Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lirion

    addikt

    válasz Cathfaern #43027 üzenetére

    És szerinted régen mi felelt meg a hátsó kertnek?

    Másrészt ha nem a HC raidelés (ami a WoW mindig is legnehezebb része volt) alapján mondjuk, hogy mennyire nehéz vagy nem a játék, akkor mi alapján?
    Az alapján, hogy a játék normál nehézségi szintjén mennyire nehéz minden tartalomhoz hozzáférni. Az easy fokozat (lfr) ugye azért került bele, hogy akinek a normal is túl nehéz, az is le tudja nyomni a raidet. A hc meg azért, hogy annak is tudjon kihívást nyújtani, akinek a normal túl könnyű. Na most ha a játékosok 90%-ának könnyű a normal, akkor el van b*va az egész, mert a játék túl könnyű. Ha ugyanez a játékosbázis aztán átmegy hc-ra és ott is tud progresselni, akkor megint oda jutunk, hogy túl könnyű. Mert ugye emlékszik mindenki, hány % is látta KT 1.0-t? 1%-1.5%? Most meg hány % látja HC madnesst? Ugyanígy össze lehet hasonlítani cthunt is ragnaros 2.0-val.
    Különben ebből meg lehet ám objektíven is állapítani a játék nehézségét. Nyilvánvaló, hogy ha a játékosok 10%-a leveri az end bosst, szemben az 1%-kal, akkor a játék könnyebb lett, hiába összetettebb a boss harc.
    Az is nyilvánvaló, hogyha a játékosok 98%-a end game epikben feszít, szemben mondjuk a játékosok 15%-val, akkor a játék könnyebb lett.
    Ha a játékosok 50%-nak megvan a 310-es repülés, szemben a 20% epic hátassal, akkor a játék könnyebb lett. (A számokat természetesen hasraütésszerűen írtam, nincsenek pontos adataim)

    Szóval ez a dolog nem egy szubjektív vmi, el lehet objektíven dönteni. De igazából pontos adatok nem is szükségesek, elég a blizz hozzáállására figyelni és logikusan gondolkodni, mert ha azt akarják, hogy egy 10 milliós réteg is élvezni tudja a játékot, nem csak egy 3 milliós, akkor sok mindent könnyebbé, könnyen elérhetővé kell tenni..

Új hozzászólás Aktív témák