- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz Cathfaern #43027 üzenetére
És szerinted régen mi felelt meg a hátsó kertnek?
Másrészt ha nem a HC raidelés (ami a WoW mindig is legnehezebb része volt) alapján mondjuk, hogy mennyire nehéz vagy nem a játék, akkor mi alapján?
Az alapján, hogy a játék normál nehézségi szintjén mennyire nehéz minden tartalomhoz hozzáférni. Az easy fokozat (lfr) ugye azért került bele, hogy akinek a normal is túl nehéz, az is le tudja nyomni a raidet. A hc meg azért, hogy annak is tudjon kihívást nyújtani, akinek a normal túl könnyű. Na most ha a játékosok 90%-ának könnyű a normal, akkor el van b*va az egész, mert a játék túl könnyű. Ha ugyanez a játékosbázis aztán átmegy hc-ra és ott is tud progresselni, akkor megint oda jutunk, hogy túl könnyű. Mert ugye emlékszik mindenki, hány % is látta KT 1.0-t? 1%-1.5%? Most meg hány % látja HC madnesst? Ugyanígy össze lehet hasonlítani cthunt is ragnaros 2.0-val.
Különben ebből meg lehet ám objektíven is állapítani a játék nehézségét. Nyilvánvaló, hogy ha a játékosok 10%-a leveri az end bosst, szemben az 1%-kal, akkor a játék könnyebb lett, hiába összetettebb a boss harc.
Az is nyilvánvaló, hogyha a játékosok 98%-a end game epikben feszít, szemben mondjuk a játékosok 15%-val, akkor a játék könnyebb lett.
Ha a játékosok 50%-nak megvan a 310-es repülés, szemben a 20% epic hátassal, akkor a játék könnyebb lett. (A számokat természetesen hasraütésszerűen írtam, nincsenek pontos adataim)Szóval ez a dolog nem egy szubjektív vmi, el lehet objektíven dönteni. De igazából pontos adatok nem is szükségesek, elég a blizz hozzáállására figyelni és logikusan gondolkodni, mert ha azt akarják, hogy egy 10 milliós réteg is élvezni tudja a játékot, nem csak egy 3 milliós, akkor sok mindent könnyebbé, könnyen elérhetővé kell tenni..
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs