Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    Lepörgött a Wasteland 3 végefőcím. Tökéletesen összefoglalja a játékot, egy remek dal alatt hangulatos rajzok váltják egymást, a jobb alsó sarokban ott a B) for skip és nem működik... :D

    Ritka az olyan alkalom, mikor nem sietek egy játékban utazás közben, de az utolsó autókázás alatt berakta a játék az egyik trailer alatt is hallható Land of Confusion feldolgozást és inkább végigvártam. Valahol itt éreztem azt, hogy ez nem szimplán jó, hanem egy mestermű rpg, mert tényleg megvolt az a kicsit szomorkás feeling, amit kevés játék ér el, hogy egy hosszú, 50 órás kaland végén eljutunk a végső, nagy csatához, ami meghatároz sok mindent és ez utóbbi az, amit a játék remekül érzékeltetett: hogy sok múlik rajtunk, azon, hogy mit teszünk.

    Az (egyik) végével kapcsolatban ambivalens érzéseim vannak, úgy éreztem kicsit, hogy ha szimplán játékmenet szempontból nézzük, a játék túlságosan belenyúlt (minden companion eldönthette, támogatja-e a kis lázadásunkat, úgyhogy jól szétrobbant a tökéletesen felépített partim), viszont a másik oldalról kudos a fejlesztőknek, mert ez az igazi, vérbeli role playing experience, mikor nem tudsz mindent megnyerni, nem tudsz mindenkinek kedvezni és ez az egész játékot átjárta. Szerintem a leginkább generic csapatot raktam össze, viszont lehet pont ezért remek párbeszédek alakultak ki mindig, a csapattagok nagyon sokszor becsatlakoztak, érdekes dolgokat mondtak, volt karakterük, nem csak önmagukban, hanem a világba is el voltak helyezve, felismerték őket, ők ismertek fel másokat, nem csak a főszereplőt követő drónok voltak.

    Végig azt éreztem, hogy próbálok egyensúlyozni a D&D-féle 9 hozzáállás között és nem mindig hozok tényleg jó döntéseket, percekig gondolkodtam például, hogy kiengedjek-e egy őrültnek tűnő rabot a cellájából, mit tegyek a gyereknek álcázott androiddal, eladjak-e egy csóri menekült lányt és kit támogassak a Reagan-ért vívott intellektuális harcban (nem elírás). Talán ezért is volt kicsit fárasztó a játék utolsó etapja, mert nagyon harcközpontú lett, előtte rengeteg küldetést meg lehetett oldani beszélgetéssel.

    Nálam minden szoftveres gondjával együtt év játéka.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák