ra, akkor nekik egy-egy csata előtt túl sokat kellene várni, feltételezem ezért nincs még ilyen limit. Szerintem a nagyobb artykat kevésbé elérhetővé kellene tenni, pl több xp v. magasabb vételi/fenntartási ár. A másik lehetőség, hogy csökkenteni a sebzésüket.5. A hisztis játékosok
Arty, gagyi MM, stb. rémségeket messze megelőzően ők a leggusztustalanabb elemei e játéknak. Óriási avatar, még nagyobb arc, fikázó/noobozó/lenéző beszólások tömege fölöslegesen. Idegösszeomlást kapnak mikor más neki nem tetszően játszik, de rendszerint semmivel nem jobbak mint az átlag. Milyen szerencse, a PH-n nincsenek ilyenek.Kieg: Jó ötlet. Valaki arty nézetből navigálná a 15(v. 14) játékos manővereit, értsd utasításokat osztana nekik mint egy stratégiai játékban, pl Tiberium wars, red alert. A keveseket leszámítva(a hisztisek) a legtöbbnek bejövös lenne, legalábbis a totál káosszal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
1. Igen, ez tényleg jó lenne. Gyakorló pályák kötelező igénybevétele, pl legalább 50 meccs T1-2 csatában a továbblépéshez. Vagy valami guide, amiben interaktívan bemutatnák a játék használatát. Csapatjátékról, taktikákról, lőszerekről, stb. Néhány óra/nap alatt lenyomható mennyiségben, aztán ha megvan jöhetnek magasabb szintű csaták.
2. ez a baj? Ugyanazon sorban? Most röhögök.
Aztán ha szar az MM mi értelme sírni rajt? Sokat nem tehetsz ellene, a siránkozással csak az idegeid és időd vesztegeted. Megoldhatnák, hogy az egyes csatába kerülő tankok között kisebb különbség legyen, de ennek (talán) túl sok értelme nem lenne. Ellenben, akkor meg azért menne a rinya hogy sokat kell várni csata előtt, ha 8-as tank csak 8-as tankkal találkozhatna. Nem mondom hogy tökéletes így, de részemről így játszható, nincs igazán problémám vele.3. Valamelyik jobb mint a másik? Most az ágyúikat nézem, az egyiknél nagyobb pen, damage, de pontatlanabb és alacsonyabb ROF. Összességében a JPZ gyengébbnek látszik, de akkor mi van? Ez neked hol baj? Ha több kilövést/győzelmet akarsz akkor játszol az SU100-al, hol itt a probléma? Azt ne várd, hogy perfektül eltalálják neked az arányokat.
4. Nem kötelező fedezékhez tapadni, mehetsz is, a mozgás is jó fedezék artyval szemben. Aztán ha mégis kilőnek mi van? Nem halsz meg a valóságban, 30s és jöhet egy másik csata, remélhetőleg kevesebb artyval.
A számbeli limit és a nerfelés a tankos tankos szempontjából mindegy.5. Nem rád értettem a hisztizést. A szavaidból úgy tűnik nyugtalan lettél, félreértettél. Ne legyél nyugtalan.
-
Arpee78
senior tag
válasz virkir #20677 üzenetére
1. Egyetértünk
2. A linkelt példádban a ti oldalatokon több a heavy tank, azokat nagyobb súllyal számolja (1,2x?). A tier beli aránytalanságot ez okozhatta. A 9-es med-et egyébként szintén nagyobb súllyal számolja, ennek megfelelően a többi tank helyére gyengébbet válogat.
Valahol le volt írva, hogy számol az MM, megpróbálom előkeresni, már ha nem szeded elő előttem. Itt meg van
3. Nem azt mondtam hogy nincsenek aránytalanságok, azt mondom ez nem akkora baj aminek itt beállítják. Vannak különbségek? Hát istenem, ez van. Kizárólag amerikai tankkal játszom(mert ők voltak a jók), a többit csak a csatamezőről ismerem, meg néha megnézem az adataikat. ~5500 csata van mögöttem, stat alapján talán nem vagyok jelentősen az átlag alatt.
5. Most megleptélAz orbitális bal***kat mi értelme b*ni? Ha látom valaki furát művel, vagy szólok neki vagy nem, de ha szólok is soha nem lealacsonyító stílusban. Csak közlöm szerintem mit kellene tennie, aztán vagy azt teszi vagy nem.
(#20695) jahrn
1. Én többre gondoltam.
2. Össze kellene ezeket számolni, aztán kiderülne az igazság. Az ember eleve hajlamos a saját hátrányára értelmezni. Biztos nem lehet tök azonos harcértéket összehozni, de sokakat meglepne egy ilyen számítás.
3. Tényleg nem mentem egyikkel sem.
4. Pont amennyit tehettél a legjobb tudásod szerint. A random faktor az ellenfélnél is működik. A való életben meg főleg, a II. VH elején rögtön meghalt egy katona aki megfordíthatta volna az egész háború menetét. Igaz? Nem igaz?
5. Akkor ne nézd az MM-et. Max tájékozódni kell mi várható.[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
válasz fsb1000 #20700 üzenetére
A nagy artyk tűzerejét nerfelni kellene kicsit. Másrészt azok elsősorban a nagy (9-10) heavyk ellenszere. Egy jelentősebb nerfelés egyenlő a nagy heavyk buffolásával.
A sokat szidott MM:
"Value" is the number that describes average battle performance of a particular vehicle. At the moment, "Value" is calculated on the basis of a vehicle's tier and type (HT, LT, MT, TD, SPG). Heavies have 1.45 multiplier and TDs and mediums have 1.0. Tier 9 mediums have a 1.2 multiplier.
Value does not take into account installed/upgraded Equipment and/or Modules, Tank upgrades, or Crew abilities.
Tanks in a Platoon are no longer given a higher value than tanks outside a Platoon.
It is possible to add "value" adjustments on the basis of player record/statistics on a given vehicle in the future. But this is not presently being done.
Apart from the total "value" equality condition, the match-making system ensures that both teams have an equal "value" of SPGs (but not necessarily an equal number of SPGs).
The number of SPGs in one team with respect to the other team can only be +/-1.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest