Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz persil #82811 üzenetére

    Ezt mondom en is 80-bol 50 egyedi. Melyik jatekban van ennyi egyedi boss(!!!)? Nem ellenfel, hanem boss.

    De ha önmagában értékeled a játékot és nem másokhoz hasonlítod, akkor ez egy elég rossz arány. A kevesebb néha több.

    Az meg kulon poen, hogy a legtobb sima rpg-ben egy boss egy szimpla erosebb ellenfel, akinek neve van. A from jatekok, vagy eppen egy monster hunter, stb boss-ai picit mas ligat kepviselnek.

    Ez sajna az Elden Ringben is jelen van sokszor, csak lehet még nem találkoztál velük.

    Nem neked szol, mert nalad eszervek is jonnek szepen, de ugy altalaban, aki szerint szar, meg onismetlo, az minek jatszik vele 100 orakat?

    Mert nem szar a játék, bőven ellensúlyozzák a pozitívumai a hibákat. Nálam csont nélkül ott liheg a DS3 meg BB nyomában és néhány From-szintű, fantasztikus DLC-vel túl is szárnyalhatja őket.
    Amúgy az is igazság a sztoriban, hogy nem mindegy, hogyan játszol. Teszem azt, leversz egy tree avatart, aztán ezen felbuzdulva a térképen bejelölöd a többi fát és sorban lecsapod az összeset, akkor nyilván soknak fog tűnni.
    Nálam pl. a Burial Watchdog volt a legfeltűnőbb, mert tök véletlenül pár órán belül három olyan dungeont is találtam, amiben ilyenek voltak a bossok. :D

    A magam részéről amúgy sokkal gázabbnak érzem, hogy még mindig átütnek az ellenségek a falon, rengeteg esetben nincs normális collision modell a textúrák alatt és még mindig csálé a hitbox pár ellenfélnél.
    Ezek olyan dolgok, amikkel a From mindig küzdött és hihetetlen számomra, hogy évtizedek óta képtelenek javítani rajtuk, vagy csak leszarják.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák