Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beyruth82

    veterán

    válasz Bad Pritt #125589 üzenetére

    Ezzel nem is lenne baj, ha lenne értelme a lopakodásnak. Azt viszont nem igazán lehet a játékban. Van a skill fán a guggolva nehezebben vesznek észre, kisebb zajt csapsz- a guggolva hangtalan vagy- és az állva, futva se csapsz zajt. Erre ráköltök egy halom pontot és mit kapok cserébe? Guggolva közelítem meg a támaszpontot és még lőtavolon kívül vagyok legalabb 200 meterre (én a nyilaimmal) de ők már észre is vettek és folyamatosan lőnek. Esélyem sincsen nemhogy megölni őket de még a közelükbe se jutok. Más képessegeknél se érezni semmi változast sok esetben, hiába fejlesztem ki. A másik, hogy navi sensel pirossá válva mutatja hol vannak az ellenfelek de ha nem nyomom a gombot akkor már nem latni őket és harc közben teljesen beleolvadnak a környezet színeibe. Alig látni ki és honnan lő rám. A főzetek se sokat jelentenek,hiába hangsúlyosak a játékban. Én nem igazán vettem észre különbséget amikor megettem egy olyan főzetet amivel elvileg 30%-al kevesebbet sebeznek rajtam az RDA-sok. Kb ugyan annyi idő alatt, ugyan annyit sebezve ölnek meg mint ha nem ettem volna meg a főzetet. Végül ha már beletették az exploration és guide módot akkor a guide módnál jobban foghatnák a játékos kezét, lehetne egyertelmű a térkép, jelölésekkel, hogy mit, hol keressen az ember. Aki felfedezni akar annak ott az exploration mód. Ezek egyertelmű játékmechanikai, technikai hibák. Egy nagyobb frissítéssel lehetne orvosolni őket de nem fogják mert teljesen magára hagyták a jatékot, nem igazán foglalkoznak vele a készítők.

Új hozzászólás Aktív témák