- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Nektek előfordult olyan, hogy játék közben egyszer csak zöld lett az egész képernyő majd csippan a gép és kikapcsol, lényegében elcrashel? A kontroller meg bekapcsolva marad és villog, keresi hova lett az Xbox.
Xbox Series X a gép, Gears 5 közben jött elő most először (több hónapja használom a gépet), de visszakapcsolás után 10 perc játék után megint.
Mi lehet ez? Hardveresen hibás a gép, garanciáztatni kell? Vagy factory reset megoldhatja?
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz NoMagix #77807 üzenetére
Eddig csak a Gears 5-nél, pedig annak is a vége felé járok, előtte a Gear of War 4-et toltam végig. Mellettük Forza Horizon 5-öt nyomom megjelenése óta, lassan 100 órán van benne eddig gond nélkül.
Ma 2x volt ilyen crash és teljes kikapcsolás Gears 5 közben.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz NoMagix #77818 üzenetére
FH5 decemberben nálam is kilépett dash-re, de ott az FH5 volt rossz, írták is rengetegen a topicjábban és azóta update megoldotta.
Szellőzéssel nincs gond, a TV szekrény tetején (a TV mögött) van, állítva, nem egy szűk térbe bezárva. Nyomok egy soft resetet rajta, ezt tanácsolták legalább is különböző külföldi fórum threadek, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Azt tudja valaki, hogy (roncsolás nélkül) hogyan lehet eltávolítani a Venom akkumulátort az Xbox Series X kontrollerből? Vissza kell küldenem garira a gépet, és gondolom a gyári kontrollerrel együtt ilyenkor, de nem tudom kivenni, semmi fogás nincs rajta.
-
Sidorovich
senior tag
válasz Guitar14 #77841 üzenetére
Eddig is a nyíl irányába próbálkoztam, de befelé eddig nem nyomtam. Az akku pakk leírásában ez nem szerepelt, így csak a nyíl irányába próbáltam tolni, de meg se mozdult. Most sikerült, köszönöm!
Az arrogánst stílusod mondjuk nem tudom hova tenni, szerintem nem adtam rá okot. Nem vagyok hülye, a PC-met is magamnak szerelem össze, ezt viszont indokolatlanul körülményes volt kivenni, olyan erővel kellett nyomni, hogy féltem eltörik valamelyik műanyag pánt.
#77843 Steve1207: köszi az infót, ezt nem tudtam. Mondjuk a mostani chiphiányos helyzetben érdemes egyáltalán gariztatni? Mik a tapasztalatok? Mennyi idő az átfutás? Új csere gépet vagy ugyanazt javítva kapod vissza jellemzően?
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Kb. 2 hete írtam ide, hogy zöld halállal kikapcsol az Xbox Series X-em Gears 5 közben néha. Bár sejtettem, de nem voltam benne biztos, hogy a gép a rossz és nem csak a játék (egy bugos játéknak szerintem maximum a dash-re kéne kilépni), ezért eddig hanyagoltam a problémát. Ma viszont Forza Horizon 5 közben is meghalt, így sajnos ez garanciális ügyintézés lesz.
Milyenek a tapasztalatok a Microsoft garival? Ha jól tudom futár jön a gépért, és csak a gépet kell visszeküldeni egy kartondobozba csomagolva, nem a gyári dobozába. Kontrollert, tábkábelt, semmit nem kell mellé rakni?
Jellemzően új gépet szoktak küldeni helyette, vagy javítottat?
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #79261 üzenetére
További kérdés ami felmerült ezzel kapcsolatban: kizárólag futáros megoldás van? Külföldre kerül az eszköz? Mivel ha személyesen be lehetne vinni valahova Budapesten vagy környékén, szívesen bevinném.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Garanciális visszaküldéssel kapcsolatban lenne még egy gyors kérdésem: a gépet ilyenkor factory resetelni kell, vagy elég csak beállítani hogy kérje a jelszót a profiljainkba belépéshez? Mi az ajánlás ilyenkor?
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Garanciális javításon van az Xbox Series X-em, amiről most kaptam emailt, hogy "Nagyszerű híreink vannak! Az eszköz elhagyta a szervizközpontunkat és útban van az Ön által megadott szállítási címre."
Ez tök jó, csak ebből nem derül ki számomra, hogy akkor cserélték, javították, esetleg visszaküldik úgy ahogy van mert ők nem tapasztaltak hibát (a hiba zöld halál/kikapcsolás volt random időnként, nem reprodukálható fixen).
Erről szokott lenni valami infó a kézbesítésig, hogy végül mi lett a kimenetele az ügynek?Előre is köszi a segítséget!
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #80070 üzenetére
Valaki, aki gariztatott mostanában Xboxot? Előre is köszönöm a választ!
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Múlthéten küldtem el garanciális javításra az Xbox Series X-em, mert több játék alatt is random kikapcsolt zöld halállal. Xbox zöld az egész képernyő, majd csippan egyet a gép és kikapcsol, a kontroller meg villog, keresi a kapcsolatot.
Ma hozta meg a futár, a csomagban a gép mellett egy ilyen papír volt, tájékoztatást arról, hogy végül mit csináltak a géppel nem kaptam.
Mindenesetre beüzemeltem, majd alig fél óra játék után megint ugyanaz a hibajelenség, zöld az egész képernyő egy fél másodpercre, majd kikapcsolt a gép teljesen.
Járt már valaki így, hogy a hibás gépét nem javították meg, csak visszaküldték? Mit kell csinálni, írni, hogy végre adjanak egy működő Xbox-ot vagy vissza a pénzemet akár?
Sajnos a 14 napos elállási időn már kívül vagyok, tavaly októberben vettem a gépet és idén januárban kezdte el ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz parandroid #80408 üzenetére
Az lesz, csak még a jelenlegi hibajegynél nem érzékelte, hogy már visszakaptam a gépet, így nem tudok még újat nyitni. Viszont ezúttal szeretnék emberrel is beszélni, ezért holnap felhívom az MS ügyfélszolgálatot. 1x már próbáltam, de az Xbox-os vonalon csak robotot lehetet hallgatni aki végül a terméktámogatási weboldalra irányít, szóval szerintem a panaszos ágon próbálom meg holnap, ahol elmesélem az egészet.
Esetleg ha a boltba viszem vissza ahol vásároltam (Konzolvilág), jobbak a kilátások szerintetek? Hány ilyen visszavitel után kérhetek pénzvisszafizetést vagy újra cserét a fogyasztóvédelmi törvény szerint?
beyruth82: szerintem az ott a játék hibája lesz, ha csak a dash-ra lép ki. Nálam az egész gép kikapcsol, és több játékkal is produkálta már (Gears 5, Forza Horizon 5 pl.)
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #80409 üzenetére
Xbox Series X/S facebook csoportban olyanokat mondtak nekem, hogy ha egy garanciális kör után 30 napon belül visszaküldöm azzal, hogy még mindig fennáll ugyanaz a hiba, akkor fixen cserélik és újat küldenek. Nem tudom, hogy ez tényleg így van-e, de 2-en is ezt kommentelték. Ti tudtok ilyesmi eljárásról? Volt aki 2. visszaküldésre újat kapott?
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Steve1207 #80418 üzenetére
Köszönöm a tippet, azt az esetet én is olvastam, kis aggodalommal is küldtem vissza miatta. Emiatt körbefotóztam már az első visszaküldéskor is, meg amikor visszakaptam, a sértetlen dobozt is amit átvettem.
Azt lehet tudni, hogy annak az esetnek mi lett a megoldása ha lett? Írtam privátot a fórumtársnak, de nem válaszolt.
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #80405 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Nem egyszerű emberhez jutni, az Xbox-os menüpontokban mindig a support weboldalra irányít, hogy ott kérjek visszahívást, amit már próbáltam de nem működött.
Szóval elmentem egy tök másik számlázás menüpontra, ahol elmondtam a problémámat és továbbítottak egy Xbox-os kollégához, Annához. Neki is elmondtam a problémámat, sajnálta a történteket, nyitott egy új hibajegyet és olyan emailt kaptam tőle, amire válaszolva közvetlenül neki írhatok ha bármi probléma lenne a folyamat alatt. Cserélni fogják a gépet, viszont nem egy újra, hanem egy felújítottra, Microsoft szervizben ez így megy. A garancia ideje a csere gépnek ugyanaddig fog tartani, mint az eredetinek.
Azt mondta, ha újat szeretnék, akkor a viszonteladónál (Konzol Világ) lehet próbálkozni, akik újat szoktak adni több sikertelen garanciális javítás után. Elmesélte azt is, hogy teljesen szabálytalan a viszonteladók eljárása, hogy ők is az MS supportnak küldik vissza ahová mi, fogyasztók is fordulunk gond esetén, hiszen a boltoknak van egy retail szerviz kapcsolatuk.
Szóval most várom az újabb UPS-es címkét, küldöm vissza, elvileg Anna intézi, hogy ezúttal biztosan cseréljék a gépet. Az egyetlen gondom az, hogy nem újat fogok kapni, ezért még gondolkodom, hogy visszavigyem-e egy Konzol Világ üzletbe, de tartok tőle, hogy úgy még tovább tartana a folyamat és az Xbox-omban több km lenne a végére mint a kocsimban.
Esetleges használtan eladásnál is nem tudom probléma-e, hogy más a gép sorszáma a csere miatt, mint az eredeti számlán és garanciajegyen, erre Anna mondta, Microsoft fiókban a vevő be tudja majd aktiválni ha én leválasztottam az én fiókomról, képernyőképpel tudom esetleg bizonyítani a vevőnek, hogy valid a garancia és meddig.
Adott még pár tanácsot: UPS futárnál győződjek meg arról hogy lecsippantja és szóljak rá ha nem, mert ez az egyetlen elismervény arról, hogy átvették és ha szállítás közben a UPS-nél veszne el. A körbefotózást is javasolta ahogy itt többen is, ha szállítás közben sérülne meg a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Döglött Róka #80451 üzenetére
Jogos, nem is terveztem mostanában eladni.
Egy dolog zavarja kicsit az OCD-met, hogy 195.000-ért én egy ÚJ gépet vettem, ami hibás, és csereként majd megkapom valaki más gépét ami talán hibás volt de helyrehozták, és akár még idősebb is mint az enyém. Egyedül a kontrollerem marad az eredeti.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Sidorovich #80456 üzenetére
Egyébként van itt valaki, aki gariztatás eredményeként nem ugyanazt a gépet kapta vissza hanem cserét, és az sem új gép volt? Mi a tapasztalat, milyen állapotban vannak?
-
Sidorovich
senior tag
válasz persil #80469 üzenetére
Köszönöm a válasz neked is és Mobynak is, akkor megnyugodtam, nem pörgök tovább ezen.
Néha tényleg túl gondolok mindent, asszonyt is sírba kergetem ezzel.
Moby, neked a sérült gépet végül cserélték nem sérültre vagy beletörődtél és azóta is azt használod?
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam egy Xbox Series S/X kontrollert a PlatinumShop-ból. Bontatlan, új volt gyári csomagolásban. A sorozatszáma alapján beregisztráltam a Microsoft fiókomban, de a 2 év garanciából ez alapján fél év már eltelt. (Gondolom ennyit állt raktárban?)
Ezt lehet valahogy orvosolni? Számlát és garanciajegyet kaptam a bolttól. A számlán viszont nem látok sorozatszámot.Ha felhívom a Microsoft ügyfélszolgálatát, a számla alapján módosítják a garancia időt szerintetek?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
-
Sidorovich
senior tag
válasz laracroft #113886 üzenetére
Én telefonos visszahívást kértem. 2 percen belül csörgött a magyar MS support száma, de érdekes módon angolul beszélő supportost kaptam, azt mondták, a magyar support leterhelt, ilyenkor angolt kapcsolnak. Szerencsére megy az angol, így megoldódott, de azért kicsit fura a dolog.
Küldtek egy emailt, amire válaszul elküldtem a számlát. Nemrég jött a válasz, hogy lezárták az ügyet, módosították a garanciaidő végét a vásárlás dátumának megfelelően. Microsoft fiókomban már a jó dátumot látom. Pedig felkészültem rá, hogy kifogásolják, nincs rajta a számlán a kontroller sorozatszáma, de nem problémáztak, egy délelőtt alatt lezajlott az egész dolog, nekem 15 percet ha kellett foglalkoznom vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen