Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bep
senior tag
Első ismerkedésként az AI az tök hülye szerintem (utolsó előtti nehézségen egyelőre). Random fékek, ahol nem is kell. Palik Laci kiélni magát, mert lehetetlen íveket autóznak, mikor rá sincsenek kényszerülve. Gyakorlásnál egyszer kicsúsztam, de mondom már körbemegyek lassan. Nem ideális íven belém rongyolnak hátulról folyamat.
Kormány irányítás (TMX), a FFB nagyon fapados egyelőre, próbálgatom állítani (legtöbb helyen a magyar menü guglis szint), de semmit nem ad át az F1, ACC vagy bármi máshoz képest. Ami vicces, hogy pálya egyenetlenségeknél néha van visszajelzés enyhén, de kerékvetőn zéró... nem csak az, hogy darálná a huplikat, hanem, ha egy magasabb kerékvetőre megyek rá, olyan, mintha ugyan abban a szintben lenne, mint az aszfalt semmi visszajelzés. Mintha csak egy szervo szarakodna, de visszajelzést nem ad a kerékről. Ha FFB nélküli kormánnyal irányítanám, nagy különbség nem lenne egyelőre.
Honda Civic-t választottam, de a hátsó tengely tapadása a boxban maradt.Még ismerkedést kíván bőven.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen