Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    Forza Motorsport

    4 óra próba után, én nem igazán dobtam le a bugyit ámulatomban. :U ;] Jó-jó, de semmi világmegváltó dolog. Teljesen olyan érzésem van, hogy hozták a minimumot, ami még előrelépés az előző részekhez képest, ami már felér a GT7 mellé, és amiben van elég tartalom, hogy ne nagyon rinyáljunk, és ennyi. Ez nem baj, nem csalódás, csak érződik a biztonsági játék.

    A grafika szép. De én az RT-vel azt hittem élethűbb lesz az összkép. A Forza kicsit szerintem túl van effektezve. Ilyen szempontból a GT7 realistább bevilágítását, színvilágát vártam. Szóval a GT7 kicsit talán "szürkébbnek" hat, de valahogy szerintem élethűbb. A Forza viszont direkt ilyen színesebb kicsit. Ettől még szép persze.

    A büntető rendszer frankó így a single player alapján. Bár engem zavar ez a sok felvillanó infó verseny közben. Szóval például az autó szintlépését már ki is kapcsoltam, de ki fogok még pár dolgot. Az edzés fontossá tétele egy jó ötlet. Nem is tűnik idegesítőnek. A kocsit szintlépése már annyira nem a kedvencem. A miértjét értem, de azért az, hogy nem tudom tuningolni/állítani amíg nem "ismerem meg jobban" az fura. Nem a világ vége, nem rágom a kefét miatta, csak fura.

    A lényeg számomra a fizika/irányíthatóság. És szerintem ez legalább rendben van. Már alig vártam, hogy az alulkormányzott, első kerekes autók után, végre olyan szériát kezdhessek, ahol hátsó kerekes autókkal tudok versenyezni. :) Minden vezetési segítséget kikapcsolva játszom, kontrollerrel. A féktáv, és a visszatekerés van bekapcsolva. Néha azért megizzaszt a játék. Pedig csak 4/8 vagy 5/8-as AI ellen megyek. És nem nyerek meg mindent. Ahogy írta már más is, az első kettő elhúz, a többi meg lemarad percekkel.. Ez mondjuk gáz.
    Szóval a fizika szerintem rendben van. Hatnak a kocsira a fizika törvényei, van a kocsinak súlya, tehetetlensége, szépen dől a bódé egyik tengelyről a másikra stb stb.. De nehéz még mélyebben elemezni. Főleg azért mert beállításokat próbálgatni ezzel az új fejlődési rendszerrel nem egyszerű. Előbb szintezni kell a kocsit, aztán lehet elemezgetni a beállításokat, a viselkedését. :U Alpine A110-zel versenyzek most, és felüdülés a Type R, és Hyundai Veloster FE után.
    Amit viszont furcsállok, és kicsit aggaszt is. Az az, hogy volt egy verseny, amin egyre jobban szakadt az eső. De a tapadás szinte végig ugyan olyan volt. Egy ilyen eset után nem vonok le következtetést, de se felúszás, se hosszabb féktávok, semmit nem vettem észre.

    Na befejezem mert hosszúra nyúlt így is. Ez egy iparos munka, semmi több. Jó ez, de van még vele munka. És már ez is kicsit lelombozó, hogy megint egy játék, ami megjelent, de nincs kész. Sajnos ez ma már normális.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák