Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz GalaHU #80055 üzenetére

    Igazából a ME1-ben talán kettő nagyon fontos (Wrex és a Citadel Council sorsa), illetve egy jelentősebb (Rachni Queen) van. A többi igazából csak War Assets kiesést jelent. Maga a játék vége az igazából 3 féle lehet amit mi választunk ki (persze ehhez kell egy magasabb War Assets szám is). Ami a vége összevágásban van, azt már befolyásolja azért az, hogy miket döntöttünk eddig.

    De igazából a "tökéletes vég", az az ami a 3. részben történik teljes egészében egészen az utolsó nagy csatáig bezárólag. Vagyis nem az utolsó 20-30 perc a lényeg ekkor már, hanem az ami előtte volt, és az, hogy milyen örökséget hagysz a galaxisra.

    Amúgy azt okosan csinálta az Andromeda, hogy az a rész egyrészt 640 évvel később játszódik egy másik galaxisban, másrészt pedig ezek a új karakterek még azelőtt elindultak, mielőtt a ME2 története kezdődik. Így igazából minden trilógiabeli döntésünk nem számít (ezért nincs is nagyon róla szó).

    Amúgy most nekikezdtem újra (NG+), és most így 5 év után is azt mondom, hogy annyira nem rossz, mint aminek le lett hordva. Történetre termesztésen sokkal gyengébb, de itt alávetően nem katonákat, hanem felfedezőket irányítunk, akik (kolonizációs okából is kifolyólag) alapvetően fiatalabbak mint a ME1-3 tagjaink. Illetve azért maga a cél is sokkal kisebb léptékű. Persze látszik nagyon, hogy hol lett belőle történet, játékmechanizmusok kivágva, átdolgozva (eleve egy NMS, Elit féle szabadon bejárható világot képzeltek el).

    Ami viszont nagyon jól működik benne az a harcrendszer. Azt tényleg eltalálták.

    SaGa59: Az lesz, és valószínűleg bug. Sajnos ilyenből maradt bent egy pár a 3-ban.

    [ Szerkesztve ]

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák